‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,291 tot 10,305 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

@Quest: Gelijkmatige verbranding en betere verdeling van krachten op de zuiger…

@Kwafo: Miss eens kijken op josdijkman.nl of xshparts.nl. Maar volges mij verkopen ze ze daar geen losse onderdelen als dat is wat je zoekt;)

william
      Bijdrager

heey

zit er veel verschil tussen een std brom en een std snor krukas?
        kwa prestaties betreft.

mvg william

JayL
        Bijdrager

@William ja zekers; snorkruk is getimed voor beter power onderin en bromkruk voor iets meer toeren dacht ik

@Theike scootcilinders moet je NOOIT te vast aandraaien, eig geld dat voor elk cilinder. anyway, als t maar 1 van de 4 bouten gaar is en dat ie nog goed vast zit, dan zou die nog compressie hebben (geen decompressie :P) en zou je nog ermee kunnen rijden. loopt ie wel goed stationair? als ie goed stationair loopt dan is compressie meestal niet t probleem maar je afstelling, dus zou dan naar jou sproeier kijken… zo te horen klinkt t als een te kleine sproeier… succes :thumb

Edit: trouwens, is t LC of AC?

hansieb
          Moderator

RiPe :
            heb je deze keerring nodig voor kick carters? dus aan de rechterkant zegmaar. want ik ga binnekort een kickblok reviseren

Jup die heb je nodig

william
            Bijdrager

@ jayl: en wat snelheid betreft zal het veel uit maken.

groetjes william

olihaboy25
              Bijdrager

olihaboy25 :
                is het nodig om deze contactpunten te vervangen(hoe moet je een foto laten zien:'()

en is het ook nodig om deze piston te vervangen

Kevinwol
                Bijdrager

alles qua de ontstekking ziet er nog prefect uit.:thumb alleen ja kan je zuigertje wel ff schuren met schuurpapier op waterbasis met een hele maar dan ook hele fijne korrel.

Dries
                  Bijdrager

Nieuw zuigertje kopen, en in het vervolg je krukas niet op de draad vastklemmen met je vise-grip!:no

olihaboy25
                    Bijdrager

oke bedankt maar moeten die klemetjes op de zuiger ook vervangen worden denk et wel

ik hoor het wel

Dries
                      Bijdrager

Is niet zo goed te zien op de foto, maar aangezien je zuiger zwart is onder je zuigerveren(zo noemen die klemmetjes) zou het goed kunnen dat deze slecht zijn.

Gewoon nieuw zuigertje kopen, hier zitten normaal gezien zuigerveren bij, en je kan weer aan het knorren;)

Rebel

waar eindigt een snor vertanding op?
                          06 07 etc?

Of weten jullie het verschil tussen snor en brom qua uiterlijk

vespa ciao
                          Bijdrager

hey
                            wou ff wete of zonder demperwol rijden, slecht is voor je demper of uitlaat..en of er snelheid verloren gaat?

bedankt

diac
                            Bijdrager

nee is niet van invloed op prestaties, maar wel je geluid.

JayL
                              Bijdrager

vespa ciao :
                                hey
                                wou ff wete of zonder demperwol rijden, slecht is voor je demper of uitlaat..en of er snelheid verloren gaat?

bedankt

naah, wel slecht voor je oren :lol

@William meestal hoort hoogtoerig bij een hogere top 😉 hoeveel precies dat zou zijn weet ik niet, maar ik schat zo’n 20% sneller?

wjtjee
                                Bijdrager

Kan je ook voertuigen als brommer verzekeren als ze 150cc hebben? Want ik wil mn quad verzekeren en bij unive zeiden ze dat als ik er een kenteken op zou doen dat ik er dan met mijn brommercertificaat op mocht, vind het allemaal een beetje vaag misschien weet iemang hier er wel antwoord op

15 berichten aan het bekijken - 10,291 tot 10,305 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.