‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaCiaoPaul
    Bijdrager

lostrillen ja, maar lagers vervangen zou ik niet weten, als er een hoop zand bij is gekomen kan je het t beste ff schoon maken of idd vervangen

mman
      Bijdrager

ok nou ik heb een nieuw lagerset gehaald dus zal ff vervangen en borgen!

J3sp3R
        Bijdrager

Hallo,
          Ik vroeg me af:
          Hoeveel is een nog geheel goede Ciao Mix (zonder vario) uit 2000 waard?
          Foto’s heb ik niet, maar hij is in uitstekende staat. De 5-sters velgen zijn in hoogglans zwart gespoten. En de brommer zelf is nu standaard grijs (maar die ga ik eventueel spuiten in een kleur die mensen graag kopen, maar heb geen idee welke kleur nou goed verkoopt, dus.. iemand idee?).
          De snelheid nu is 25km/h omdat die geheel standaard is.
          Het is tevens ook een snor.
          Wat zou zoiets nou opleveren ongeveer?

pleasure
          Bijdrager

Jaspur :
            Hallo,
            Ik vroeg me af:
            Hoeveel is een nog geheel goede Ciao Mix (zonder vario) uit 2000 waard?
            Foto’s heb ik niet, maar hij is in uitstekende staat. De 5-sters velgen zijn in hoogglans zwart gespoten. En de brommer zelf is nu standaard grijs (maar die ga ik eventueel spuiten in een kleur die mensen graag kopen, maar heb geen idee welke kleur nou goed verkoopt, dus.. iemand idee?).
            De snelheid nu is 25km/h omdat die geheel standaard is.
            Het is tevens ook een snor.
            Wat zou zoiets nou opleveren ongeveer?

Ongeveer 300 euro, als je wat geduld hebt.

J3sp3R
            Bijdrager

Wat zijn nou de oorzaken dat een brom ciao harder loopt dat een snorciao? De carb is toch hetzelfde? En het blok ook, of is de inlaat bij de brom groter? Of heeft het te maken met de vertanding in het wiel? En kun je de achterklok van een brom ciao in een snor zetten en de snor loopt ongeveer 45?

Edjuh
              Bijdrager

Vertanding in het achterwiel ja, en spruitstuk/carb, poulie en soms uitlaat.

cittatuner
                Bijdrager

Edjuh :

k had wel es een 12/10 carbu’tje en de teflon ring erin was 7 mm:o gelijk bewerkt naar 12mm:p

J3sp3R
                  Bijdrager

cittatuner :

Edjuh :

k had wel es een 12/10 carbu’tje en de teflon ring erin was 7 mm:o gelijk bewerkt naar 12mm:p

Hoe dan? 😛
                    Dat ding op het blok van snorretjes waar de carb aan moet is 13mm, maar heeft maar een heel klein gaatje. Is dat ook begrenzing?

cittatuner
                    Bijdrager

k snap je zin nie helmaal:p je bedoel het spruitstuk is 13mm? origineel toch niet 13mm hoor :'(maar als je je cartertje uitveilt zoals in de howto en het spruitje 13 mm maakt ga je een aardige snelheid halen hoor:)

J3sp3R
                      Bijdrager

cittatuner :
                        k snap je zin nie helmaal:p je bedoel het spruitstuk is 13mm? origineel toch niet 13mm hoor :'(maar als je je cartertje uitveilt zoals in de howto en het spruitje 13 mm maakt ga je een aardige snelheid halen hoor:)

Ik bedoelde ook; Hoe maak je van het spruitstuk 13mm? 😉

mulder[sst]

inboren

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

ja daar moet je wel voorzichtig mee zijn, staat een how to over bij artikelen. je mag maar 18mm diep boren anders creeert je een kijk gaatje bij je ontstekingskant

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

cittatuner
                            Bijdrager

ik heb me inlaat met de dremel tot 13mm gemaakt:p maar idd je freesje niet verder dan 18 mm in het spruitstuk doen:thumb

AA-T
                              Sleutelbeheerder

AA-T :
                                vroeg me af hoe een 47 deps het volhoud met vario..
                                slijt deze veel sneller dan een 46mm alu cilinder of is het ongeveer gelijk?

weet iemand ’t?

Tonni
                                Moderator

Wie weet waar je de Italkit 60 cc kan halen? Ik kan hem niet echt vinden bij de online shops…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.