‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,546 tot 10,560 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Schijnt een [A] achtig tekentje onderop het carter te staan.
      bij het serie nummer etc..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

VespaAvanti
      Donateur

hansieb :
        @avanti

Ik zou even op zoek gaan naar dunne pinstonpen klipjes , STEL DAT ze eruit schieten is heel je cilinder verneukt.

Jmpb ff vragen of ze die dunne hebben!

Dankje:thumb
        Zal ook eens kijken of de bromboer ze heeft, en anders frot ik de oude er wel weer in:con

sombrero
        Bijdrager

ff een vraagje als ik mijn vario klok probeer te draaien draait die niet meer sinds ik hem heb opengemaakt om er een rechtse as in te zetten in plaats van een as met linkse draad. maar als ik hem niet helmaal dicht duw draait die wel.
          maar nu had ik eens de bovenste ring van ieder klein asje afgepakt en nu draait die wel maar hoe kan ik dit oplosssen zodat er wel weer de ringetjes in kunnen zo als het hoort

LeMoN
          Bijdrager

Soms is het nodig om andere ringetjes te gebruiken, dus als het met andere ringetjes lukt is het prima toch 😉

sombrero
            Bijdrager

nee het lukt me alleen zonder ringetjes maar ik vind wel dat er ringetjes in moeten maar hoe los ik dit op??

black vespa si
              Bijdrager

weet iemand een winkel of iemand die een of sportstuurtjes te koop heeft
                ik wil er mischien een op mijn vespa si

Smooth_Patrick

Hallo,

ik ben laatst gepakt zonder Certificaat wat is hier de boete van?

Gr

LeMoN
                  Bijdrager

black vespa si :
                    weet iemand een winkel of iemand die een of sportstuurtjes te koop heeft
                    ik wil er mischien een op mijn vespa si

Kijk is op een scooter online shop en gij zult vinden 😉

FonS
                    Bijdrager

sombrero :
                      ff een vraagje als ik mijn vario klok probeer te draaien draait die niet meer sinds ik hem heb opengemaakt om er een rechtse as in te zetten in plaats van een as met linkse draad. maar als ik hem niet helmaal dicht duw draait die wel.
                      maar nu had ik eens de bovenste ring van ieder klein asje afgepakt en nu draait die wel maar hoe kan ik dit oplosssen zodat er wel weer de ringetjes in kunnen zo als het hoort

spelen met de plaatsing van de lagers, die kun je verschuiven in de behuizing 😉
                      mocht het echt niet lukken mag je van mij wel langskomen hoor :p kijk ik er wel eens naar

superindo
                      Bijdrager

Hallo allemaal,
                        ik heb ff een vraagje,

is deze bougie geschikt voor 50 cc – 12/7 cabb of 65 cc – 13/13 cabb?
                        of zijn er beter andere aan te raden?
                        Link: http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN1688

Kevinwol
                        Bijdrager

weet iemand waar ik zand kan kopen voor het zandstralen?

Tonni
                          Moderator

FonS :

sombrero :

spelen met de plaatsing van de lagers, die kun je verschuiven in de behuizing 😉
                            mocht het echt niet lukken mag je van mij wel langskomen hoor :p kijk ik er wel eens naar

Ligt niet aan de lagers. Zit in de veer die om de dikke as zit, die zit dan met het uiteinde tussen het opstaande randje v.d. as en het lager.
                            De remedie: De dikke as een paar keer draaien terwijl je er aan trekt (wielkant) tot je een klik hoort (de veer die op zn plek schiet). De dikke as strak aangetrokken houden en dan het deksel er op monteren.

Lukt het dan nog niet: Trek de veer handmatig helemaal op en druk dan de as helemaal op zn plek. Houdt de as goed strakgetrokken en laat dan de veer op zn plaats schieten.

Moet lukken.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Quest
                            Bijdrager

ik wilde een nieuwe avantar uploade..
                              ik klik op de verwijder knop van die oude.. dan update.. dan heb ik er dus geen meer.. dan kies ik bladere en zoek op mijn computer de nieuwe avantar (100×100 en .gif) maar als ik dan op update klik komt mijn oude avantar er weer te staan.. wat doe ik fout?

thanks

edit: laatmaar is gelukt.. moest ff geduld hebbe hij doet het wel gewoon

pieter-ciao
                              Bijdrager

Hallo,

Ik heb een ciao mix en ik wil er een andere cilinder opzetten.

Past een dr 65 van jmpb op mijn ciao.deze
                                Zal de cilinder goed lopen met mijn setup hienaast.(carters niet uitgevijld)

Groeten Pieter

Loek
                                Bijdrager

Als je geen begrenst carter hebt past die cilinder gewoon.
                                  Als je inlaat al 12 mm is hoef je niet echt per sé je inlaat te vijlen als je bij poelie blijft.

15 berichten aan het bekijken - 10,546 tot 10,560 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.