Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 februari 2012 om 17:21 #29389
Dat kan je van alcohol of iedere andere drugs ook zeggen, het feit dat je namelijk dronken of stoned word komt omdat je hersenen op dat moment minder zuurstof krijgen en dat heeft automatisch tot gevolg dat er hersen cellen afsterven.
Maarja boeie:D24 februari 2012 om 17:37 #31555@Waarom, kom maar met je feiten, Zwart op wit 😉
@Buxy, ze zeggen veel (dat het schadelijk is enzo) maar de meeste weten niet dat er ook een officiele test is gedaan en eruit is gekomen dat het niet schadelijk is (Mits je volledig volgroeit bent). En dan heb ik het wel over schone wiet. Dus niet die doorgefokte zwik.
@Steven, jij zal nu denken, DAFUQ? xD This maar hoe je ervoor staat. Sommige open , sommige niet.
24 februari 2012 om 18:00 #29833Ja wiet is sowieso een ongeschreven boek omdat er gewoon amper onderzoek naar is gedaan, en de paar onderzoeken die er plaats hebben gevonden waren gericht om negatieve effecten te ontdekken.
(maar das nooit gelukt want zelf auto rijden bleek volgens engels onderzoek gewoon beter te gaan) (wel bij de regular blowers)
En als ik kijk naar het feit dat m,n broer en ik en nog een paar maten van mij al meer dan 15 tot 20 jaar iedere dag blowen en nog steeds gewoon prima bij de les zijn, dan kan je het in mij ogen geen slecht product noemen
24 februari 2012 om 18:17 #31494Jammer dat je zo ver weg woont 😛 maar ik zou het wel goed met die mensen kunnen vinden. Weet dat een ex-collega dat ook deed. Die werkte er harder door, de gast had zo heldere momenten dan normaal en noem maar op. Hij was ook gewoon normaal bij de les. Beter dan dat je dat voor 15-20jaar alcohol drinkt. Maar dat wordt gedoogt, vandaar dat het niet zo erg is
25 februari 2012 om 09:03 #29253klopt wel hoor, als ik gaar ben dan wil ik ook wel eens dingen kwijtraken in mijn koppie,
vooral dopje 10 en 11mm moertjes.maar heb wel goeie ideeen eraan over gehouden: dr lc evo, turbo kit voor vespa… (moet nog ooit eens gemaakt worden :D)
mja als ik niet smoke dan ben ik gewoon niet te houden meer, dan word ik zo druk dat ik geheid nog eens vette ruzie krijg
want dan wil ik niet onder de 50 rijden + wheelie bouwen.en de meeste mensen vinden dat maar niet kunnen met een brommert, en ritalin pakken is ook echt geen oplossing !
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 februari 2012 om 09:52 #29254blowen moet kunne doe het zelf al 13 jaar. net wat ritze zegt: ritalin is ook niet de oplossing
vandaag even een leuk uitstapje oldtimerbeurs zuidbroek http://www.youtube.com/watch?v=FSj8ZURhxh4 oude brommers en motoren bekijken25 februari 2012 om 11:14 #29255@Ritze, Ritalin is zkr geen optie. Snap ook niet helemaal waarom dat altijd wordt gekozen voor mensen die drukker zijn…
25 februari 2012 om 11:27 #29256ritze :
en ritalin pakken is ook echt geen oplossing !Nee dan is natural herb roken een stuk beter

Ik heb ook sterk het idee dat bv landen als amerika daarom express die wiet illigaal houden.
Want de farmaceutische bedrijven zijn als de dood voor wiet omdat ze dan weten dat waarschijnlijk wel 80% van hun rust of pijn stillende tabletten komen te vervallen en dat willen ze noway.Zo heb ik laast een stuk op bnn gezien over amerika en hun pijnstillers waar door de farmaceutische bedrijven gewoon opiaten in gestopt zijn. (morfine)
Liep daar een huisvrouw rond die nu al zo verslaaft was dat ze haar lichaam te koop aanbood (hoer)
Of een man die ooit een nek hernia had gehad en daardoor die pijn stillers had voor geschreven gekregen zonder te weten dat je er vet verslaafd aan raakt.Die man had z,n huis en alles al verkocht en leefde nu op straat en dit waren maar 2 gevallen van de 1000den.
Dus gewoon een vieze kut streek van de farmaceutische bedrijven die er gewoon opiaten in stoppen om jou vet verslaafd te maken zodat je lekker veel koopt.
En dan maar wijzen naar wiet dat het verboden moet worden.
Dat doen ze gewoon omdat ze weten dat dit hun ”’drugs” handel de kop in kan drukken.25 februari 2012 om 12:52 #29252Drugs are bad mkai!
En geen heroin hero!
26 februari 2012 om 03:24 #32002Lol @Hansieb 😛 , Herion hero is coool ! XD
26 februari 2012 om 11:36 #31742Haha speedbuxy, in nederland is het dan ook veel moeilijker om aan medicatie te komen, dat gaat normaal alleen via de psychiater. Cocaïne heeft trouwens veel meer overeenkomstige effecten met methylfenidaat zoals Ritalin of Concerta, werkt ook beter dan blowen. (geen advies om coke te nemen :P)
Als het goed is krijg je niet zomaar Ritalin als je “wat drukker bent”, Ritalin e.a. helpt dan ook om je natuurlijke Dopamine aanmaak/regulatie op pijl te houden. De stof die je nodig hebt voor Concentratie etc.. Gellukig kan je dit ook aanmaken op een natuurlijke manier, Sporten bijvoorbeeld! Plezier halen uit de dingen die je leuk vindt! Hard op je Ciao rijden, opzoek gaan naar de kick! 😉
Moraal van het verhaal is dan ook dat er nog steeds verkeerd gediagnostiseerd wordt, mensen die dus eigenlijk de medicatie niet nodig hebben raken er verslaafd aan 😉 de farmaceutische bedrijven doen hier naar mijn idee niet zo moeilijk over, winst is winst!
@hansieb, South Park WTF 🙂
26 februari 2012 om 14:06 #31737W-Y :
Cocaïne heeft trouwens veel meer overeenkomstige effecten met methylfenidaat zoals Ritalin of Concerta, werkt ook beter dan blowen. (geen advies om coke te nemen :P)Coke is een dikke placebo, lui die dat kopen kunnen hun geld beter aan mij geven in ruil voor een bakje thee:lol
Spul doet namelijk amper wat behalve je straat arm maken.26 februari 2012 om 17:27 #32554Eindelijk na 3 maanden internet op het eiland, ben nl. op Bonaire voor stage in totaal 5 maanden.
Maar gellukig kan ik weer alles weer rustig door lezen op de site wat ik allemaal heb gemist26 februari 2012 om 17:42 #32551Arme arme strikert. Nog geen afkicksverschijnselen gehad?
26 februari 2012 om 17:45 #32527kwa internet boeit dat me heel weinig, maar kwa citta/ciao heel veel:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.