‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,816 tot 10,830 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bubba
    Bijdrager

In mn vlotterkamer zit benzine, nu ik hem openhaal. Klopt dit of is er iets kapot?

LeMoN
      Bijdrager

dat hoort ja, je bedoeld de vlotterbak neem ik aan en daar hoort gewoon altijd benzine in te zitten 🙂 als je benzine opraakt raakt je vlotterkamer ook leeg waardoor het neit meer in je sproeier kan komen 😉

traxon
        Bijdrager

hallo

ik heb een brom ciao met orginele cilinder, poellie 80 en leo krul.
          ook heb ik een orginele koppeling. Welke trekveertjes kan ik hier
          het beste indoen zodat hij wat harder optrekt? en rond welke maat sproeier
          zou ik ongeveer moeten zitten?

alvast bedankt Traxon

angel
          Bijdrager

ik zou gwn bij jmpb.nl een polini trekveer setje bestellen en eerst de groene steken. Ik ben hier zeer tevreden van (myn setup kan je vinden in myn profiel you now :D). Met de sproeier kan ik je jammergenoeg niet helpen. 😉

Zelf heb ik ook nog een klein vraagje xD :lol Als ik myn blokje helemaal netjes reviseer en er een mallosi sportluchtfiltertje opsteek win ik dan niet een klein beetje snelheid? In theorie wel maar in de praktijk zal het anders uitdraaien vermoed ik vandaar dat ik het aan jullie vraag xD8)

1-feb
            Bijdrager

Wie kan mij helpen met mijn speedcarter?? Ik heb de originele krukas er in maar hij loopt hardstikke stroef maar als ik de boutjes wat losser draai dan loopt hij wel lekker…

En heb mijn zuigerveer gebroken nieuwe zijn 20 euro 🙁

PiNeAppLePro
              Bijdrager

Zitten je lagers wel goed in de helften. Heb je je blok geresiveerd? Ben je de ringen tussen je lagers niet vergeten?

ArvidW
                Donateur

Lager zitten diep genoeg erin geslagen?

Heb je al een zachte tik op de krukas gegeven (Draai eerst een aantal moeren op je schroefdraad !)

Heb je gewoon 1 schimring aan elke kant zitten?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Bubba
                  Bijdrager

Ik heb n nieuwe V-snaar nodig, maar de maat 940 is niet meer leverbaar bij de brommerboer. Jmpb heeft m ook niet, hoe kom ik nog aan zo’n snaar?

diac
                    Bijdrager

er is vast wel een snaar die net iets kleiner of groter is, dat moet ook kunnen hoor;)
                      snaren krijg je niet alleen bij de bromboer hoor, zijn genoeg andere winkels die snaren verkopen.

Bubba
                      Bijdrager

Bij jmpb hebben ze 950. Zal dat ook kunnen dan? Bij wat voor winkels verkopen ze nog maar snaren dan? Ik heb hier al ns even rondgevraagd maar ze hebben ze nergens

Jacky
                        Bijdrager

Ja dat moet gaan. Je kan je blok toch wat verder naar achteren zetten.

Tyrax
                          Bijdrager

Hoe hebben jullie je kenteken allemaal vast? ik zoek een goede manier, want die van mij rammelt aan alle kanten 🙁

Gewoon door het spatbord 2 schroeven in 1x door ’t kenteken heen? of ook ff een omhulseltje erbij, en met popnagels ofzo? Is er ook een andere manier, want wij hebben geen popnageltang ofzo .
                            Thx

Naad
                            Bijdrager

Bubba :
                              Naad, een ciao met electrische ontsteking en spaken bestaat niet. Misschien heeft die persoon onder zijn ciao met elec. ontsteking oudere wielen gezet, maar dat is vrij onwaarschijnlijk.
                              De ciao die je gaat ophalen is dus zeer waarschijnlijk een ouder model met contactpuntontsteking. Maargoed, daar is natuurlijk helemaal niks mis mee! Ik rij er zelf ook een.

het gaat me dus ook om cp ontsteking 😀

1-feb
                              Bijdrager

ArvidW :
                                Lager zitten diep genoeg erin geslagen?

Heb je al een zachte tik op de krukas gegeven (Draai eerst een aantal moeren op je schroefdraad !)

Heb je gewoon 1 schimring aan elke kant zitten?

Ik heb gewoon de krukas met lagers uit mijn oude blok gehaald en zo in de nieuwe gezet. En ik heb alles al laten “schrikken” maar werkt niet. Zou ik nog kunnen proberen om de boelte verhitten net zo warm als je je blok uit elkaar wilt halen en zo dat de lager hopelijk goed gaan zitten? (als ze nog niet goed zitten)

Bluevespa
                                Bijdrager

hallo ik heb een vraagje, de laatste tijd staan ze hier opeens heel veel te controleren, nu wil ik een begrenzer hebbenm op het moment dat ik wel op de rollerbank moet, nu wil ik de switch of wat dan ook onder me koplamp doen;) ideale plek dacht ik zo.., wat is een goede begrenzer,redelijk goedkoop. en toch makkelijk aan te sluiten??

15 berichten aan het bekijken - 10,816 tot 10,830 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.