Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

okej, toen je hem de eerste keer gespoten had, had je toen de roest dan niet weggeschuurd?:(
      dus eerst alle roest goed weg schuren en dan pas de lak aanbrengen, want je ziet het kom weer terug:D

TimoO_
      Donateur

ik zou dan je velgen wit of zwart spuiten, ziet er veel sjieker uit. de uitlaat is ook wel vet, niet veel mensen hebben zoeen. één tipje, koop nieuwe kappen want die stickers erop zijn niet echt mooi. gewoon 1 malossi/polini/wat anders stickertje is wel mooi.

valt zeker wat van te maken :thumb

hansieb
        Moderator

Ik vind je velgen een beetje een piskleur hebben , geen mooi geel.

Leo navigator heb ik ook niks mee , ziet er zo onnatuurlijk uit op een ciao.

N!CKs

jah, TimoO_ je hebt gelijk. de velgen kun je beter wit of zwart maken:thumb. en nieuwe kappen aanschaffen. of je moet je stickers er goed af kunnne halen:D

TimoO_
            Donateur

nee gewoon nieuwe kappen, want er zit ook een scheur in (ofja een scheur een soort van deuk). en zo duur zijn kappen nou ook weer niet :).

N!CKs

nej, nieuwe voor €18,- bij jmpb.nl

Bluevespa
                Bijdrager

N!CKs :
                  okej, toen je hem de eerste keer gespoten had, had je toen de roest dan niet weggeschuurd?:(
                  dus eerst alle roest goed weg schuren en dan pas de lak aanbrengen, want je ziet het kom weer terug:D

jawel we hebben wel het roest weggeschuurd..,maar roest krijg je nooit helemaal weg door gewoon te schuren,vaak moet je er dan ook weer overheen plamuren omdat er tediep geschuurd is,dat heb ik dus niet gedaan,en je ziet het effect(erg jammer):|

Bluevespa
                  Bijdrager

Het is trouwens een Leovinci Rocket voor zover ik weet.

ja de kappen zien er lelijk uit.
                    maar ik vind het allemaal niet zo erg hoor;)
                    waarschijnlijk zal ik der wel het een en ander aan gaan doen;)
                    maar ben gister 16 geworden.. dus:P dat komt nog wel

Ps:hansieb,als jouw pis die kleur heeft,dan is er iets goed mis:lol

Trouwens,ik denk dat de kleur der nu zo uit ziet.omdat de velgen behoorlijk vies zijn
                    en het donker is.in de schaduw en het weer.
                    ze zien der normaal een stuk feller uit hoor.
                    bij het achterwiel zie je een klein stukje waar de zon op schijnt,die kleur is het ongeveer;)

TimoO_
                    Donateur

het is een Leovinci navigator. Misschien is leo rocket een andere benaming.

N!CKs

ik heb nog nooit van een leovinci rocket gehoord maar wel van de leovinci navigator;)

Bluevespa
                        Bijdrager

N!CKs :
                          ik heb nog nooit van een leovinci rocket gehoord maar wel van de leovinci navigator;)

Leo Rocket Is benaming In Volksmond;)
                          benaming zelf weet ik niet:P,maar ik vind hem mooi en daar gaat het om

heeft misschien iemand een idee of Chrome handvatten hierop staan
                          en Chrome ventieldoppen(bullets)

en heeft iemand een idee Waar ik Metaal of alluminium voetplaatje kan halen.

zou er wel leuk uit zien lijkt mij

N!CKs

chrome handvaten zou ik denk niet doen, maar chrome ventieldopjes(bullets) staan denk ik best vet op de brommer;). de meeste mense die dat metaal of alluminium voetenplaatje hebben hebben dant zelf gemaakt of gekocht via marktplaats.nl. het is als het goe is niet te koop:(

Bluevespa
                            Bijdrager

N!CKs :
                              chrome handvaten zou ik denk niet doen, maar chrome ventieldopjes(bullets) staan denk ik best vet op de brommer;). de meeste mense die dat metaal of alluminium voetenplaatje hebben hebben dant zelf gemaakt of gekocht via marktplaats.nl. het is als het goe is niet te koop:(

ik heb van verschillende mensen gehoord dat hij in het alluminium verkrijgbaar is…
                              traanplaat lijkt me ook wel wat.. maar het blijft altijd heel scherp,en als je het schuurt is het nog scherp
                              en traanplaat is heel moeilijk te bewerken,daar zit ik mee:(

handvaten enige idee welke der wel vet op staan(eagle ofzo,Flames,gewoon een leuke handvat;))

Frits
                              Bijdrager

………..

Kelvin
                                Bijdrager

Ziet er goed uit,en een mooie kleur:thumb
                                  En die witte velgen zien er ook goed uit.

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.