‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bamiblik
    Bijdrager

ff vraagje; ik heb me carburateur laatst gemonteerd maar hij blijft nogal los zitten, moet er nog wat tussen de carburateur en het blok?

[Edit nog 2 vraagjes: Waar kan je die witte Gilera stickers halen voor op je frame? En waar haal je zo een achterlicht wat op je framecover gaat? Bedankt!]

joey636
      Bijdrager

hoe bedoel je je carburateur zit los draai hem dan strakker aan of duw iets tussen je luchtfilter en je frame dan zit je filter er altijd op en je carburateur kan niet eraf schuiven
        succes

Ge64
        Bijdrager

Ik kan voor 15 euro een blokje kopen, wat kan daar allemaal mis mee zijn? Als ik wat vraag krijg ik alleen reacties als ‘het is gewoon een blokje, die zijn allemaal hetzelfde’ dus ik heb het idee dat ik nogal stom ben als ik vraag of die nog wel werkt 😕

Bamiblik
          Bijdrager

joey636 :
            hoe bedoel je je carburateur zit los draai hem dan strakker aan of duw iets tussen je luchtfilter en je frame dan zit je filter er altijd op en je carburateur kan niet eraf schuiven
            succes

Ja hij zit al op zijn strakst maar zit nog steeds ‘wat’ los…

PoliniCiao
            Bijdrager

knip je wat schuim of iets dergelijks op maat en prop je die met een schroevendraaier tussen je filter en je frame, je moet wel oppassen als je een malossi filter hebt dat je hem niet voor de gaten steekt dan krijgt hij geen lucht meer 🙂

ausskip88
              Bijdrager

Bamiblik :

joey636 :
                succes

Ja hij zit al op zijn strakst maar zit nog steeds ‘wat’ los…

dit heb ik ook gehad is het een klein beetje speling of veel als het een klenl beetje is dan zal ik die opening als je aaan draait iets verbreden zo dat ie net wat strakkier klemt het is een beetje moeilijk uitteleggen als je het niet snapt dan moet je dat zeggen dan prober ik ff het duidelijker te meaken wat ik bedoel

Bamiblik
                Bijdrager

😕 Haha kan je het misschien duidelijker uitleggen? Bedankt voor jullie reacties!

ausskip88
                  Bijdrager

dat rode stukje moet je iets breder maken daar voor

ausskip88
                    Bijdrager

die lipje daar voor is ietsje duner die moet je net zo breed maken als de rest at barry sorry voor het getten van je plaatjes

Jelle
                      Moderator

je kan ook om de inlaat een stukje blik vouwen(gewoon van een frisdrank blikje op maat knippen) en dan de carb. er op doen.

joey636
                        Bijdrager

ik zou gewoon simpel iets tussen de carburateur en het frame duwen dat is ook weer het makkelijkste weg gehaald

Bamiblik
                          Bijdrager

OK thnx voor jullie reacties! Kan je btw ergens een set kopen die alle schroefjes, bouten en moeren bevat van een citta? Want ik ben van plan om alles te vernieuwen.

Ge64
                            Bijdrager

Ge64 :
                              Ik kan voor 15 euro een blokje kopen, wat kan daar allemaal mis mee zijn? Als ik wat vraag krijg ik alleen reacties als ‘het is gewoon een blokje, die zijn allemaal hetzelfde’ dus ik heb het idee dat ik nogal stom ben als ik vraag of die nog wel werkt 😕

Niemand?

Ge64
                              Bijdrager

Ik heb een probleem met mijn contactpunten, ze willen niet van elkaar af. ik heb die schroef rechtsboven losgemaakt en dan kan je die bovenste verstellen maar die onderste bljift er gewoon aan plakken, dus het werkt niet.

joey636
                                Bijdrager

ik zou ze even open maken en er even met wat schuurpapier over gaan dan zullen ze denk ik niet meer blijven hangen
                                  succes

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.