‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Jacky :
      is zon miniblok wle 50 cc?

Jup mini horizontaal blok zit oa op AEROX en SR

Std vario enzo, best een leuk blokje kan je veel uithalen als je wil. 70cc erop enzo dan wil de ciao wel de lucht in 😀

Jacky
      Bijdrager

vetttt:O Nog en vraagje citta banden das bij alle modellen ma 1 maat he?

murkus
        Bijdrager

ok heb een vraag die hoop ik snel beantwoord kan worden mn vario heb ik net binnen gekregen was dus druk bezig te monteren nou weet ik nie hoe die afstandsring eruit ziet en of ik die er wel bij heb gekregen ??heeft iemand miss een foto ofzo of kan vertellen hoe die eruit ziet het is dusz orginele vario

VespaCiaoPaul
          Bijdrager

koopman53

dikke ring die om je krukas past, gaat achter je voorvario

Je kan evt. ook 2 std koppelings ringen gebruiken

Jelle89

Vraagje: heeft iemand ervaring met een 50cc malossi cilinder, deze zal morgen of uiterlijk overmorgen aankomen, en ik heb die gekocht met polini kop voor 30 euri inclusief, maar wat zijn daar de prestaties van op mij setup, zal ie een beetje beter optrekken, en zal mijn topsnelheid ook toenemen? zie hem niet staat bij cilinders dus, ik denk vraag het eens ff…

mulder[sst]

die voorvork (als je het vork kan noemen) van me ciao is gammel, hij veert niet in als je remt:S en zit dikke speling op die kleine veertjes, kan zon ding uit elkaar?

Jelle89

ff een revisie setje halen van de veertjes bij bromboer is goedkoper dan 15 euri, alleen veel werk om erin te zetten..(a)..

edit: iemand antwoordt hierop?

Vraagje: heeft iemand ervaring met een 50cc malossi cilinder, deze zal morgen of uiterlijk overmorgen aankomen, en ik heb die gekocht met polini kop voor 30 euri inclusief, maar wat zijn daar de prestaties van op mij setup, zal ie een beetje beter optrekken, en zal mijn topsnelheid ook toenemen? zie hem niet staat bij cilinders dus, ik denk vraag het eens ff…

mulder[sst]

als je nu een originele cilinder hebt zal het zeker wel uitmaken, maar denk dat je niet harder 65/70 haalt hoort.

TerroRLaG
                      Bijdrager

hoe krijg ik een zwaardere ronk uit mijn standaard uitlaatje ? ^^

niet zo’n ‘fieeeeeeeeuu…www’ booster geluidje ^^

VespaCiaoPaul
                        Bijdrager

je zou gewoon de achterkant er af kunnen slijpen, waar je kleine uitlaat tuitje zit

VespaCiaoPaul
                          Bijdrager

Jelle89 :
                            ff een revisie setje halen van de veertjes bij bromboer is goedkoper dan 15 euri, alleen veel werk om erin te zetten..(a)..

edit: iemand antwoordt hierop?

Denk dat dit het zelfde als een 50 snel is net als die van DR, dan heb je betere spoelpoorten en zal je dus wel iets beter optrekken en harder lopen, maar je moet nie verwachten dat je ineens 10-15km harder gaat

FonS
                            Bijdrager

iemand toevallig eens schema van een ontsteking met 3 spoelen? ik heb dr 3, maar weet niet precies hoe alles aangesloten hoort te zitten.
                              vorige eigenaar was een grotere knutselaar dan ik :p

FonS
                              Bijdrager

plus nog iets; als een schouwings gebeurt op iemand anders zijn naam, kan ik dan wel gewoon het kenteken aanvragen met datzelfde formulier?

pier
                                Bijdrager

heb een vraagje me brommer trekt op het begin echt niet 😐 en naar paar sec trekt hij wel goed door.. licht dat aan de trekveertjes in de koppeling of ergens anders aan??
                                  al vast bedankt

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.