‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,126 tot 10,140 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dries
    Bijdrager

Dries :
      mijn vlottertje van mijn dellorto 13/13 carb blijft een beetje hangen, hoe kan ik dit oplossen?

iemand? + bijkomend vraagje, is het nodig een zuiger af te werken, daarmee bedoel ik de scherpe kantjes te breken, en de poortjes in de zuiger open te maken als die klein zijn?

Bvd!

Mike
      Bijdrager

kan je allemaal doen hoor dries

en die vlotter meot je ff eruit halen en het gaatje schoonmaken waat je vlotternaald in glijdt steeds.. zodat ie weer smooth loopt

Mike

Dries
        Bijdrager

oke bedankt Mike!

Bluevespa
          Bijdrager

Roger102 :
            als het onder in het hemd zit kan het niet zoveel kwaad, ik heb het ook eens gehad met een DR70, het gat was ongeveer 1cm2. maar liep nog perfect.

okee roger, ja die van mij liep dus ook nog gewoon Prima!

ciaoracer
            Bijdrager

Hey,

Wat is een 70 cc Mallosi Brevettato waard 2de hands? Is nog in een best redelijke staat. En is naar mijn mening nog bijna niet mee gereden. Zit zuigertje bij, zuigerveren, pistonpen. Geen pakkingen en ook geen pistonclips. Weet iemand wat dit ongeveer waard is? Ik heb namelijk nog geen foto ter beschikking.

diac
              Bijdrager

35-45 euro, afhankelijk van de staat.
                ik had voor mijne toen 50 euro inclusief gekregen, en die was nog in redelijke staat;)

Slyrex
                Bijdrager

Heey,

Ik ga dalik kijken voor een ciao, maar ik weet niet precies waar ik dan op moet letten;)
                  Hij is wel van een kennis van me maar dan nog.
                  Het is m’n eerste brommer dus als jullie tips ofzo hebben zou dat heel fijn zijn!

Gr Slyrex

Martijnvanheerde
                  Donateur

Ik heb de nieuwste Ciao.
                    Er komt een keer een 43mm Polini onder met het std carter.
                    Nou hoorde ik dat in het nieuwste carter geen andere cilinder past.
                    Is dat zo? Moet ik een ouder carter kopen?

Dries
                    Bijdrager

Slyrex :
                      Heey,

Ik ga dalik kijken voor een ciao, maar ik weet niet precies waar ik dan op moet letten;)
                      Hij is wel van een kennis van me maar dan nog.
                      Het is m’n eerste brommer dus als jullie tips ofzo hebben zou dat heel fijn zijn!

Gr Slyrex

let er vooral op dat het frame niet krom is, dit kan je doen door even zonder handen te rijden, trekt hij dan NIET scheef naar links of rechts, dan is het frame nog recht. let ook op eventuele rare motorgeluiden, kijk ook of de wielen nog goed draaien, ook kan je best even aandacht geven aan eventuele lekages van de brommer, dus als hij ergens lekt, zit er iets niet goed.

Dit zijn al een paar kleine dingetjes die vaak veel geld kunnen kosten als ze stuk zijn.

Ik hoop hiermee een beetje je vraag beantwoord te hebben!

Bluevespa
                      Bijdrager

nou dat klopt niet zo heel goed hoor, want mijn frame is niet krom, en als ik me stuur los laat, moet ik naar rechts leunen anders stuurt hij naar links. het kan ook heel goed gewoon liggen dan aan de Voorvering, aangezien je wiel moeilijk precies recht in je vork staat

Dries
                        Bijdrager

klopt volledig bluevespa, maar als je brommer uitwijkt naar een bepaalde kant, is dat nooit goed, dan zit er ergens iets niet snor;)

black vespa si
                          Bijdrager

hallo,
                            heeft iemand ervaring met de giannelli silencers
                            (is dat een goed uitlaat)
                            hefft iemand hem mischien te koop een ander goede uitlaat voor de si maarkt ook niet uit

HELLRAISER
                            Bijdrager

Gast dat is de demper van de gia. hoe heet de uitlaat als je niet weet post pic..

black vespa si
                              Bijdrager

weet niet ik heb hem ook op het forum gezien en er stond bij de uitlaat giannelli mega maar op de demper stond inder daat silenser

AC RACING
                                Moderator

ik geef je 1 grote tip.. boor een extra gaatje in je brug en je kunt elk andere uitlaat van een vespa eronder hangen;)
                                  by the way, wat op elke setup wel leuk rijd , is de proma circuit.

15 berichten aan het bekijken - 10,126 tot 10,140 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.