Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 april 2008 om 18:11 #127540
Dat lukt voor geen mogelijkheid , kzit er tegenaan te duwen als een malle, maar het lijkt meer alsof ie vast zit:S? Die zwarte kabel komt niet verder dan 2mm ofzo, hoe moet die schroef er weer in dan? door die kabel heen ofzo ?
2 april 2008 om 18:16 #127541Tyrax wat je even moet doen is het volgende.
1. De binnenstaalkabel afknippen zonder dat er rafels in komen, dit kan doormiddel van een goed scherpe kniptang.
2. Als de binnenkabel te kort is trek hem een stuk terug en met de kniptang , knip een stuk van de buitenkabel.
3. Druk de binnenstaalkabel weer naar buiten
4. Schroefje wat onder de gashandel zit losdraaien
5. Gashendel helemaal terug zetten
6. Voorzichtig de binnenkabel in het gaatje douwen
7. Schroefje weer goed vastdraaienEn voila 🙂 vergt even wat geduld maar wil prima.
2 april 2008 om 18:46 #127542ff een vraagje:
hoe kan je het beste weer de veren van de voorvork van de ciao weer terug inzetten?
heb dus een revisie setje gehaald maar krijg het er echt niet meer in ook niet met mijn vader erbij.
en dit moet gebeuren omdat hij daardoor de vorige keer werd afgekeurd.2 april 2008 om 18:54 #127543een schroevendraaier er proberen in te wrikken, daarna een schroevendraaier vanaf de binnenkant van de vork erin wrikken.
vervolgens haal je de 1e schroevendraaier eruit en probeerje de de bout er in te duwen…zo doe ik het altijd(in mijn 1tje)
succes
2 april 2008 om 18:57 #127544hmm oke had al een boutje conisch gedraaid maar we kregen hem er nog niet in maar we gaan nog wel s probere.
Edit: is me gelukt:D
2 april 2008 om 20:21 #127545vlad :
vlad :
ik heb just
mijn goede cmd gepakt en het werkt nog steeds niet
maar vonkt als ik het tegen het frame hou of als ik het frame aanraak dan krijg ik schoken?
ik snap er niks meer vankan iemand mij a.u.b. helpen?????????????????????????
ik heb mijn oude cmd gepakt en hij vonkt niet ook al hou ik hem tegen het frame!!!
hij werkte een week geleden perfect en nu heb ik hem uiteen gehaald en terug inelkaar gestoken en hij vonkt niet meer???
en bougies werken perfect!!!plz snel en zo veel mogelijk tips ,want hij moet morgen zeker werken !!!
thx op voorhand
kan iemand me helpen ??? werkt nog steeds niet!!!!
2 april 2008 om 20:35 #127546is het nodig om deze contactpunten te vervangen(hoe moet je een foto laten zien:'()
2 april 2008 om 21:32 #127547olihaboy25 :
is het nodig om deze contactpunten te vervangen(hoe moet je een foto laten zien:'()eerst ergens oploaden zoals mijnalbum.nl of http://imageshack.us/
en dan2 april 2008 om 21:41 #127548ik zoek rolletjes voor de vario voor mijn vespa waar krijg ik die /kan ik ook rolletjes van een scooter er in doen zo je welke wie wwet wat
2 april 2008 om 21:44 #127549In een normale STD vespa voorvario kunnen alleen deze rollen
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3319
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3274In malossi of polini vario natuurlijk 16 x 13 rollen
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE32792 april 2008 om 21:44 #127551
.-{2F4OV}-.Als je std voorvario hebt kan je geen scooterrolletjes erin doen. Dan kun je aparte rollenset bestellen op jmpb.nl voor std voorvario. Of je kunt malossi voorvario bestelle en daar passe wel scooterrollen in.. in polini speedcontrol ook btw..
Ik raad je trwns aan om met die setup die jij hebt staan met malo of poli vario te rijden anders zal het klote afstellen worden;)
3 april 2008 om 07:28 #127552wat is het voordeel of functie van een kop met centraal bougie gat ?
3 april 2008 om 09:31 #127553hallo ik heb een nieuwe cilinder voor mijn scooter gekocht ik had em erop gezet en
toen heb ik per ongelukeen blokbout te vast gedraaid
en de schroefdraad in het carter is nu gaar
wat moet ik doen ?
want hij krijgt nu decompressie en start wel maar als ik gas geef valt ie weer uit3 april 2008 om 09:34 #127554@ quest, ik denk een betere verbranding. Maar veel verschil zal het in ieder geval niet maken denk ik..
@ theike, Je boormachine pakken, je tap of bout kapotboren, zodat je cilinder er weer af kan, nieuwe taps kopen, die monteren, en daarnaa je cilinder terug monteren met het juiste moment (momentsleutel gebruiken)
Ik heb ook nog een vraagje:
uit het achterlicht van mijn vespa si komt een zwart aardingskabeltje, als ik deze niet aansluit op het kader vonkt mijn brommer niet. nu wil ik deze aarding op een andere plaats maken, dichter bij het blok. maar hoe kan ik dat doen?
3 april 2008 om 09:37 #127555 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.