‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JL
    Bijdrager

JL :
      binnenkort wil ik waarschijnlijk een kickstartsetje aan gaan schaffen… hoeveel ben ik daarvoor ongeveer kwijt aan geld??? wat ik nodig hep is: kickstartkrukas + pedaaltjes + dat ding wat op je carter komt… (weet ik veel hoe dat heet 😛 )… de goeie carters hep ik al want ut zijn ciao-mix carters

niemand die een prijsidee heeft???:?

koopman53

rond de 100 euro voor een complete set, want losse onderdelen zijn bijna niet te krijgen

kuwn
        Bijdrager

kuwn :
          vraagje = ik heb mijn bravo net weer in elkaar gezet en hij zou nu eigenlijk moeten rijden !
          maar als ik hem aandieuw draait alleen de koppelingschaal maar de krukaspen en de rest van de koppeling niet het vliegviel ook nie is dit normaal ?

niemand die wat weet? alles draait gwoon krukaspen en de rest van de koppeling niet het vliegviel ook nie

FonS
          Bijdrager

startsegmenten misschien, als die vastzitten ofzo nemen ze de ‘koppelinsplaat’ en al de rest natuurlijk ook niet mee

R.oel !

als je de startsegmenten eruit gehad hebt heb je ze waarschijnlijk verkeerdom terug gezet, dan pakken ze niet..

timschilders
              Bijdrager

nou een vraag, hoe krijg je die veer goed bij het kickstart tandwiel.
                met veer blijft hij haken als het stepje vertikaal staat

murkus
                Bijdrager

ok hebdusz een kleine vraag ben druk met mn autisa cilinder bezig maar ik weet nie hoe die zuiger om moet omdat er geen pijl opstaat ik wou edjuh vragen want die heeft ok eenautisa cioinder maar is nie online dusz weet iemand miss hoe die zuiger ommoet er zit 1 gat in moet die aan de onderkant of bovenkant en welke sproeier ong???:P gr mark

KennyVespa
                  Bijdrager

koopman53 :
                    rond de 100 euro voor een complete set, want losse onderdelen zijn bijna niet te krijgen

wel duur ik heb 80 euro betaald voor blok en alles erbij van Ties!

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

no0u je kant t wel zien, in die zuiger zitten van die soort gaten om zo maar ff te noemen, moet je zo zorgen dat de gaten NIET in de uitlaatpoort komen. dus de spoelpoort eigenlijk naar boven..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

murkus
                      Bijdrager

ok dankje wel:)

joostie
                        Bijdrager

Ik heb een probleem met mijn achterwiel. Het klinkt misschien dom, maar ik heb nu dat als ik dmv aantrappen probeer te starten, dan draaid de poelie contra dan wat die zou moeten. Misschien mis ik een tandwiel in mijn achterwiel?
                          Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
                          alvast bedankt.

Marcc
                          Bijdrager

joostie :
                            Ik heb een probleem met mijn achterwiel. Het klinkt misschien dom, maar ik heb nu dat als ik dmv aantrappen probeer te starten, dan draaid de poelie contra dan wat die zou moeten. Misschien mis ik een tandwiel in mijn achterwiel?
                            Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
                            alvast bedankt.

rijd je ook achteruit als je gas geeft??

joostie
                            Bijdrager

Heb um nog niet aan de praat gekregen.

FonS
                              Bijdrager

hmm.. als je bedoelt dat je v-snaar achteruit loopt, dus als je ketting en tandwiel gewend bent, voor je gevoel verkeert om draait, is dr nix aan de hand.
                                de klok in je achterwiel is zo gemaakt dat door de poelie achteruit te draaien, het wiel vooruit draait. komt door de 1:11 of 1:7 overbrenging, dus door bepaalde tandwielen.

als je snaar en poelie vooruit draaien heb je idd een probleem.. 😕

joostie
                                Bijdrager

Het is als ik dmv trappers vooruit fiets op de brommer, is er geen gepruttel.
                                  Ik heb zelf die veertjes een beetje uitgerekt van de twee segmenten, zodat deze sneller zou aanslaan.
                                  Maar hoe hard ik ook trap, er is geen gepruttel van de cillinder. Als ik mijn brommer ophang en het wiel achter uit laat draaien met de hand, dan voel ik wel de compressie en is er wel gepruttel van de cillinder.

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.