‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,921 tot 10,935 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dries
    Bijdrager

Ja tuurlijk, mijn koppeling heb ik eraf, maar aan het vliegwiel niet?

1-feb
      Bijdrager

nee vliegwiel zit vast doormiddel van een spietje je hoeft niks los te draaien

angel
        Bijdrager

:?Ik heb een raar ‘probleem’. Ik controleerde onlangs of ik een snor of een bromklok heb. En het lyk mij een snorklok te zijn aan de hoeveelheid keer draaien de poulie moet doen om het wiel rond te krygen. Maar volgens vele mensen kan ik onmogelijk met myn setup al 45 halen met een snorklok????

snor 50cc cilinder
          snor carters onbewerkt
          12/10 SHA carburateur
          sito uitlaat met 22.5mm bocht
          poulie 70

Naad
          Bijdrager

Ik heb dus onlangs city power en poeli 80,
            maar welke snaar hoort daar bij?

Jacky
            Bijdrager

@ angel, Ik denk dat het wel kan. Je kan een snornaaf ook herkennen aan de 2 lagertjes naast het asje voor de poulie. Dit zijn bij een bromnaaf gewoon 2 rondjes in het gietijzer dachtik.

Tyrax
              Bijdrager

hoe haal je doe poelie eraf :S .. zit een fantastisch mooie moer op maar alles blijft gewoon draaien als je em losdraait,
                kwil me blokje er even afhalen .. vandaar

edit; lol laatmaar ik ben dom 🙂

kga weer verder beunee
                holaa!

Bubba
                Bijdrager

@naad, poulie 80 is snaar 940
                  @tyrax, hou je achterwiel tegen als je hem losdraait

angel
                  Bijdrager

tyrax: idd gwn tegenhouden….Tgaat het makkelykste met een tweede persoon ;)En om uw blokske eraf te pakken moe uw poulie er nie af hoor!

EDIT:

kan iemand my uitleggen hoe ik precies myn snelle cilinder moet monteren? Het gaat om een dr 65cc met een std 50cc kop

Tyrax
                    Bijdrager

Nee nee, ik bedoelde ook eigk de koppeling 🙂
                      Trouwens, die 2 zwarte veertjes in de koppeling, die kon je er toch uit halen voor een snellere start?
                      En welke trekveertjes zouden het goed doen op mijn setup?

Rebel

Cilinder gewoon zoals je std cilinder erop zetten wat is het probleem dan?

Jeroen
                        Bijdrager

Tyrax :
                          Nee nee, ik bedoelde ook eigk de koppeling 🙂
                          Trouwens, die 2 zwarte veertjes in de koppeling, die kon je er toch uit halen voor een snellere start?
                          En welke trekveertjes zouden het goed doen op mijn setup?

ja die kun je eruit halen dan grijpen de sigmenten meteen aan.
                          en als trekveertjes polini zilvere of groenen (groenen doen het goed in combinatie met 80 poulie dan win je ook nog iets snelheid)

Bubba
                          Bijdrager

Nog steeds geen 940 v-snaar gevonden. Iemand nog n idee waar ik zoeen kan halen? De brommerboer en jmpb hebben m allebei niet!

RiPe
                            Bijdrager

bij een autozaak hebben ze ook vrij veel maten, dus misschien heb je daar geluk. dan moet je wel ff op de breedtemaat letten want daar zit ook variatie tussen

markiej
                              Bijdrager

hoeveel kan ik krijgen voor een 70dr evo op een complete speedengine alles zit nog in elkaar en de cilinder is net ingereden.
                                en hoeveel krijg ik voor een 80 polini met afgebroken flens?? ziet er voor de rest nog goed uit.

Bo3T
                                Bijdrager

Bubba :
                                  Nog steeds geen 940 v-snaar gevonden. Iemand nog n idee waar ik zoeen kan halen? De brommerboer en jmpb hebben m allebei niet!

als je zoveel moeite moet doen om een andere snaar te vinden zou ik gewoon een andere poulie met snaar halen. die ze wel hebben.

15 berichten aan het bekijken - 10,921 tot 10,935 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.