‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,306 tot 10,320 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

nee je mag er alleen met certi op rijden als het ook 50cc is, als het meer is is het een auto of motorkenteken en moet je dus auto- of motorrijbewijs hebben

als het een quad zonder kenteken en typegoedkeuring is , vraag ik me af of je er uberhaupt een goedkeuring op krijgt

wjtjee
      Bijdrager

Oh dat is mooi kut ๐Ÿ˜› nu kan ik dus niet legaal over straat heen, bedankt fons ๐Ÿ™‚

markiej
        Bijdrager

het is toch beter om mijn 70dr evo in te rijden met de grijze veren van polini dan met de blauwe want dan maak ie toch minder toeren

sombrero
          Bijdrager

opeens begon ik onder het rijden een raar geluid te horen. het leek alsof de zuiger schuurde. wat kan dit zijn. zuigerveren waren pas nieuw. ik heb ernu wel een koppakking opgedaan maar geen nieuwe voetpakking

AC RACING
            Moderator

heb je niet tovallig een gebroken spietje ( dat je vliegwiel dit geluid produceert?!):?

sombrero
              Bijdrager

ik weet et niet kan ik ook eens heen kijken. maar het was echt een happend geluid

AC RACING
                Moderator

kijk als het echt een schrapend/happend/krakend geluid is hoop ik voor je dat het niet een vastlopen is, en denk anders toch dat het je spietje is, andere onderdelen bahalve cilinder en spie gaan niet echt snel kapot, en geven daarbij meestal geen vreemd geluid zoals jij aanduid.. ๐Ÿ™‚
                  in mijn oog zou het maximaal nog een lager kunnen zijn, maar dan houd het volgens mij ook al wel heel gauw op.. ik ben benieuwd wat het was..

andyman
                  Bijdrager

hey ik heb een vraagje past een voorvario van een scooter ook op me vespa ciao

Andy

Dries
                    Bijdrager

mits aanpassingen past alles andyman;)

Maar als je dit wil gaan pasmaken, ben je toch wel ff bezig denk ik:)

hansieb
                      Moderator

Het huis past gewoon , de gradenplaat is alleen anders voor vespa , de variobus die over je krukas komt en de halfpoelie.

Het huis kan je gewoon 1 op 1 overzetten.

andyman
                        Bijdrager

ja ok dat is geen probleem maar passen die dingen wel gewoon tussen je frame

Andy

Bo3T
                          Bijdrager

wat is die voor een vario achterkoppeling? had even geswitcht met men 100 mm schijven, die vario was egt heel anders.
                            ook deed de 90 mm vario(die op de foto) die maakte veel meer toeren voordat hij aanrijd. zitten hier dan strakkere trekveren in? als ik een beetje erin kijk zie ik wel zwarte veren zitten.

hier de foto:

Tonni
                            Moderator

Dat is een Italiaanse Vario.(Ik kocht eens een italiaanse Ciao en daar zat deze vario ook op) Op zich een goede vario, stevig systeem, mooie grote voeringen op de segmenten maar een klote werk om de veertjes te wisselen. Verder passen de standaard veertjes die wij kennen niet in deze vario.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Dries
                              Bijdrager

Hoort een bobine door te meten? ik neem aan van wel.. Kan deze zomaar opeens stukgaan?

Tyrax
                                Bijdrager

Misschien een domme vraag .. Maar voordat ik met mยดn beunskills aan me bougiedop begin te roppen en beuken;

Hoe krijg ik er een nieuwe bougiedop op?

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN1403

Kvindt die wel mooi!:D ๐Ÿ˜‰

En hoe krijg je hier je kenteken op? gewoon schroefje doorheen ragge?

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN1134

15 berichten aan het bekijken - 10,306 tot 10,320 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.