Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juli 2007 om 21:45 #65265
Deze foto vind ik beter.
Valt wel mee de vering,zo hoog is ie nou ook weer niet.
Moet alleen nog het randje van m’n velgen helemaal polijsten,dat heb ik nog niet gedaan.
3 juli 2007 om 21:51 #65266man man,
wat een miereneukers hier :S
geef een beetje respect voor die jongen die hem helemaal naar zijn smaak maakt.
bijna iedereen is alleen een ander kleurtje en dan is hij gelijk helemaal te gek :kots
3 juli 2007 om 22:00 #65267Ja op de foto zie je de kleur niet zo goed.
Op de foto lijkt het gewoon blauw maar het is metalic blauw.3 juli 2007 om 22:01 #65268dit is dus weer eens een van de redennen dat ik hier niet vaak meer kom.
simpelweg omdat iedereen zichzelf geweldig vind en alles wat anders is is lelijk.
en er dan ook zo over door drammen.
ik vind hem ook niet mooi maar ik hoef er niet op te rijden.
als hij hem mooi vind dan is het tog goed.
en je kan het anders zeggen dan dat ding is lelijk ”geleuter geleuter”.
want fijtelijk is iedereen met een reed valve wel weer vet.
want wees eerlijk wat is mooi aan de bijna standaard uitziende brommer van herr flick.
wat is bijzonder aan al die racers.
eigenlijk helemaal niks.
want iedereen is er eentje aan het bouwen.
en er zitten niet veel variaties in.3 juli 2007 om 22:05 #65269ok klaar over de mooi / niet mooi discussie hierover.
iedereen moet wel begrijpen dat dit een FORUM is, waar dus discussies voor zijn.
Als er vaak word gepost dat iemand iets minder mooi vind dan zal dat ook wel zijn. maar het blijft natuurlijk mening.klaar, en weer ontopic 😉
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 juli 2007 om 17:53 #65285Ik ben toenstraks even begonnen met m’n koplamp afwerken.
4 juli 2007 om 17:55 #65286
N!CKswat is dat voor spul???
waarom ben je je koplamp dan aan het afwerken, was hij niet netjes genoeg?
4 juli 2007 om 18:12 #65287Dat bruine spul is z’n plamuur uit een tupe,die je niet meer hoeft te mengen.
En nee de koplamp was al helemaal dicht gemaakt met polyester en plamuur ,maar hij was niet mooi afgewerkt,dus ben ik maar overnieuw begonnen met afwerken:DEn ik heb m’n PVC verstevegingsstang van m’n brommer afgehaald,die vond ik niet echt mooi:D
4 juli 2007 om 18:23 #65288Ik hoop dat je plamuur niet voor hout is,want dat gaat niet houden hoor.Je brommer is trouwens sjiek gespoten vind ik.Welke functie hebben die achterveren?
Enneh,zo’n zadel had ik vroeger ook altijd op de camino,nadat me’n liefje toendertijd eens haar staartbeentje gebroken heeft na het nemen van een diepe put.4 juli 2007 om 18:27 #65289Die achterveren werkten eerst niet.
Daarom heb ik een Citta zadel erop gezet,en nu werken de achterveren wel een beetje.
En die plamuur is niet voor hout.
Die plamuur voor hout had ik eerst wel eens gebruikt,toen het ging opdrogen kreeg ik alles kleine scheurtjes erin,maar dit is de goede plamuur.4 juli 2007 om 18:50 #65290En dat kapje onder de koplamp is ook helemaal dicht gemaakt met polyester en plamuur.
Normaal zit daar z’n inham in met het vespa teken erin,en die is ook weg.

4 juli 2007 om 19:13 #65292ik zou die stang terug zetten. ik moet zeggen je hebt wel goede en uitvoerbare ideeën, en voert ook alles goed uit
. mooi hoor.4 juli 2007 om 19:18 #65293Bedankt
4 juli 2007 om 19:29 #65295het ziet er zeker mooi uit kelvin aleen jammer dat je dat lipje niet meer hebt voor over je stuurslot heen te doen anders had je die ook in kleur kunne doen en dan zag je niks meer van dat stuurslot
Andy4 juli 2007 om 19:32 #65296ik vind hem zo beter nu nog ciao zadel en hij is AF zo vind ik hem beter maar ja ieder zijn smaak;)
en dat kapje is mooi glad ziet er nice uit
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.