Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,771 tot 1,785 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

moet je mij eens vertellen waarom die aan de ene kant beter zou koelen als de andere.. alleen omdat die een paar koelribben eraf heeft gehaald? als hij dat gewoon gelijkmatig heeft gedaan zie ik geen problemen:?
      dat die iets minder koelt, oke..
      maar ik zie niemand met zo’n blok echt kilometers maken hoor..:con

speedbuxy
      Bijdrager

Als het een hoogtoerige cilinder is krijgt ie last met koeling zomers dat kan niet anders.
        Want zelfs met die koelribben er nog op zit het nog best ingepakt tussen het frame.
        En er is geen 1 rijwind koeler die dat leuk vind.
        Net wat rebel ook zegt simo had hem gewoon lc moeten maken want vind dit gewoon cheap en ook achterlijk want is ook geen plug and play nu.

Maar al bekend bij iemand wanneer er losse carters van te krijgen zijn?
        Want dat is intressanter vind ik want dan kan je zelf een cilinder kiezen;)

Edjuh
        Bijdrager

Zeker, daar ben ik ook benieuwd naar. Minarelli lc cilinders passen er namelijk ‘bijna’ op. Tapeinden moeten van m7 naar m6 gedraaid worden en het slagverschil moet gefixd worden. Verder zit je met de koelslangaansluitingen, die zitten een beetje in de weg.

Over Ivano, die wil serieus naar de meeting komen ja, met nog 2 of 3 anderen.

Crullie
          Donateur

Die Repsol ciao is een meesterlijk mooi pronkstukje :thumb Zag dat het achterwiel nu ook met inbusbouten vast zitten net als barry en ik.

@ Edjuh, Mag toch hopen dat Ivano een beetje gewent is tussen die gekke Grunnigers op de meeting :con

Heb een manier gevonden om oude foto’s te digitaliseren.

Z/W foto : ik op een Lambretta

TICKLING BARN

.-{2F4OV}-.

Zeer tof man:D

Ook van die Ivano! Zou egt vet zijn als hij naar de meeting in NL komt!

Joopieboy
              Bijdrager

Die repsol ciao is echt gaaf. =)

hansieb
                Moderator

Der komen ook malle duitsers richting groningen 🙂 daarom wordt het een bonte verzameling hehe

Roger102
                  Bijdrager

oooh man wat een vette repsol Ciao, die stang staat ook echt super gaaF.
                    Ff kijke als ik ook kan komen, met een paar uit limburg.

Herr Flick
                    Topic starter

Sprocatti weer met wat nieuws.
                      Dit gaat nooit passen op een ciao frame..

net klaar zonder enige bewerking, ziet er wel grappig uit

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Rebel

Is toch gewoon het oude wannebe reed valve blokje?

Herr Flick
                        Topic starter

juh zoiets,
                          maar als je naar de plaatsing van spruitstuk + carb kijkt gaat dit echt nooit passen.
                          snap niet dat sprocatti nog zulke dingen maakt en dan niet kijkt waar die op past.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

ArvidW
                          Donateur

Omdat niet niet heel de wereld om een Ciao draait thomas !:no:P

Op een citta heb je dit er zo tussenzitten, op een Si heb je dit er zo tussen zitten, op een Bravo heb je dit er zo tussen zitten, op een Avanti heb je dit er zo tussen zitten.

FonS: en Si, en Grillo, en Boxer, en Rebel… oftewel iedere Vespa met brug, dus alles behalve die ene; Ciao. dan heb je toch het best gehandeld lijkt me, past op bijna alle Vespa’s 🙂

Vind het wel een interressant blokje, zit iig een cilinder met 4tapeindes op en flink grote spoelers zitten in het carter. Wel jammer dat het mengesel helemaal van achter moet komen en dat ze gewoon de sprocatti 25pk uitlaat eronder mikken (lijkt er iig erg veel op)

Interressant, zal alleen wel weer erg duur zijn 🙁

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

TimoO_
                            Donateur

het is wel lagge, ik vraag me inderdaad af wat de prijs is. ik denk namelijk dat als het een beetje te betalen is dat er dan best wel wat mensen zijn die dit zouden willen kopen. wat is de ontsteking ervan?

erwinko
                              Bijdrager

en hij moet nog ff die drempel vlak achter het membraan eruit slijpen

Rebel

Herr FlicK :

Trouwens hoe wil daar de kruk fatsoenlijk bewegen :S?

Of kijk ik dan weer verkeerd er tegen aan?.

15 berichten aan het bekijken - 1,771 tot 1,785 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.