Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 juni 2006 om 13:07 #134698
Jelle89 :
ff een revisie setje halen van de veertjes bij bromboer is goedkoper dan 15 euri, alleen veel werk om erin te zetten..(a)..edit: iemand antwoordt hierop?
Vraagje: heeft iemand ervaring met een 50cc malossi cilinder, deze zal morgen of uiterlijk overmorgen aankomen, en ik heb die gekocht met polini kop voor 30 euri inclusief, maar wat zijn daar de prestaties van op mij setup, zal ie een beetje beter optrekken, en zal mijn topsnelheid ook toenemen? zie hem niet staat bij cilinders dus, ik denk vraag het eens ff…
Hoezo veel werk dat revisie setje ik heb het net binne een half uurtje geklaart 😀 de rubbertjes vervangen en de stoot rubbers, snap niet dat sommige mensen dat moelijk vinden,,,
En over die malossi cilinder, vergis je erniet in maar voor een 50cc is hij best snel, die cilinder zat standaar op de mijne met een leo krul en die ging toen tegen de 60, 65,, dat komt omdat de poorten grooter zijn en hij meer toeren aan kan, opzich voor het niet mogen van opvoeren (van je ouders) is dit leuke cilinder want kan je tenminste zeggen is 50cc 😛
Groetjes Kenny
29 juni 2006 om 13:08 #134699pier :
heb een vraagje me brommer trekt op het begin echt niet 😐 en naar paar sec trekt hij wel goed door.. licht dat aan de trekveertjes in de koppeling of ergens anders aan??
al vast bedanktzet er eens groene trekveren van polini in (heb ik ook en trekt als een gek) ze kosten maar een paar euro, en als je voor stoplicht staat kan je ook beetje spelen met gas (beetje toeren maken) is wel leuk voor de mensen achter je 😛 haha
29 juni 2006 om 13:10 #134700FonS :
plus nog iets; als een schouwings gebeurt op iemand anders zijn naam, kan ik dan wel gewoon het kenteken aanvragen met datzelfde formulier?nopez het moet allemaal op je eigen naam volgens mij, of die andere moet het kenteken laten maken waar de naam vna de schouwing op staat, maar krijg je weer gezeik omdat hij op jouw naam verzekerd moet zijn
29 juni 2006 om 15:20 #134704@ kennyvespa : ook met mijn setup groene trekveertjes van polini??
en als hij dan nog niet trekt waar licht t dan aan?29 juni 2006 om 16:07 #134707op een standaard setup, zullen deze veertjes wss te sterk zijn..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.29 juni 2006 om 17:33 #134709
Jelle89pier :
@ kennyvespa : ook met mijn setup groene trekveertjes van polini??
en als hij dan nog niet trekt waar licht t dan aan?start hij slecht, loopt minder hard op top, dan zijn je zuigerveren versleten, heb je contactpunten, vervang je condensator en puntjes maar, dat zijn vaak de boosdoeners…
29 juni 2006 om 18:11 #134710FonS :
iemand toevallig eens schema van een ontsteking met 3 spoelen? ik heb dr 3, maar weet niet precies hoe alles aangesloten hoort te zitten.
vorige eigenaar was een grotere knutselaar dan ik :pnogmaals..
29 juni 2006 om 18:34 #134711@ jelle : hij start heel goed en loopt ook goed op top dus de zuigerveren zijn het niet:P
en zitte net nieuwe contacktpunten in dus daar licht het ook niet aan zal de condensator wels vervangen..29 juni 2006 om 19:06 #134712vroeg me af hoe een 47 deps het volhoud met vario..
slijt deze veel sneller dan een 46mm alu cilinder of is het ongeveer gelijk?Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.29 juni 2006 om 22:06 #134713Als je een mono motor hebt moet je dan alleen er een vario overbrenging op zetten of moet je dan ook de krukas vervangen ???
grtz stilktzin29 juni 2006 om 22:14 #134714alleen de overbrenging
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.29 juni 2006 om 22:24 #134715ok thx en moet ge dan ook iets aan de achterste overbrenging veranderen??
30 juni 2006 om 12:07 #134717oke het zit zo ik kom net terug van 15km rijden ofzo en heb af en toen wel eens dat me koplamp wat los gaat zitten dus bijna thuis hij is beetje losgeraakt ik denk dat draai ik wel weer even aan MAAR wat is dit ik zie gewoon me hele balhoofdlager set die ring die je stuur op ze plaats houd is helemaal ophoog gedraait…
hoe is dit gebeurd dat hoort toch vastezitten en hoe moet ik weer geborgt krijgen? om te verkomen dat het weer gebeurd.
en nu is het wel goed om me balhoofdlager te vervangen denk?
alvast bedankt martijn.
30 juni 2006 om 12:25 #134719onder die grote moer moet een klein plaatje zitten met een lipje, als je je balhoofdmoer aandraait dan moet je dat lipje over een vlak stuk van je balhoofdmoer buigen…
30 juni 2006 om 13:26 #134722en moet ik die lagers nog vervangen of dat niet hoe lang blijft zoiets goed?
en hoe heb dit kunnen gebeuren? door lostrillen?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.