Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,306 tot 1,320 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kelvin
    Bijdrager

andyman :
      het ziet er zeker mooi uit kelvin aleen jammer dat je dat lipje niet meer hebt voor over je stuurslot heen te doen anders had je die ook in kleur kunne doen en dan zag je niks meer van dat stuurslot

Jah dat vind ik ook jammer dat het lipje er niet meer op zit.
      Die heeft er niet opgezeten toen ik hem kocht.

Kelvin
      Bijdrager

Ik heb de PVC Verstevegingsstang weer erop gezet,maar nu RECHT hij zat er eerst scheef op.:D

N!CKs

dat balhoofdkapje ziet er nu spr nice uit:thumb dat hebt je echt mooi gedaan.
          nu de stang eraf is vindt ik hem er al stukken beter uitzien:D
          nu zou ik alleen nog een ciao zadel erop zetten en de citta veren zou ik gewoon laten zitten=)

andyman
          Bijdrager

Kelvin :

andyman :
            het ziet er zeker mooi uit kelvin aleen jammer dat je dat lipje niet meer hebt voor over je stuurslot heen te doen anders had je die ook in kleur kunne doen en dan zag je niks meer van dat stuurslot

o ok maar die zou je dan wel nieuw kunne kopen ik denk echt dat dat mooi staat
            maar ff iets anders wat heb jij voor uitlaat demper er op zitte

Andy

TimoO_
            Donateur

stang af? ik vind hem mét stang 10x mooier. zo is hij wat massieve, want dat zadel en dan geen stang ziet er niet mooi uit. ookal is het PVC maar dat zie je toch niet.

noem het geen verstevings maar een mooi-maak-buis :D.

Kelvin
              Bijdrager

Ahahah jah zo kan ik het beter noemen:D
                En ik denk niet dat de brommer scheef gaat met 50 cc:P

Kelvin
                Bijdrager

andyman :

Kelvin :

andyman :

o ok maar die zou je dan wel nieuw kunne kopen ik denk echt dat dat mooi staat
                  maar ff iets anders wat heb jij voor uitlaat demper er op zitte

De uitlaatdemper was ooit van Polymer,ik weet niet wat het is maar het stond erop.
                  En hij is van plastic:D
                  Ik heb hem parlemoer gespoten.
                  Ik ben alleen dat slangetje kwijt wat normaal achter op de demper komt.

VespaCiaoPaul
                  Bijdrager

had dan gelijk je stuurslot gaatje dicht geplamuurd, wie gebruikt nog stuurslot?:D

Kelvin
                    Bijdrager

Ik doe er gewoon iets anders overheen ofzo.
                      Dat treeplankje was toen ook helemaal dicht met polyester en plamuur,maar dat was helemaal ingescheurt:D

Bluevespa
                      Bijdrager

na jongens,zeg maar wat je dervan vind,
                        dit is mijn Vespa Ciao’tje

N!CKs

ziet er wel goed uit,maar de uitlaat vindt ik er niet zo mooi opstaan:(.
                          voor de rest is het een mooi brommertje:thumb

G-no
                          Donateur

uitlaat is juist het mooiste aan de brommer vind ik! als je velgen nu eens wit ofzo waren, en je lak in betere staat zou ik het zeker een mooie brommer vinden. maar in deze staat nie:(

N!CKs

ik vindt de kleurencombo wel mooi, maar het jammer eraan is dat de lak niet in zo’n goeie staat is:(

Bluevespa
                              Bijdrager

ja,jullie hebben gelijk,de lak is inderdaad erg jammer,het was in hele goede staat toen het gespoten was.Maar het roest is er onderdoor gekomen en dat heeft het zeg maar “kapot gemaakt”
                                waarschijnlijk spuit ik hem over in dezelfde kleur. Maar dan zorg ik der zeker voor dat het roestvrij is

Ps:
                                De Uitlaat Vind ik echt een pluspunt,het is een leovinci handmade uit 85
                                hij is niet erg luidruchtig,Toen der tijd de beste uitlaat,goede werking en klinkt niet te hard

FonS
                                Bijdrager

heet een LeoVinci Navigator 😉 (sigaar of frietentuut in de volksmond :p )

15 berichten aan het bekijken - 1,306 tot 1,320 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.