‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,771 tot 10,785 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

1-feb
    Bijdrager

is alle electra nog wel goed dan? dat een kabeltje meestal contact maakt maar soms niet?

sombrero
      Bijdrager

neeh kabeltje is het niet heb getest op et andere blok doet de elektra het wel
        dus daar ligt het niet aan

1-feb
        Bijdrager

benzine op?:P

sombrero
          Bijdrager

whaha tuurlijk niet pas volgetankt 😀

angel
            Bijdrager

raar vraagje: passen bromcarters op een std snor cilinder? 😕 – reden dat ik dit vraag is omdat ik ergens las dat een snor cilinder anders is een dan een brom – Srr dat ik zoveel vraag maar alvast bedankt!

1-feb
              Bijdrager

Ja beide blokjes zijn gelijk behalve de inlaat is kleiner (tenzij je een nieuwe ciao hebt kan het zijn dat het blok begrensd is)

angel
                Bijdrager

myn ciao stamt nog uit ’92 😀 Merci! Kzal het onthouden voor als ik nieuwe carters zoek – krukas is versleten en revisie is de moeite niet waard.

1-feb
                  Bijdrager

Is langer niet bij elke zo hoor mijn ciao is uit 2007 en is niet begrensd ofzo dus meestal gaat het wel goed met carters;)

Boelie
                    Bijdrager

kan een 46mm kop op een 43mm cilinder ?
                      zoja wat zijn jullie ervaringen e is dit beter
                      of zal het beter lopen of juist niet
                      bedankt

LeMoN
                      Bijdrager

Volgens mijn past dat niet. maar het voegt iniedergeval niets eraan toe, je kan beter een 43mm hd kop van malossi ofzo nemen voor je 70cc dr evo 😉

Ik heb nog een vraagje: Hoe moet ik “nat”schuren, ik ga vanmiddag namelijk mijn athena en zuigertje afwerken en ik weet wel dat dit nat gedaan moet worden, maar ik heb nog nooit nat geschuurd xD! Moet ik het papier natmaken, of het object wat ik ga schuren :P! En welke korrel kan ik het best gebruiken voor het afwerken? Ik heb korrel 400, 600 en 1200 nat liggen thuis…

andyman
                        Bijdrager

hallo ik heb een vraag ik ga misschien een si kope met een 65cc polinie cilinder(zegt degene van wie ik hem koop)
                          is dit een goede cilinder en hoehard kan je er mee want dan gooi ik het blok onder me racer

Andy

Mike
                          Bijdrager

dat is een hele leueke rappe cilinder! het is alleen alstijd maar de vraag in welke staat ie is als ej zoiets koopt!

dus zoieso ff de slijtage bekijken en de zuigerveren! die laatste kun je altijd nog vervangen

is dat gewoon goed, heb je er een hele leuke snellen en vooral betouwbare cilinder aan

Mike

andyman
                            Bijdrager

ok maar naar wat moet ik dan kijke voor de cilinder

Andy

SnoopJ
                              Bijdrager

en wat voorn olie moet er in het 8terwiel bij de tandwieltjes enz.. SAE30??

Robin89
                                Bijdrager

Ik ga misschien een brom Ciao kopen voor de ZuiderZee Toer, maar mijn vraag is: Hoe kan ik die het makkelijkst en betrouwbaarst 60/65 laten lopen? Ik heb al een Proma CC en Leovince krul dus een van die 2 wil ik er wel onder.

15 berichten aan het bekijken - 10,771 tot 10,785 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.