‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,276 tot 10,290 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tyrax
    Bijdrager

Dat lukt voor geen mogelijkheid , kzit er tegenaan te duwen als een malle, maar het lijkt meer alsof ie vast zit:S? Die zwarte kabel komt niet verder dan 2mm ofzo, hoe moet die schroef er weer in dan? door die kabel heen ofzo ?

hansieb
      Moderator

Tyrax wat je even moet doen is het volgende.

1. De binnenstaalkabel afknippen zonder dat er rafels in komen, dit kan doormiddel van een goed scherpe kniptang.
        2. Als de binnenkabel te kort is trek hem een stuk terug en met de kniptang , knip een stuk van de buitenkabel.
        3. Druk de binnenstaalkabel weer naar buiten
        4. Schroefje wat onder de gashandel zit losdraaien
        5. Gashendel helemaal terug zetten
        6. Voorzichtig de binnenkabel in het gaatje douwen
        7. Schroefje weer goed vastdraaien

En voila 🙂 vergt even wat geduld maar wil prima.

Tim
        Bijdrager

ff een vraagje:
          hoe kan je het beste weer de veren van de voorvork van de ciao weer terug inzetten?
          heb dus een revisie setje gehaald maar krijg het er echt niet meer in ook niet met mijn vader erbij.
          en dit moet gebeuren omdat hij daardoor de vorige keer werd afgekeurd.

Jelle
          Moderator

een schroevendraaier er proberen in te wrikken, daarna een schroevendraaier vanaf de binnenkant van de vork erin wrikken.
            vervolgens haal je de 1e schroevendraaier eruit en probeerje de de bout er in te duwen…

zo doe ik het altijd(in mijn 1tje)

succes

Tim
            Bijdrager

hmm oke had al een boutje conisch gedraaid maar we kregen hem er nog niet in maar we gaan nog wel s probere.

Edit: is me gelukt:D

vlad
              Bijdrager

vlad :

vlad :
                ik heb just
                mijn goede cmd gepakt en het werkt nog steeds niet
                maar vonkt als ik het tegen het frame hou of als ik het frame aanraak dan krijg ik schoken?
                ik snap er niks meer van

kan iemand mij a.u.b. helpen?????????????????????????
                ik heb mijn oude cmd gepakt en hij vonkt niet ook al hou ik hem tegen het frame!!!
                hij werkte een week geleden perfect en nu heb ik hem uiteen gehaald en terug inelkaar gestoken en hij vonkt niet meer???
                en bougies werken perfect!!!

plz snel en zo veel mogelijk tips ,want hij moet morgen zeker werken !!!

thx op voorhand

kan iemand me helpen ??? werkt nog steeds niet!!!!

olihaboy25
                Bijdrager

is het nodig om deze contactpunten te vervangen(hoe moet je een foto laten zien:'()

JayL
                  Bijdrager

olihaboy25 :
                    is het nodig om deze contactpunten te vervangen(hoe moet je een foto laten zien:'()

eerst ergens oploaden zoals mijnalbum.nl of http://imageshack.us/
                    en dan

tristan
                    Bijdrager

ik zoek rolletjes voor de vario voor mijn vespa waar krijg ik die /kan ik ook rolletjes van een scooter er in doen zo je welke wie wwet wat

hansieb
                      Moderator

In een normale STD vespa voorvario kunnen alleen deze rollen
                        http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3319
                        http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3274

In malossi of polini vario natuurlijk 16 x 13 rollen
                        http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3279

.-{2F4OV}-.

Als je std voorvario hebt kan je geen scooterrolletjes erin doen. Dan kun je aparte rollenset bestellen op jmpb.nl voor std voorvario. Of je kunt malossi voorvario bestelle en daar passe wel scooterrollen in.. in polini speedcontrol ook btw..

Ik raad je trwns aan om met die setup die jij hebt staan met malo of poli vario te rijden anders zal het klote afstellen worden;)

Quest
                          Bijdrager

wat is het voordeel of functie van een kop met centraal bougie gat ?

theike
                            Bijdrager

hallo ik heb een nieuwe cilinder voor mijn scooter gekocht ik had em erop gezet en
                              toen heb ik per ongelukeen blokbout te vast gedraaid
                              en de schroefdraad in het carter is nu gaar
                              wat moet ik doen ?
                              want hij krijgt nu decompressie en start wel maar als ik gas geef valt ie weer uit

Dries
                              Bijdrager

@ quest, ik denk een betere verbranding. Maar veel verschil zal het in ieder geval niet maken denk ik..

@ theike, Je boormachine pakken, je tap of bout kapotboren, zodat je cilinder er weer af kan, nieuwe taps kopen, die monteren, en daarnaa je cilinder terug monteren met het juiste moment (momentsleutel gebruiken)

Ik heb ook nog een vraagje:

uit het achterlicht van mijn vespa si komt een zwart aardingskabeltje, als ik deze niet aansluit op het kader vonkt mijn brommer niet. nu wil ik deze aarding op een andere plaats maken, dichter bij het blok. maar hoe kan ik dat doen?

RiPe
                                Bijdrager

heb je deze keerring nodig voor kick carters? dus aan de rechterkant zegmaar. want ik ga binnekort een kickblok reviseren

15 berichten aan het bekijken - 10,276 tot 10,290 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.