‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,096 tot 10,110 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dries
    Bijdrager

Ik vraag het voor een kameraad van me, weet niet welk model hij van plan is aan te schaffen. Wat is het verschil tussen die twee uitvoeringen?

Frits
      Bijdrager

ciao model ziet er heel anders uit

het einde van de pijp gaat omhoog

citta model blijft recht

beide zijn zowiezo 22,4mm aansluiting

Green Machine
        Bijdrager

k heb mn citta weer aant lope hij lekte bij de koppakking.
          maar nouw ratelt/rammelt er iets lijkt bij de cilinder vandaan te komen
          heb het al eens eerder gehad maar toe was het opeens over :-S
          iets van ijzer ofso? iemand enig idee>?< kan nix vinden

black vespa si
          Bijdrager

ik heb een vraag is een tecno krul voor de vespa si een goede uitlaat
            ik wil het in combi doen met 105mm poelie en tecno krul of is dat geen goede combi

sombrero
            Bijdrager

uhm nee zou ik niet doen techno rijd hendig slecht het enigste goede aan die uitlaat is het geluidje 😀
              met die uitlaat trek je bagger op en de top scheelt echt niet veel de city power is nog beter dan deze uitlaat

black vespa si
              Bijdrager

ok maar wat is wel een goede combi met en 105mm poelie en wat voor een uitlaat ik wil geen dure uitlaat
                alvast bedankt

VespaAvanti
                Donateur

Koop dan bv een Proma CC 2dehands;)
                  Dan ben je niet veel geld kwijt en heb je een topuitlaatje:thumb

black vespa si
                  Bijdrager

ok bedankt ik ga er voor zoeken

PoliniCitta
                    Bijdrager

loopt een elec blok wel zonder dat zwarte kabeltje wat erop hoort?

bob(c)

die zwarte kabeltje. 2f4ov claimt dat er op die cdi van hem geente zit. zonder die kabel loopt die dan tog niet? en ka je zelf een kabeltje daarvoor fixen?

die aan de ophanging van bobine hoort

sombrero
                      Bijdrager

ik snap het echt niet meer ik meet dus de spanning van mijn blok en geeft netjes 4 volt aan met stationair maar zodra ik het gas open trek geeft die 33 volt hoe kan dit dit is zo bij het kabeltje naar het achterlicht

VespaAvanti
                        Donateur

mattie: Lijkt me dat het toch vast hoort te zitten, anders loopt hij niet, zal er niet voor niks zitten;)

sombrero: Dat hij veel volts afgeeft wist ik, maar 33 is toch wel erg veel inderdaad.
                          Mischien zit er een spanningsregelaar in een elek ontsteking die nu kapot is?:?

sombrero
                          Bijdrager

maar als ik het licht aan doe dus alleen de koplamp dan geeft die 14 volt wat nog te veel is
                            maar ik weet niet volgens mij zit er geen spanningsregelaar op een elek ontsteking

ArvidW
                            Donateur

mattiee :
                              loopt een elec blok wel zonder dat zwarte kabeltje wat erop hoort?

die zwarte kabeltje. 2f4ov claimt dat er op die cdi van hem geente zit. zonder die kabel loopt die dan tog niet? en ka je zelf een kabeltje daarvoor fixen?

die aan de ophanging van bobine hoort

In princiepe is het niet nodig, de CDI unit maakt al massa met het frame via de witte draad die vanaf de onsteking komt. Waarschijnlijk zitten die witte en zwarte draad aan elkaar vast en is de bevestiging van de zwarte niet persee nodig. Dit durf ik niet met 100% zekerheid zeggen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Dries
                              Bijdrager

mijn vlottertje van mijn dellorto 13/13 carb blijft een beetje hangen, hoe kan ik dit oplossen?

.-{2F4OV}-.

ArvidW :
                                  In princiepe is het niet nodig, de CDI unit maakt al massa met het frame via de witte draad die vanaf de onsteking komt. Waarschijnlijk zitten die witte en zwarte draad aan elkaar vast en is de bevestiging van de zwarte niet persee nodig. Dit durf ik niet met 100% zekerheid zeggen.

meende ik ook al;)

15 berichten aan het bekijken - 10,096 tot 10,110 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.