Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 februari 2012 om 18:22 #31642
Haha als je een paar van die plaatjes over hebt mag je er wel een naar mij sturen:P
23 februari 2012 om 18:42 #31641VespaAvanti :
nu ziet het er wel kleurijk uit zo met die plaatjes:DJa daar kan geen behang tegenop
23 februari 2012 om 19:56 #30914Haha heb de laatste tijd echt een vreemd gevoel over afgelopen jaren 😛 het klinkt misschien vreemd maar ik zal het probleem ff uitleggen:
Ik ben in 1995 geboren dus in 2000 was ik 4 jaar nouja de eerste 4 jaar van je leven kan niemand zich bijna herinneren.
Toen in 2005 was ik 9 jaar en ik kan me echt helemaal niks van herinneren van wat ik toen allemaal deed enzo ik weet niks meer
bijvoorbeeld van 2007 toen was ik 12 jaar ongeveer vanaf 2009 kan ik het me weer herinneren wat ik toen allemaal deed echt ik word er zwaar gestrest van het klinkt misschien vreemd maar ik wou het ff kwijt 😛23 februari 2012 om 21:38 #31616Omdat het advies niet echt wordt geprecieert 😛 toch maar weg gehaalt (:
23 februari 2012 om 21:38 #29860
AnoniemJe bent niet de enige hoor 😉 Ben zelf van 93, maar jouw verhaal komt me erg bekend voor 🙂
@Beunhaaz,
Ga aub geen mensen adviezen geven, ben d’r onderhand wel achter dat het helemaal niks uitmaakt. En een advies werkt bij dit soort dingen alleen maar verwarrend 😉
@2Beunhaaz,
Snap het wel hoor 😉 Probleem is dat een forum als dit nou niet echt de plaats is om het uitgebreid over dit soort dingen te hebben. Voor dit soort dingen heb je vrienden 😉 Neem het niet persoonlijk

Edit: Veeeeel ;)’tjes… 😀
23 februari 2012 om 23:22 #31648Bij mij op de basis school werd er iedere ochtend een kwartier lang voor gelezen uit de bijbel.
Maar ik zou er behalve de standaard dingen die ook wel op tv voorbij komen er niks over kunnen vertellen.23 februari 2012 om 23:32 #31649dat je dat hebt onthoude :O, dat is het eerste wat ik zou verdringen. Ben totaaal niet van het geloof. Houd alles en iedereen tegen. Maar als ik daar mijn mening over moet zeggen, kan ik nog wel uurtje uittrekken 😛
24 februari 2012 om 00:02 #31651Ik ben verder ook niet geloofig en m,n ouders waren dit ook niet alleen had je hier in de wijk maar 2 scholen en christelijke was bij far de beste van de 2 qua onderwijs.
M,n broer en ik hebben namelijk eerst op die andere school gezeten, alleen toen m,n broer in groep 5 nog alleen maar met kleur platen thuis kwam en verder amper kon rekenen of schrijven toen werd het toch tijd voor overstappen naar de andere:lol
(heeft bijna de hele wijk toen gedaan dus de leerlingen waren niet zo geloofig als de leraren:D)24 februari 2012 om 00:12 #31518haha 😛
24 februari 2012 om 12:07 #31433haha ik zat er ff mee dus ik denk moet het ff kwijt maar ik ben er al weer wat meer achtergekomen na het bekijken van wat foto’s 😛
24 februari 2012 om 12:30 #31501Teveel blowen, vergeet je ook dingen 😛 ook van alcohol drinken tot zon beetje je 23e 😛
24 februari 2012 om 12:49 #31499W-Y is per persoon verschillend he :P. Ligt aan je geest. Heb je sterke geest (merk je bijv niet vaak ziek ofzo) dan vergeet je veel minder.(Van vroeger . Als je druk bezig bent een langere tijd dan vergeet je ook alles *kugh*)
Want een vriend van me , die blowt iedere dag en weet toch veel nog 😛
24 februari 2012 om 13:10 #31549whahahahhaha OK.
24 februari 2012 om 15:48 #31491Klopt helemaal hoor beunhaaz 😉 Er zijn veel meer factoren die natuurlijk bepalen in hoeverre hersenen aangetast worden door drugs/drank gebruik. Wel is het zo dat een veelgebruiker (canabis) de groei van de hersenen afremt, dit vooral in de tijd dat je hersenen volop in groei zijn! Vindt het altijd een interessante discussie om over te hebben :). Ken tevens ook genoeg die juist beter functioneren door het blowen.. maar of dit nu komt omdat je niet meer zonder kan of puur om dat het ook rust geeft in je kop! Het wordt natuurlijk niet voor niets als medicatie voorgeschreven.
Niet te vergeten dat overmatig alcoholgebruik misschien nog wel schadelijker is! Niet dat ik niet drink hoor, er gaat hier regelmatig een whisky naar binnen.. is daar toevallig al een topic over? 😛24 februari 2012 om 16:25 #31489
Waarom?Shit! Wilde hier net even op inhaken, ben ik het weer kwijt:relax Van blowen word je dom, dat is een feit!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.