‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,111 tot 10,125 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

De Cdi unit zelf maakt geen massa. Bij de bevestigings gaten zit een metalen busje in een rubber die weer in de kunststof behuizing zit. Daarbij zit het massa kabeltje er natuurlijk niet voor de fun aan..

Het kannatuurlijk zijn dat de CDI die Sil heeft anders is en wel massa maakt via de bevestigings boutjes, maar de standaard CDI van Vespa heeft de Massa wel nodig..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

sombrero
      Bijdrager

maar waardoor levert mijn blok opeens zo veel volt

ArvidW
        Donateur

Maar de witte draad van je ontsteking zit vast aan de massa, dus dan zit de CDI toch ook vast aan de massa. Tenzij de CDI 2 massa’s nodig heeft is de zwarte draad niet geheel nuttig.

Rode draad = signaaldraad, Groene draad = Power supply, Witte draad is Massa

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

black vespa si
          Bijdrager

hey heeft iemand mischien ervaaring met de uitlaat sito cobra
            en is dat een goed uitlaat ik hoor graag jullie mening
            bedankt

.-{2F4OV}-.

Sito cobra… Is dat een snelle standaard look-a-like sito?

black vespa si
              Bijdrager

nee hij lijkt er niet op maar ja kan het ook bij marktplaats op zoeken onderdelen snorfiets en dan in type Leertouwer Soest: Nieuwe uitlaat voor Citta Si Ciao Bravo

flippergat
                Bijdrager

Hey ik heb een vraagje e. Ik heb al een hele tijd terug een delorto phbg 19mm gekocht. maar er zat geen choke op. Nu heb ik een setje gekocht(van polini) om de choke via een kabel te activeren. maar nu de grote vraag is. op die kabel zit zo een klein cilindrisch bolletje om normaal achter je choke te klemmen. maar bij mijn choke past dat daar niet in. Dus wat moet ik doen?

.-{2F4OV}-.

Deze uitlaat bedoel je tog.

Nog nooit gezien dat model;) Kweet niet of iemand van t forum m heeft, ma dacht van niet. Zal wel beter lopen als een std uitlaat. Maar ik vind hem niet mooi. Hij is zwart en demper is lelijk..

@flippergat: Ik denk dat je foute chokeset hebt gekocht;) Miss kun je foto’s maken zodat we beter snappen wat je bedoelt…

black vespa si
                    Bijdrager

ok bedank
                      weet iemand een goed uitlaat voor de vespa si
                      ik had al gehoord van de polini top one
                      en een proma cc
                      maar ik zat te denken om een tecno krul te kopen en daar mischien de begrenzer uithalen is dat dan een goed uitlaat in combi met 105mm poelie

.-{2F4OV}-.

Tecno CC is klotepijp en zonder begrenzer nog steeds.

Proma CC, Polini Top One of Leo krul (voor trekkracht en lage top)

Check hier anders ff:
                        http://www.jmpb.nl/shop/index.php?cat_id=72&catname=’Uitlaten&#8217;

black vespa si
                        Bijdrager

ik kan nu een leo krul kopen voor 35 euro (tweede hands) en er zitten nieuwe op hang bouten op
                          past de leo krul wel goed onder een vespa si

Loek
                          Bijdrager

Van mij kan je er eentje hebben voor 10 euro… Is dan wel zonder demper. Is het model dat onder Bravo/si/Citta past.
                            Is natuurlijk geen topper meer maar voor een crossertje nog altijd leuk.

black vespa si
                            Bijdrager

ja maar ik heb een si past hij daar ook onder dan

Mike
                              Bijdrager

ben hiero bezig met het blokkie van Bleuvespa te reviseren

haal het blokkie uitelkaar zie ik dat er een gat in de cilinderhemt zit

kan dit nou kwaad? ik denk zelf niet echt

Mike

Roger102
                                Bijdrager

als het onder in het hemd zit kan het niet zoveel kwaad, ik heb het ook eens gehad met een DR70, het gat was ongeveer 1cm2. maar liep nog perfect.

15 berichten aan het bekijken - 10,111 tot 10,125 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.