‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,696 tot 10,710 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

@Jelle: Dat is n goede vraag… miss kunne er dr of malossi zuigerveren op:?

@daffy35: Bij eurocilindro hoort niet specifiek een cilinder. Kan op alles wat 70cc of minder is..

ArvidW
      Donateur

jelle :
        welke zuigerveren heb ik nodig voor een pinasco 43mm deps?

Meet de dikte van de groef op (dus de dikte van de veer) Dat is ws 1.2 of 1.5mm. Dus heb je 43*1.2 of 43*1.5 veertjes nodig 🙂

Je hebt dan ook nog verschillende soorten uit eindes van zuigerveren,
        ik heb vroeger ook zuigerveertjes daar voor gehaald, ze moete een een uiteinde hebben die “over” het zuigerveer slotje valt.

gewoon langs de brommerboer en passen.

(edit flick, sorry arvid, ik wou quote maar ik heb je hele post gewijzigd)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

black vespa si
        Bijdrager

ik heb het slangetje bij de carburateur los gehaald (dat is het slangetje van te tank naar de carbu toe)
          en als ik die los maak dan druppelt hij benzine terwijl ik de benzine kraan digt heb zitten kan het zo zijn dat de benzine kraan kapot is.

LeMoN
          Bijdrager

heb ik ook, is opzich niet zo’n ramp hoor 😉 als je langere tijd je slangetje eraf wilt dan moet je gewoon een schroevendraaier in je benzineslang doen (een kruiskop) die de boel afsluit 🙂 werkt prima zo doe ik het ook altijd!

Dries
            Bijdrager

idd, zoals LeMoN zegt, of een schroefje erin stoppen, als je de schroevendraaier niet lang kan missen.

ArvidW
              Donateur

Maar het antwoord op je vraag is:

Ja, je benzinekraan lekt een klein beetje (of er druppelt alleen benzine uit wat nog in het slangetje zat)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

JayL
                Bijdrager

Dries :
                  @Jayl: ik neem aan dat als je om een vespa site vraagt, het niet over honda of weet ik veel welk ander merk gaat.

Ik vroeg wel specifiek naar een ITALIAANSE Vespa site en jij geeft mij een nederlandstalige Vespa site en dan ÊÊn waar ik t vraag stelde.. helemaaaaal top kerel :thumb alsof ik niet wist dat ik hier vragen kon stellen :con..

daveyy
                  Bijdrager

heye ik ben al een tijd bezig met mijn brommer spuiten
                    en ik heb kleur metallic blauw gekozen voor mijn frame.
                    ik mijn voorvork aan het monteren, valt er een klein ringetje op mijn frame en de lak is beschadigt.
                    ik kijk heel goed is het eigelijk maar een heel dun laagje.
                    terwijl ik er 2 buseen op heb zitten.
                    maar de vraagen: moet je met metallic lak dichterbij spuiten om een dikkere laag te krijgen?(of meer bussen) .
                    en moet je met de blanke lak ook dichter bij spuiten?
                    op sommige plekken voel je echt de blanke lak laag maar op andere plekken niet???

dave

diac
                    Bijdrager

@ JayL, jij bent dom man, dries gaf niet eens antwoord op je vraag, dat deed hansieb.. effe niet zo bijdehand 😉

JayL
                      Bijdrager

@Diac dank je :fuck2 maar waar zie je dat hansieb antwoord heeft gegeven op mijn vraag, ben je high of zo.. en je noemt mij dom :haha

AA-T
                        Sleutelbeheerder

@ davvey:

Het is niet de bedoeling om het van een kleinere afstand op je brommer te spuiten.
                          Het beste resultaat bij spuiten krijg je door het aanbrengen van meerdere dunne lagen.
                          Voor de rest is het de kunst om overal gelijkmatig de verf of lak aan te brengen, iets wat je bij de blanke lak dus waarschijnlijk niet is gelukt.
                          Dat je metallic lak een dunne laag is geworden kan ik me voorstellen, met 1 spuitbus red ik het net om 1 laag aan te brengen op mn frame, daarbij moet ik wel zeggen dat er niks mis is met een dunne verflaag.
                          Het is in zo’n geval alleen wel fijn om een goede laag blanke lak te gebruiken.

Ewous
                          Bijdrager

hoi allemaal
                            ik heb hier een krukas liggen met de zelfde inlaat timing als een orginele brom maar de drijfstang is veel dunner.
                            heeft iemand een id wat voor kruk dit is?
                            ik wil hem gaan gebruiken in een speeg engine met 46mm polini

hier een foto naast een orginele mix kruk

en van alle 2 de kanten van de kruk as

iemand een id?:?

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

maakt niet uit welke je gebruikt, allebij even sterk.

iig alles beter als de topracing troep, maar gewoon lekker std krukas houden in speedengine.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Ewous
                              Bijdrager

ok thnx Herr:)

scheeld me weer 1 kopen;)

Jelle
                                Moderator

weet iemand of er pakkingen bestaan voor een eurocilindro LC kop die van mij lekt 🙁

en als ze bestaan waar kun je die dan kopen?

15 berichten aan het bekijken - 10,696 tot 10,710 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.