Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,376 tot 3,390 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beunhaaz
    Bijdrager

Ik word t al gek als ik een week geen internet heb. (updates, contact ect :P)

speedbuxy
      Bijdrager

Strikert :
        ben nl. op Bonaire voor 5 maanden.

Patser8)
        Maar als je idd de citta erbij had gehad was het nog mooier geweest:thumb

Strikert
        Bijdrager

toevallig heb ik hier nog een aantal ciao’s zien rondrijden=)

VespaAvanti
          Donateur

RICO!
            EINDELIJK verneem ik wat van je, wist dat je naar Bonaire was maar om dan helemaal 100% stilte te geven…
            De reden is nu bekend:D
            Nog 2 maandjes man en dan kun je weer mee touren, al zal je nog 2 maanden Bonaire echt niet erg vinden denk ik8)

Florian
            Moderator

WHAT THE FUCK!!
              Wat een schijtcomputer en telefoon heb ik toch, voorheen had ik nooit problemen om mijn telefoon aan de computer te koppelen.
              Nu hebben we een nieuwe router en dan nu met geen mogelijkheid mijn telefoon aan de computer koppelen.

Ik word echt gek AAAAHHHH:kots

xDanielcitta
              Bijdrager

ik had laatst een topic en die gene verkocht blokspoilers ik heb interesse maar ik kan het topic niet meer vinden kan iemand me helpen?

gr.

beunhaaz
                Bijdrager

Jarco (:

@Florian, draadloos of bekabelt? Via wifi kan het zijn dat je apparaten niet in het zelfde gedeelte zitten. Heb je zelf met je router gespeelt of laten doen?

FonS
                  Bijdrager

xDanielcitta :
                    ik had laatst een topic en die gene verkocht blokspoilers ik heb interesse maar ik kan het topic niet meer vinden kan iemand me helpen?

gr.

http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=27613

xDanielcitta
                    Bijdrager

thnx!

Strikert
                      Bijdrager

@ Stephan ja snap ik ook:o jaar dat sowieso als ik weer terug ben!!
                        Ik ben 7mei weer in het land, dan zal ik wel wat leuks gaan organiseren tegen die tijd:D!!

Jarco
                        Bijdrager

1e bericht vanaf ps vita!

Site werkt perfect en ziet er prima uit :thumb

speedbuxy
                          Bijdrager

Jarco :

Heb je de sega en nintendo emulators er al op staan.

Moet z,on oudje als jij wel kunnen waarderen lijkt mij;)
                            En kan je tenmiste ook zeggen en paar echte spellen erop te hebben:D
                            Want zeg nou zelf wat is er nou vetter dan mario in disco mode of sonic met een setje snelle schoenen:D

ritze
                            Bijdrager

haha fons en ik gingen gister even toeren, staan daar de jutte,
                              die beginnen meteen te zeuren over de stang op de brommer.
                              en uiteraard dat mijn rem tot aan het handvat ingeknepen kan worden (boeient)
                              maar ze hebben helemaal niks van boete gegeven dus dat is wel fijn

dus we hebben weer eens geluk gehad

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jarco
                              Bijdrager

@ Ritze

Daar komen jullie goed weg, je hebt erbij zitten..

speedbuxy :

Jarco :

Heb je de sega en nintendo emulators er al op staan.

Moet z,on oudje als jij wel kunnen waarderen lijkt mij;)
                                En kan je tenmiste ook zeggen en paar echte spellen erop te hebben:D
                                Want zeg nou zelf wat is er nou vetter dan mario in disco mode of sonic met een setje snelle schoenen:D

Nee staat nog weinig op helaas, ik wacht op mijn 32gig geheugenkaart die vandaag binnenkomt dan kan het feest beginnen. 😀
                                Mario en Sonic zijn absoluut helden. :thumb

hansieb
                                Moderator

Leuk op jezelf wonen, dat afwasgedoe ook elke keer :D!

Uploaded with ImageShack.us

15 berichten aan het bekijken - 3,376 tot 3,390 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.