‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,321 tot 10,335 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dries
    Bijdrager

je kan je kenteken ook met kit vasmaken, wel goeie kit dan.

AC RACING
      Moderator

@ tyrax je kunt je bougiedop er gewoon op schroeven en afschroeven van je kabel, en de kenteken kun je ook heel mooi met popnagels vast zetten, of een paar kleine schroefjes..

olihaboy25
        Bijdrager

hallo
          wat is de beste pakking vloeibare of niet vloeibare
          en de binnenkant van de carter polijsten heeft dit veel zin of is gewoon goed poetsen ook goed
          en hoe krijg je de binnen kant van een standaard uitlaat schoon
          en hoe krijg je dat busje uit de carter(heb snor carter met zon vervelend busje erin)

als jullie hier op kunnen antwoorden bedankt

andyman
          Bijdrager

hey heb een vraagje weten jullie waar je een chrome voorspatbord kan kopen

Andy

Michel
            Bijdrager

@ Oliha: Vloeibare pakking ben ik geen fan van. Dat gebruik ik in pure noodgevallen. Gewoon lekker een pakkingsetje kopen of een stuk pakkingpapier en zelf knippen en snijden.

Over het polijsten zijn de meningen verdeelt. Het verbetert de flow van de benzine in het carter.

Standaard uitlaat kost 2 tientjes 😛

Over dat busje eruit halen is een How To te vinden op het forum. Dit vereist enige aandacht.

andyman
              Bijdrager

dat is een achterspatbord ik zoek een voorspatbord

Andy

FonS
                Bijdrager

mopshop 😉

>> klikkie <<

die hebben voor én achter

Michel
                  Bijdrager

andyman :
                    dat is een achterspatbord ik zoek een voorspatbord

OO, sorry :con

LeMoN
                    Bijdrager

Is het erg als ik een klein stukje van mijn dempertuutje van mijn leovinci handmade afhaal? want ik vind dat tuutje nu best wel lelijk, en er zit ook een lelijk stuk op het einde dus ik wou hem wat mooier maken door eraf te zagen, maar ik wel weten of dit invloed heeft op mijn prestaties of niet xD!

Tomahawk
                      Bijdrager

Van de week is mijn decompressie kabel gebroken, en ik heb m nog niet kunnen ontvangen.. Starten ging telkens gewoon prima zonder decompressie.. en om hem uit te zetten drukte ik de choke in zodat ie verzoop.. is dit slecht voor de brommer?

en kan het zo zijn dat de koppeling er eerst wel na een halve meter gelijk opsloeg, en dat ik nu een meter of 5 moet rennen en dat ie dan pas aanspringt?

Loek
                        Bijdrager

Duw anders gewoon de decompressor met je vinger in?!

olihaboy25
                          Bijdrager

@ Oliha: Vloeibare pakking ben ik geen fan van. Dat gebruik ik in pure noodgevallen. Gewoon lekker een pakkingsetje kopen of een stuk pakkingpapier en zelf knippen en snijden.

van de grote carter zijn wat kleinen stukjes uit de rand hadden met geweld en schroevedraaer opengemaakt(had nog geen kennis)
                            moet ik dan toch vloeibare nemen in dit noodgeval?

barry
                            Donateur

Aan de 2 kanten van de pakking vloeibare doen.Dat doe ik trouwens altijd.Knip ze zelf ook altijd.Vind die je koopt veels te dun.

AC RACING
                              Moderator

@lemon: ney prestatiegewijs maakt dat nix uit, wel zou het een ietsjes ander geluid kunnen geven;)

@ tomahawk: choken is nix mis mee, daarvoor zit het erop:P en kan cker geen kwaat! en dat je koppeling zo wispelturig is kan door verschillende dingen komen zoals: weer, kou/hitte, vocht, gladde/opgebruikte segmenten enz.. om dit op te lossen kun je altijd ff een schuurpapiertje over je segmenten halen;)

@olihaboy25: je kunt natuurlijk ook een combinatie gebruiken van bijde producten, én een pakking en vloeibare pakking.

black vespa si
                                Bijdrager
                                15 berichten aan het bekijken - 10,321 tot 10,335 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.