‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,456 tot 10,470 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Hoezo snap je dat niet?

Gwoon sproeier eruit halen kijken welke maat erin zit en 2 maten grotere sproeier kopen en erin zetten;)

Check anders ff how-to’s bovenaan pagina.. meen dat er daar ook wat staat over sproeiers…

black vespa si
      Bijdrager

ok bedankt

PiNeAppLePro
        Bijdrager

Iemand ervaring met deze krukas:

pen 10

zal die het goed doen op 43 mm polini w poort , speedengine , 13/13 malo filter.. Dus zal deze niet breken.

Of heeft iemand anders een krukas in de aanbieding?

Zijn dit 16 inch bandjes die om mijn 4 spaaks velgen passen?

70-90-16 deestone

Alvast bedankt :thumb

!Japieoh!_!Ciao!

Wat is het voor krukas? wat staat er voor merk enzo op?

ja, 4 spakers zijn 16inch! 😉

Bo3T
            Bijdrager

is die krukas niet gewoon een standaart krukas van een ander merk? ken iemand die ook die (of die daar op lijkt) had gekocht omdat die dacht dat het een racekrukas was, bleek het een normale te zijn.

Dries
              Bijdrager

een standaard kruk is het zowiezo niet, die heeft gaten in de wangen, deze heeft wel uitsparingen, maar geen gaten, dus ik denk dat het iets tussen race en origineel in is.

diac
                Bijdrager

PiNeAppLePro :
                  Welke maat (dikte) past in je achterband

huh?

sombrero
                  Bijdrager

hoe krijg ik de lagers van mijn krukas af??? ik krijg ze er niet af

Bluevespa
                    Bijdrager

Bluevespa :
                      jongens,, k weet het niet meer, me brommer loopt nog steeds niet, heb eerst alle kabels goed gezet hoe het was, dus ook onder me vliegwiel. heb me contactpuntjes met me pa gedaan op0.45 en 0.5, allebij werkte niet, toen kreeg ik hele lichte vonk alsik me bougie vasthield en me achterwiel draaide, maar hij gaat niet aan. Net 1 keer mijn moeder der bougie gebruikt. en toen liep hij, heb ik hem eventjes laten lopen, en toen viel hij uit, en ging hij weer niet aan, weer van alles geprobeerd. maar het werkt niet:( , k ben het zat, hij krijgt ook benzine genoeg

Iemand?????? Blijkbaar niemand die enig idee heeft

Dooley
                      Bijdrager

ik heb vandaag een leo krul onder me citta gezet met demper enal, maar een vriend van me heeft een iets kortere demper van hem zijn oude leo krul.

weet iemand wat de verschillen ertussen zijn?
                        of heeft iemand ervaring mee ofzo?

sombrero
                        Bijdrager

dan heeft eentje de handmade demper erop dus van de leovince hand made en de andere de originele krul demper

Dooley
                          Bijdrager

en welke is origineel?
                            en weet je misschien het verschil tussen deze 2 met top en optrekken enzo?

AC RACING
                            Moderator

Dooley :
                              ik heb vandaag een leo krul onder me citta gezet met demper enal, maar een vriend van me heeft een iets kortere demper van hem zijn oude leo krul.

weet iemand wat de verschillen ertussen zijn?
                              of heeft iemand ervaring mee ofzo?

het kan wezen dat 1 van bijde dempers afkomstig is van een oude type leo krul ( dit kun je zien aan de puntlasjes van de schotten in de bocht, of juist niet;)) iig ben ik niet van mening dat een demper enig verschil maakt. totdat je begint te praten over terugloop dempers..

danny_hendrikx
                              Bijdrager

beste mensen.

ik heb neen vraagje. ik heb een vespa met een vario. nu heb ik een andere as in mijn klock gezet. (een met rechte vertanding).
                                maar nu zit ik met het probleem als ik de klock dicht draai dan loopt de as in eens niet meer. als ik de schroeven niet helemaal aandraai draait het wel soepen. heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen.

alvast bedankt

Naad
                                Bijdrager

geen idee ^^, maar ik heb daar geen verstand van,
                                  moet nog komen.. 😛

heb een vraag hé,
                                  op jmpb zie je bij cilinders staan van smal voor ciao en breder voor citta,
                                  passen alleen de smalle cilinder onder een ciao?
                                  en wat is het verschil in kwaliteit tussen alu en gietijzer?

15 berichten aan het bekijken - 10,456 tot 10,470 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.