‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,801 tot 10,815 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bubba
    Bijdrager

Tyrax, onder je achterspatbord zit aan de kant van de ketting heel verweg gestopt in het hoekje aan de binnenkant, nouwelijks zichtbaar, een klein haakje, hier kun je het draadje achterlangs klemmen. Vervolgens leid je het draadje door de daarvoor bestemde gaatjes van het frame, langs het blokje heen. Het draadje daar gewoon op je blokje liggen, anders plak je hem nog vast met een stukje tape.

Het achterwiel kun je dus gewoon laten zitten. Misschien is het handig je bagagedrager er af te halen, want het is nogal een gepruts, maar met wat geduld lukt het wel.

Tonni
      Moderator

Naad :
        Ciao mix is toch het enige type ciao met elektronische ontsteking?

Nee. Alle nieuwere Ciao’s hebben dit

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

angel
        Bijdrager

wat ik me al een hele tyd afvraag…Past een snelle uitlaat gemaakt voor een citta eigenlijk wel zonder veel problemen op een ciao? Kweet niet want dat is zoiets dat ik me al lang afvraag….Alvast bedankt

1-feb
          Bijdrager

Hoe stop ik mijn standaardkrukas met lagers in mijn speedengine? Ik heb mijn carter super heet gestookt en de krukas zat een dag in de vriezer… Alleen het paste niet.

Martijnvanheerde
            Donateur

angel :
              wat ik me al een hele tyd afvraag…Past een snelle uitlaat gemaakt voor een citta eigenlijk wel zonder veel problemen op een ciao? Kweet niet want dat is zoiets dat ik me al lang afvraag….Alvast bedankt

Welke uitlaat bedoel je? Wat is speciaal gemaakt?

angel
              Bijdrager

ik bedoel gwn bv pakweg nu een leovinci circuit voor citta op jmpb.nl…Past die gwn zonder veel probs op een ciao?

ArvidW
                Donateur

Ja:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

jordy
                  Bijdrager

dan moet je toch alleen dat beugeltje om de demper wat verschuiven??

ArvidW
                    Donateur

Extra gaatje boren in je brug, maar dat lijkt mij toch geen probleem 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

jordy
                      Bijdrager

nee dat is natuurlijk ook een optie;)

Naad
                        Bijdrager

Tonni :

Naad :
                          Ciao mix is toch het enige type ciao met elektronische ontsteking?

Nee. Alle nieuwere Ciao’s hebben dit

Ik heb dus een afspraak gemaakt om dinsdag een ciao op te halen,
                          deze heeft van die ‘fietsspaak’ velgen en het achterlicht op het spatbord,
                          dan zit het wel goed lijkt me?

leon ciao
                          Bijdrager

ciao mix heeft orgineel , net als het nieuwste type ciao, elektronische onsteking

naad, als je ciao spaakvelgen heeft denk ik dat het geen mix is, deze hebben normaal 3 spaaks, je hebt waarschijndelijk een stukken oudere met contact punt onsteking.

Bubba
                            Bijdrager

Naad, een ciao met electrische ontsteking en spaken bestaat niet. Misschien heeft die persoon onder zijn ciao met elec. ontsteking oudere wielen gezet, maar dat is vrij onwaarschijnlijk.
                              De ciao die je gaat ophalen is dus zeer waarschijnlijk een ouder model met contactpuntontsteking. Maargoed, daar is natuurlijk helemaal niks mis mee! Ik rij er zelf ook een.

Tomahawk
                              Bijdrager

Ik heb al sinds dat ik mijn ciao heb gekocht, een schaaf in mijn demper. ik heb een Proma CC eronder liggen, maar de demper heeft een lelijke schaaf, deze is te diep om weg te schuren/over te spuiten.. nu vroeg ik me af:

bestaat er ook een filler die op dempers te gebuiken is.. dus ik geloof voor aluminium??(of is het iets anders?) en dan ook hittebestendig..

als dat bestaat kan ik m namelijk een keer weer mooi egaal maken en dan de demper overspuiten…

speedbuxy
                                Bijdrager

Kneedbaar alumimium is bij iedere beetje auto zaak wel te krijgen en dat voldoet prima kan heel goed tegen grote hitte en werkt ook heel mooi omdat het net klei is en iedereen wel kan kleinen:)

15 berichten aan het bekijken - 10,801 tot 10,815 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.