‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,961 tot 9,975 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

daveyy
    Bijdrager

heey vraagje is een kick krukas een brom of snor krukas??
      mssl

Wouz-LwB
      Donateur

meestal/altijd brom geloof ik.

ligt eraan uit wat voor blok het komt.

Bo3T
        Bijdrager

Zer0r0nin :
          @Bo3t: dus de schroef zit er nog in? maar je kan hem er niet meer uitdraaien omdat hij de schoefdraad niet meer pakt?

-dan ff met ÊÊn schroevendraaier onder die schoef proberen te komen en de schroef omhoog-duwen. Tegelijkertijd met de andere schroevendraaier gewoon los draaien.
          Hierdoor duw je de schroef als het waren omhoog en schroef je em tegelijk naar buiten.

Op een gegeven moment kun je de schroevendraaier waarmee je duwt ook vervangen door een tangetje oid.

het is niet de schroefdraad die kapot is he.. meer de ”kop” het kruisje 😉 die is bijna een rondje kan ik wel zeggen.

Wouz-LwB
          Donateur

maak met de dremel er een sleuf in de kop zodat je hem met een platte schroevendraaier eruit kunt draaien..
            maybe een tip.

VespaAvanti
            Donateur

Als ik zoiets tegenkom zet ik er altijd een griptang op, werkt in 95% van de gevallen perfect:thumb

LeMoN
              Bijdrager

kevinwol :
                ff een vraagie. kan op een 43mm mallosi cilinder een standaard kop?

ja

Iemand enig idee waar deze voetsteunen vandaan komen? Heb ze een keer gevonden op straat 😛 dacht hmm misschien komt het nog wel van pas. Maarja misschien ook wel leuk om te verkopen 🙂

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

een Slomos (tomos dus)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Kevinwol
                  Bijdrager

ik heb een vraagie of iemand ervaring heeftmet cillit bang. ik ben van plan mijn cilinder in een cillit bang bad te stoppen. maar word hij hier echt schoner van?

Kevinwol
                    Bijdrager

maar heb je er al wel ervaring mee?

lassie
                      Bijdrager

is de dr 43 een goeie cilinder? en welke lengte veer moet ik nemen om me si te verhogen?

Kevinwol
                        Bijdrager

het is een mallosi brevatto, en ja hij is nog in redenlijke staat.

Zer0r0nin
                          Bijdrager

@Bo3t: zoals wouz-lwb zei: maak van je kruiskop een platkop-schroef. dus ff met ijzerzaagje of dremel er een sleuf in slijpen.
                            Dan kan je hem er met een platte kop uitdraaien.

HELLRAISER
                            Bijdrager

Wat is de exacte afmeeting van de afstands bus bij de speedengine voor de achterste ophanging?
                              Mijn spie slaat steeds kapot ik ik verdenk mijn eigen gemaakten afstands bus daarvan.
                              (Voor de slimmerikken krukas is nog goed en vliegwiel ook heb al 3 van elke geprobeeert.)

sombrero
                              Bijdrager

Zer0r0nin :
                                @Bo3t: zoals wouz-lwb zei: maak van je kruiskop een platkop-schroef. dus ff met ijzerzaagje of dremel er een sleuf in slijpen.
                                Dan kan je hem er met een platte kop uitdraaien.

kan ook met een slagschroevendraaier:d

Quest
                                Bijdrager

laatmaar

vraag was: past een citta standaard op een SI brug

maar kwam er net achter dat op jmpb ook een SI standaard te koop is 🙂

15 berichten aan het bekijken - 9,961 tot 9,975 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.