‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,711 tot 10,725 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Zullen al ligt te koop zijn geweest, maar of ze dat nu nog zijn:con
      Mischien is het een idee om er zelf een te knippen van pakkingpapier, of zou dat de hitte niet aan kunnen?

JayL
      Bijdrager

@Jelle

ziet t er misschien zo uit?

dit heb ik op mopshop gevonden, maar dit wel is van een polini LC, misschien past t alsnog

VespaAvanti
        Donateur

Helaas past die niet JayL;)

ArvidW
          Donateur

VespaAvanti :
            Zullen al ligt te koop zijn geweest, maar of ze dat nu nog zijn:con
            Mischien is het een idee om er zelf een te knippen van pakkingpapier, of zou dat de hitte niet aan kunnen?

Wordt niet zo heet:) D’r zit een bak water omheen, voordat die de 150gr heeft bereikt heeft zijn je slangen gebarsten en rijd je in een wolk van stoom 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Loek
            Bijdrager

jelle :
              weet iemand of er pakkingen bestaan voor een eurocilindro LC kop die van mij lekt 🙁

en als ze bestaan waar kun je die dan kopen?

Jelle, ik heb blauwe vloeibare pakking gebruikt. Werkt prima bij mij hoor 🙂

PUCH NOWB
              Bijdrager

Weet iemand hoe hard een citta je op kan voeren (kmph…)
                En die spulle voor citta

Jacky
                Bijdrager

Nou op die vraag kun je heel veel antwoorden geven. Het ligt er natuurlijk aan of je 300 of 3000 euro wil besteden.
                  Bedoel je op de originele carters? Met gewoon een ander uitlaatje en nog wat kleine dingen?

vespaciao4ever
                  Bijdrager

Is het de moeite om deze ciao te kopen? voor 20euro…

klik hier

Bluevespa
                    Bijdrager

voor 20 euro ga je daar toch niet om twijfelen,, de velgen kan je al voor 20 euro verkopen:P.. dus.. als je hem voor 20 euri kan kopen. zou ik dat gelijk doen..

SnoopJ
                      Bijdrager

weet iemand hoeveel olie er in het klok huis van het 8terwiel moet bij de tandwwieltjes enzo..?

Erik
                        Bijdrager

Klein vraagje,

Ik overweeg nu het weer warmer wordt met een kleine sproeier te gaan rijden, omdat bij volgas de motor ”smoort”.

Komt het vaker voor bij ciao’s dat er een kleinere sproeier in de zomer gemonteerd moet worden, of moet een enkele sproeier het het hele jaar door goed doen?

Ik ben wat huiverig met een kleinere sproeier ivm een warmloper in het verleden die me mijn cilinder en zuiger hebben gekost.

Groeten Erik

disaster
                          Bijdrager

past een city power nog als je kick start hebt?

FonS
                            Bijdrager

@ SnoopJ: als je de naaf verticaal houdt, moet de olie precies tot aan de vulopening komen 😉
                              eronder is te weinig, als hij overloopt is het te veel

@ Erik: hoe ziet je bougiekleur eruit? ik heb nooit verschil in afstelling nodig gehad tussen zomer / winter, dus inderdaad niet zomaar een kleinere sproeier erin zetten

@ disaster: kan misschien wat krap zijn met het tandwiel, maar moet wel passen (daarvoor is dat ‘platgeslagen’ stuk in die citypowers, zodat het fietstandwiel nog past. dus kicktandwiel zou ook moeten gaan)

vespaciao4ever
                              Bijdrager

vespaciao4ever :
                                Is het de moeite om deze ciao te kopen? voor 20euro…

klik hier

is het trouwens vario?

FonS: wat doe je nu nog aan je computer, ga dat ding halen :pest
                                alleen al de velgen zijn het dubbel en dwars waard
                                en nee, waarschijnlijk geen vario (als je mazzel hebt wel natuurlik)

Jorik: Ja ik koop hem wrs
                                hahaha grapjas 😉

sombrero
                                Bijdrager

uhm FOnS bij mij paste city power niet met mijn kicktandwiel. want hij kwam net tegen die blokkeer bout aan die je erop moet maken ? ik he de uitlaat daarom toen eens verlast 😀

en ik had ff een vraagje kan ik rijden met een zuiger waar een klein stukje van af is?? aan de boven kant
                                  maar dat stukje is egt erg klein
                                  net zo groot als zo een pinnetje waar je zuitgerveren tegenaan zitten

15 berichten aan het bekijken - 10,711 tot 10,725 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.