‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,531 tot 10,545 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

VespaAvanti :
      Ik zit met een dilemma:|
      Uit de zuiger van m’n Malossi 46,5 kwamen hele dunnen pistonclipjes, een stuk dunner dan de doorsnee clipjes.
      De groeven waar de clipjes in vallen zijn ook eens stukje smaller naar mijn idee.
      Kan ik gewoon ”brede” pistonclipjes gebruiken in de zuiger, of lopen die er uit?:?
      Voor de duidelijkheid, de ”brede” clipjes worden normaal gebruikt en kan je dus ook bij JMPB bestellen.
      Op de foto zie je het verschil in dikte:

Iemand?:?:con

black vespa si
      Bijdrager

dat heb ik al gedaan maar het lijkt wel of de cilinder wat te dik is maar daar ga ik bine kort naar kijken.
        toch heel erg bedankt

pieter-ciao
        Bijdrager

Hallo,

Als ik een dr 65cc cilinder op mijn setup hiernaast zet, ga ik dan een verschil merken. Zonder de carters uit te vijlen. Moet ik ook dan een andere krukas kopen.

groeten Pieter.

sombrero
          Bijdrager

hallo ik had dus ff mijn achterklok uitmekaar gehaald van de vario omdat er een as op zat met linkse draad. nu heb ik de as met rechtse draad erin geduwd en alles weer in mekaar gezet maar nu draait mijn klok niet meer en heel stroef als ik hem wil draaien hoe kan dit???

Edjuh
            Bijdrager

pieter-ciao :
              Hallo,

Als ik een dr 65cc cilinder op mijn setup hiernaast zet, ga ik dan een verschil merken. Zonder de carters uit te vijlen. Moet ik ook dan een andere krukas kopen.

groeten Pieter.

Ja, zeker weten.

Geen andere krukas nodig.

sombrero
              Bijdrager

sombrero :
                hallo ik had dus ff mijn achterklok uitmekaar gehaald van de vario omdat er een as op zat met linkse draad. nu heb ik de as met rechtse draad erin geduwd en alles weer in mekaar gezet maar nu draait mijn klok niet meer en heel stroef als ik hem wil draaien hoe kan dit???

kan iemand me helpen??? wil echt weer met vario gaan rijden

Martijnvanheerde
                Donateur

sombrero :

Zit er wel olie in?
                  Alles er goed ingeduwd en goedgezet?

sombrero
                  Bijdrager

ja er zit olie in maar dat maakte ff niet uit men vertanding wil gewoon niet draaien alle ringetjes en zo zitten er in
                    als ik de deksel nog niet helemaal vast heb gedraaid doet hij het wel goed maar als die helemaal vast zit dan draaitd die nauwelijks

diac
                    Bijdrager

ik heb dit ook gehad, dat die niet meer liep als je hem aandraaide.
                      mijn probleem was dat ik een te dik ringetjes om de grote as had gedaan.
                      toen had ik die verwisseld met een iets dunnere en toen was het goed.
                      er zijn namelijk verschillende diktes.
                      de 2 dunste moet je om de middelste as doen, dan zou die goed moeten lopen.

suc6

(dit had ik ook al ergens anders geplaatst)

VespaAvanti
                      Donateur

VespaAvanti :

VespaAvanti :
                        Ik zit met een dilemma:|
                        Uit de zuiger van m’n Malossi 46,5 kwamen hele dunnen pistonclipjes, een stuk dunner dan de doorsnee clipjes.
                        De groeven waar de clipjes in vallen zijn ook eens stukje smaller naar mijn idee.
                        Kan ik gewoon ”brede” pistonclipjes gebruiken in de zuiger, of lopen die er uit?:?
                        Voor de duidelijkheid, de ”brede” clipjes worden normaal gebruikt en kan je dus ook bij JMPB bestellen.
                        Op de foto zie je het verschil in dikte:

Iemand?:?:con

Nogmaals dan, :??iemand?:?

andyman
                        Bijdrager

hey heb een vraag wat is het verschil tussen een contackt punt kasbelboom en een elecktries kabelboom

Andy

hansieb
                          Moderator

@avanti

Ik zou even op zoek gaan naar dunne pinstonpen klipjes , STEL DAT ze eruit schieten is heel je cilinder verneukt.

Jmpb ff vragen of ze die dunne hebben!

VespaGrillo
                            Bijdrager

Edjuh :
                              Inlaat uitvijlen, kijk bij how-to’s.

ja maar is dat we nodig nog er zit al een bromcarter op… kan zoiezo niet kwaaad om ff te doen trouwens.. nog verdere toevoeging wat ik kan en of moet veranderen anders ga ik aan de slag..

bedankt

-Roy-
                              Bijdrager

Hey, mijn carberateur lijkt maar de vlotter zit zo vast dat er daar niets meer kan lekken. en als ik de luchtfilter eraf haal zit er ook beetje benzine in, maar de bougie is gewoon mooi bruin?

Martijnvanheerde
                                Donateur

Weet iemand waar je aan een elek. carter kunt zien of er een beveiliging op zit voor een grotere cilinder?

15 berichten aan het bekijken - 10,531 tot 10,545 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.