‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,741 tot 10,755 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

ff een vraaag is er iemand hier in de buurt die eens langs kan ko0men om naar mijn varionaven te komen kijken want ik snap het egt niet meer ze willen alle 2 niet draaien

en kan dan iemand naar mijn kickblok komen kjiken heb alles geprobeerd maar wilt niet meer staretn. het enigste wat ik nog kan doen ik nieuwe keerringen maar dat heeft geen zin meer want zijn pas nieuw

en maakt het veel verschil als ik een grotere flens koop voor op mijn alu cilinder?? want ga toch zelf een uitlaat maken dus de diameter van de bocht maakt dan niet veel uit 😀

diac
      Bijdrager

grotere flens maakt zeker wat uit! zeker doen! 8)

sombrero
        Bijdrager

okwwj dan ga ik die maar eens bestellen voorm ijn uitlaten projectje 😀 in de zomervakantie 😀

maar kan iemand deze vragen nog beantwoorden:
          is er iemand hier in de buurt die eens langs kan ko0men om naar mijn varionaven te komen kijken want ik snap het egt niet meer ze willen alle 2 niet draaien

en kan dan iemand naar mijn kickblok komen kjiken heb alles geprobeerd maar wilt niet meer staretn. het enigste wat ik nog kan doen ik nieuwe keerringen maar dat heeft geen zin meer want zijn pas nieuw

CiaoSTB
          Bijdrager

:Dwat word er bedoeld met gekotterd?:?

-Roy-
            Bijdrager

carter vergrote zodat er 46mm of grotere cilinders in kunnen;) voor standaard carters dus

angel
              Bijdrager

euhm vraagje…Moeten myn carters uitgekotterd worden voor een dr 50cc cilinder? En welke winst behaal ik ermee met de setup: brom carters, 12/10 carb, opengeboorde luchtfilter, poulie 70, groene polini trekveertjes en een sito uitlaat.

sombrero
                Bijdrager

natuurlijk hoeft dat niet die cilinder is toch niet groter dan 46mm is net een kleine 38.4 mm

maar zou iemand me kunnen helpen met de vragen die ik de vorige paar posts heb gevsteld????

Wouz-LwB
                  Donateur

wat kan ik het beste onder mn spatbord smeren/spuiten tegen de roest?

Tectyl ofzo ?

Mike
                    Bijdrager

das een hele goeie ja, je hebt ook gewoon blanke tectyl:)

Mike

Jaapert
                      Bijdrager

Ongetwijfeld is dit wel een keer eerder gevraagd in deze topic alleen aangezien het zo’n grote topic inmiddels is kan ik het niet makkelijk terug vinden, helaas ook niet met de zoekfunctie.

Er is best veel geschreven over de veertjes in een koppeling.

Ik heb hier echter een vraag over.

Je kunt ze kopen van Malossi en Polini heb ik begrepen.
                        Maar wat doen die veertjes nu precies. Wat is het verschil tussen de veertjes (strak en minder stak weet ik) en het verschil tussen de twee merken.

En hoe weet je welke veertjes je moet gaan gebruiken.

Ik heb nu namelijk de standaard veertjes erin, hij rijdt dan goed maar die andere veertjes moeten blijkbaar een toegevoegde waarde zijn.

Iedereen alvast bedankt voor de reacties.

1-feb
                        Bijdrager

hheft iemand ervaring met deze webshop? : http://www.mdc-scooters.nl/webshop/
                          Want ik heb net wat besteld alleen het lijkt me niet zo vertrouwd. (ze zijn wel aangestloten bij kvk dus moet wel goedkomen)

Edjuh
                          Bijdrager

Jaapert :
                            Ongetwijfeld is dit wel een keer eerder gevraagd in deze topic alleen aangezien het zo’n grote topic inmiddels is kan ik het niet makkelijk terug vinden, helaas ook niet met de zoekfunctie.

Er is best veel geschreven over de veertjes in een koppeling.

Ik heb hier echter een vraag over.

Je kunt ze kopen van Malossi en Polini heb ik begrepen.
                            Maar wat doen die veertjes nu precies. Wat is het verschil tussen de veertjes (strak en minder stak weet ik) en het verschil tussen de twee merken.

En hoe weet je welke veertjes je moet gaan gebruiken.

Ik heb nu namelijk de standaard veertjes erin, hij rijdt dan goed maar die andere veertjes moeten blijkbaar een toegevoegde waarde zijn.

Iedereen alvast bedankt voor de reacties.

De trekveren bepalen bij hoeveel toeren je koppelingsegmenten naar buiten tegen de koppeling slaan(waardoor je rijdt). Als je zwaardere veren neemt rij je met meer toeren weg en dat doe je omdat je meer kracht hebt hoger in de toeren dus sneller optrekt.

Een variokoppeling uit elkaar trekken vind ik persoonlijk een kutwerk en bij mij pastten de veren niet(had langere nodig), dus tot nu toe heb ik alleen met ori veren gereden. Het schijnt beter te zijn als je een gele druk veer hebt ook zwaardere trekveertjes te monteren.

Jaapert
                            Bijdrager

Oke bedankt voor je uitleg.

Is dit eigenlijk ook geldig voor een gewonen koppeling, want daar ging het mij eigenlijk om.

.-{2F4OV}-.

Denk wel dat het goed komt hoor:thumb

Kheb er wel nog nooit van gehoord…

CiaoSTB
                                Bijdrager

Hoeveel scheelt het om nu met 50cc mn inlaat te veilen? hoe ver zou die dan moeten en kan ik mn carters dan nog aanpassen aan 43mmdr evo?

15 berichten aan het bekijken - 10,741 tot 10,755 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.