‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Bijdrager

http://shop.scootxtreme.nl/index.php/cPath/214_488

Er staat wel bij voor Ciao Mix,en vind die winkel slecht.maar ze hebben em wel
      Ik ga er ook 1 kopen moet eerst ff op me loon wachten :p

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

uhm nee dacht ik niet, het kraantje zelf wel misschien maar het ding wat in de tank komt is anders.
        er zit namelijk zo’n soort koperen ding met 2 filters, de onderste het dichtsbij je kraantje is de reserve en die andere normaal.

bij een bravo is t wat anders die tank

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Jeroen
        Bijdrager

waarom niet:) stuur is net zo dik.

edit: waarom is de vraag verwijderd:con

kuwn
          Bijdrager

zonder uitlaat rijden !

is dat schadelijk voor mijn brommer? of op andere manieren slegt ?

Edjuh
            Bijdrager

Ja is schadelijk voor je cilinder, slecht is het in de zin van lawaai.

woe
              Bijdrager

vraagje voor de citypower rijders.

hoord t dat de demper heet is na een stukje rijden?

tis al een tijdje trug dat ik standaard heb gereden en kan me niet herinneren dat mn demper heet was.
                gebeurde nooit bij mn topone/handmade/ninja:D

ArvidW
                Donateur

Ja wordt zeer heet, echt gruwelijk. Binnen enkele minuten kun je er eieren op bakken (nog nooit gedaan hoor=))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

JL
                  Bijdrager

binnenkort wil ik waarschijnlijk een kickstartsetje aan gaan schaffen… hoeveel ben ik daarvoor ongeveer kwijt aan geld??? wat ik nodig hep is: kickstartkrukas + pedaaltjes + dat ding wat op je carter komt… (weet ik veel hoe dat heet 😛 )… de goeie carters hep ik al want ut zijn ciao-mix carters

FonS
                    Bijdrager

citypowertje wordt idd erg heet, koelt wel ook weer vrij snel af.
                      ik heb m na een paar dagen rijden al opnieuw moeten spuiten met 800 graden hittebestendig zwart, orginele lak bladerde al van de bocht af, kun je nagaan

kuwn
                      Bijdrager

vraagje = ik heb mijn bravo net weer in elkaar gezet en hij zou nu eigenlijk moeten rijden !
                        maar als ik hem aandieuw draait alleen de koppelingschaal maar de krukaspen en de rest van de koppeling niet het vliegviel ook nie is dit normaal ?

Kay
                        Bijdrager

Spie gemonteerd?

hc_mike
                          Bijdrager

Vanmiddag reed ik op teller bijna 10km harder dan nu, is dit normaal?? En nee, niet wind mee en wind tege, beide in dezelfde richting

J3sp3R
                            Bijdrager

Als ik mn Citta, als ie niet aan staat, aan wil lopen komt er een raar geluid uit de achterklok (denk ik). Kan het zijn dat er weer olie in moet, of hoeft dat niet? Zowel, waar moet je dan olie in doen? 😕

cittatuner
                              Bijdrager

zit de pouli wel goed vast op het asje? :thumb

JL
                                Bijdrager

Jaspur :
                                  Als ik mn Citta, als ie niet aan staat, aan wil lopen komt er een raar geluid uit de achterklok (denk ik). Kan het zijn dat er weer olie in moet, of hoeft dat niet? Zowel, waar moet je dan olie in doen? 😕

zitten al je bouten waarmee de klok aan je brug vastzit tog wel goed vast:?… pas was er bij mij 1tje losgekomen:o:o echt vaag kweet zekerz dat ik ze goed vastgedraait had…. daar ging mn klok dus ook behoorlijk van flippen :P:P

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.