‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,341 tot 11,355 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tyrax
    Bijdrager

Ja ik rijd er eigenlijk altijd volgas mee, maar het begon met een beetje trillen, op de heenweg zegmaar, de terugweg, tijdje stil gestaan, daarna wegrijden en ’t was meteen mis :p

Dus een lager mist ? Moet ik een blok revisie doen ofzo? Nog nooit iets met het blok gedaan dus vind ’t misschien beetje eng 😛

Die howto helpt me er vast wel uit?:P

1-feb
      Bijdrager

Lager mist niet maar kan kapot zijn, het kan ook zijn dat je krukas niet helemaal in balans is.

Als je gaat reviseren helpt de how-to wel:thumb en anders zijn er genoeg vespa freaks in groningen;)

Tyrax
        Bijdrager

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3069&searchlink=yes&search=BLOK&page=1

Die moet ik kopen dan?
          En hoe bedoel je krukas niet in balans? ik ben laatste tijd wel veel met de koppeling bezig geweest maar daar kan het niet aan liggen toch?

kobe
          Bijdrager

nog een kleine vraag: ik wil een brommerblok van een vriend onder men ciao maar door de cilinderkop past dat niet. http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=16 (helemaal onderaan).
            kan ik deze gewoon veranderen? dus mijn kop op zijn cilinder? en omgekeerd? of krijg ik dan problemen? (btw op mijn ciao blok zit een 50cc dr)

BVD 😀

pluum
            Bijdrager

Je kunt gewoon je eigen kop gebruiken 😉

1-feb
              Bijdrager

@ tyrax ja dan moet je gewoon een revisie setje kopen. Weet ik niet waar het aan kan liggen is niet mijn spul;) maar dat hij gewoon niet 100% recht is zodat hij niet “wankelt”

@ Kobe past gewoon hoor alleen als het een cittakop is moet je wat koelvinnetjes wegslijpen is verder geen probleem.

tom__vespa
                Bijdrager

Help

Hoe krijg ik die drie schroeve op de cilinder kop los? want kom er met steek of ringsleutel niet bij

Mike
                  Bijdrager

met een doppenset……………..

Mike

tom__vespa
                    Bijdrager

en krijg vlieg wiel niet los getikt hoe doe ik dat?

1-feb
                      Bijdrager

Vliegwieltrekker…

tom__vespa
                        Bijdrager

Heb ik niet maar normaal moet je toch los tikke ofzoiets

Jelle
                          Moderator

hier zie een primitieve methode om zonder vliegwiel trekker je blok uitelkaar te halen…

TvA Tuning
                            Bijdrager

shoot0072 :
                              hoooi :p

Ben vandaag begonnen met uitvijlen ben totnu zover:

op foto’s lijkt het nogal groot wat er is uitgevijld ik maak me carter open ik denk wtf best klein
                              is dit bij jullie ook zo 😛

alvast Bedankt 😉

Ohja dit is trouwens de eerste x dat ik een carter uitvijl 😀

CiaoSTB
                              Bijdrager

hee ik moet straks weer heel m’n blok inelkaar gaan zetten metnieuwe cilinder, waar moet ik dan goed op letten? aangezien dit dan de eerste keer is. vertel wat veelgemaakte fouten enz…:)

Tomahawk
                                Bijdrager

CiaoSTB :
                                  hee ik moet straks weer heel m’n blok inelkaar gaan zetten metnieuwe cilinder, waar moet ik dan goed op letten? aangezien dit dan de eerste keer is. vertel wat veelgemaakte fouten enz…:)

de juiste pakkingen op de juiste plekken;) wordt vaak vergeten glf ik.. verder weet ik niet echt.. ook niet zo veel ervaring mee:P

15 berichten aan het bekijken - 11,341 tot 11,355 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.