‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,326 tot 11,340 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

Hoi,

Even een vraagje ik heb nou de inlaat 17 mm uitgeboord naaar 13 mm is dit al genoeg of moet ik voor die 18 gaan 😉

alavast Bedankt 😉

1-feb
      Bijdrager

volgens mij wil 20mm ook gewoon. gewoon kijken hoeveel vlees je nog ever hebt en zorgen dat je geen kijkgaatje maakt 😉

TvA Tuning
        Bijdrager

ok bedankt met nog ff vraagje over het vijlen he:P
          mijn vijl past nieteens door dat gat heen :S :p want ik zie bij die how to’s dat ze allemaal een grote vijl gebruiken of moet ik eerst een kleine en dan een groote gebruiken 😉

Alvast Bedankt 😉

tolleburker
          Bijdrager

voor de gene wat nog een pakking nod heeft voor zijn polini lc kun je bestellen bij leertouwen zie ik net http://www.leertouwer.com/default.asp?id=20&cid=19&ps=30

TvA Tuning
            Bijdrager

hoooi 🙂

Ben vandaag begonnen met uitvijlen ben totnu zover:

op foto’s lijkt het nogal groot wat er is uitgevijld ik maak me carter open ik denk wtf best klein 😛 😉
              is dit bij jullie ook zo

alvast Bedankt 😉

Ohja dit is trouwens de eerste x dat ik een carter uitvijl 😉 😀

Naad
              Bijdrager

Ben vandaag even langs de brommerboer geweest,
                compleet tweedehands bromblok vraagt hij 125 eu voor..

Lijkt me beetje aan de hoge kant, toch?

CiaoSTB
                Bijdrager

Ik moet straks mn nieuwe cilinder gaan inrijden, dus ook rijker gaan mengen. Kan dit gewoon met motorolie van een auto? (zogenaamde HD olie) of moet ik perse 2takt olie gebruiken.. CiaoSTB

ArvidW
                  Donateur

Nee, alleen 2takt olie.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Tomahawk
                    Bijdrager

ik wil een bromblokje via internet kopen, maar dit moet dus opgestuurd worden..

hoeveel weegt een std bromblokje met alles derop en deraan ongeveer?

(ivm verzendkosten)

Ivo
                      Bijdrager

Heey
                        Ik had laasts wat problemen met mijn vespatje!
                        spie kapot cilder los :tapeinde door gedraait inmiddels is dit allmaal opgelos!
                        maar nu gaat die niet aan! gisteren rende ik hem aan en blokkeerde het achterwiel en koppeling maakte een raar geluid: net of ijzer over elkaar schuurde! nu heb ik die eraf gehaalt en inminddels blokeert het achterwiel niet meer. maar gaat nog steeds niet aan 😕 en het geluid is er nog steeds, het vliegwiel en de sigmenten draaie niet koppeling huis wel! het kan niet aan de spie liggen want die is een week gelede vervangen!
                        wat is nou het probleem? en hoe kom ik er vanaf!
                        Groetjes:D

TvA Tuning
                        Bijdrager

hoooi :p

Ben vandaag begonnen met uitvijlen ben totnu zover:

op foto’s lijkt het nogal groot wat er is uitgevijld ik maak me carter open ik denk wtf best klein
                          is dit bij jullie ook zo 😛

alvast Bedankt 😉

Ohja dit is trouwens de eerste x dat ik een carter uitvijl 😀

Ivo
                          Bijdrager

Ivo :
                            Heey
                            Ik had laasts wat problemen met mijn vespatje!
                            spie kapot cilder los :tapeinde door gedraait inmiddels is dit allmaal opgelos!
                            maar nu gaat die niet aan! gisteren rende ik hem aan en blokkeerde het achterwiel en koppeling maakte een raar geluid: net of ijzer over elkaar schuurde! nu heb ik die eraf gehaalt en inminddels blokeert het achterwiel niet meer. maar gaat nog steeds niet aan 😕 en het geluid is er nog steeds, het vliegwiel en de sigmenten draaie niet koppeling huis wel! het kan niet aan de spie liggen want die is een week gelede vervangen!
                            wat is nou het probleem? en hoe kom ik er vanaf!
                            Groetjes:D

CiaoSTB
                            Bijdrager

Tomahawk :
                              ik wil een bromblokje via internet kopen, maar dit moet dus opgestuurd worden..

hoeveel weegt een std bromblokje met alles derop en deraan ongeveer?

(ivm verzendkosten)

Zal niet over de 10 kilo komen denk ik, dus gewoon €6,20… is een schatting he?;)

Tyrax
                              Bijdrager

He,

hoe kan het dat als ik 15/20 rij dat me brommer gewoon rustig is maar als ik dan et gas vol open gooi dan gaat me hele brommer als een GEK trillen, net alsof die uit elkaar valt ofzo? tis bijna eng om zo te rijden .. wtf kan dit zijn?

Kheb eigk alle schroefjes wel gechecked ..:?

Michel
                                Bijdrager

@ Tyrax: 1- Onbalans in je blok denk.

2- Is er eerder wel hard mee gereden. Het kan zijn dat je frame een beetje wankel is geworden in de loop der jaren als het hard mee gereden is. Misschien sommige puntlasjes los gelaten. Pas zag ik een filmje van een Ciao waarvan de achterbrug (frame) alle kanten op kon bewegen.

Ik denk dat het nummer 1 is 😉 Kan een kapot lager zijn!

@ Tomahawk: Blok verzenden kost 6.20
                                  Blok verzekerd verzenden kost 7.50. Dit loont dus zeker de moeite, doe ik ook met duurdere spullen 😉

15 berichten aan het bekijken - 11,326 tot 11,340 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.