Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2007 om 20:05 #65298
andyman :
het ziet er zeker mooi uit kelvin aleen jammer dat je dat lipje niet meer hebt voor over je stuurslot heen te doen anders had je die ook in kleur kunne doen en dan zag je niks meer van dat stuurslotJah dat vind ik ook jammer dat het lipje er niet meer op zit.
Die heeft er niet opgezeten toen ik hem kocht.4 juli 2007 om 20:11 #65300Ik heb de PVC Verstevegingsstang weer erop gezet,maar nu RECHT hij zat er eerst scheef op.:D
4 juli 2007 om 20:12 #65301
N!CKsdat balhoofdkapje ziet er nu spr nice uit
dat hebt je echt mooi gedaan.
nu de stang eraf is vindt ik hem er al stukken beter uitzien:D
nu zou ik alleen nog een ciao zadel erop zetten en de citta veren zou ik gewoon laten zitten=)4 juli 2007 om 20:13 #65302Kelvin :
andyman :
het ziet er zeker mooi uit kelvin aleen jammer dat je dat lipje niet meer hebt voor over je stuurslot heen te doen anders had je die ook in kleur kunne doen en dan zag je niks meer van dat stuurslotJah dat vind ik ook jammer dat het lipje er niet meer op zit.
Die heeft er niet opgezeten toen ik hem kocht.o ok maar die zou je dan wel nieuw kunne kopen ik denk echt dat dat mooi staat
maar ff iets anders wat heb jij voor uitlaat demper er op zitteAndy4 juli 2007 om 20:19 #65303stang af? ik vind hem mét stang 10x mooier. zo is hij wat massieve, want dat zadel en dan geen stang ziet er niet mooi uit. ookal is het PVC maar dat zie je toch niet.
noem het geen verstevings maar een mooi-maak-buis :D.
4 juli 2007 om 20:37 #65304Ahahah jah zo kan ik het beter noemen:D
En ik denk niet dat de brommer scheef gaat met 50 cc:P4 juli 2007 om 20:41 #65305andyman :
Kelvin :
andyman :
Die heeft er niet opgezeten toen ik hem kocht.o ok maar die zou je dan wel nieuw kunne kopen ik denk echt dat dat mooi staat
maar ff iets anders wat heb jij voor uitlaat demper er op zitteDe uitlaatdemper was ooit van Polymer,ik weet niet wat het is maar het stond erop.
En hij is van plastic:D
Ik heb hem parlemoer gespoten.
Ik ben alleen dat slangetje kwijt wat normaal achter op de demper komt.4 juli 2007 om 21:12 #65306had dan gelijk je stuurslot gaatje dicht geplamuurd, wie gebruikt nog stuurslot?:D
4 juli 2007 om 21:17 #65307Ik doe er gewoon iets anders overheen ofzo.
Dat treeplankje was toen ook helemaal dicht met polyester en plamuur,maar dat was helemaal ingescheurt:D5 juli 2007 om 11:53 #653165 juli 2007 om 12:02 #65317
N!CKsziet er wel goed uit,maar de uitlaat vindt ik er niet zo mooi opstaan:(.
voor de rest is het een mooi brommertje
5 juli 2007 om 12:06 #65318uitlaat is juist het mooiste aan de brommer vind ik! als je velgen nu eens wit ofzo waren, en je lak in betere staat zou ik het zeker een mooie brommer vinden. maar in deze staat nie:(
5 juli 2007 om 12:11 #65319
N!CKsik vindt de kleurencombo wel mooi, maar het jammer eraan is dat de lak niet in zo’n goeie staat is:(
6 juli 2007 om 09:31 #65350ja,jullie hebben gelijk,de lak is inderdaad erg jammer,het was in hele goede staat toen het gespoten was.Maar het roest is er onderdoor gekomen en dat heeft het zeg maar “kapot gemaakt”
waarschijnlijk spuit ik hem over in dezelfde kleur. Maar dan zorg ik der zeker voor dat het roestvrij isPs:
De Uitlaat Vind ik echt een pluspunt,het is een leovinci handmade uit 85
hij is niet erg luidruchtig,Toen der tijd de beste uitlaat,goede werking en klinkt niet te hard6 juli 2007 om 09:36 #65351heet een LeoVinci Navigator 😉 (sigaar of frietentuut in de volksmond :p )
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.