‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,946 tot 9,960 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

je hebt natuurlijk ook nog een 65 poelie, dan zal ook niet erg helpen:P

guy
      Bijdrager

Heeii!:)
        ik wil graag een Ciao kopen en diegene vraag er 250 euro voor
        na zegen ; loopt ie goed na 1 / 2 meter gaat ie aan
        is nog niet oud ongveer 4 jaar en loopt iets harder als 40
        kenteken van de snor is aanwezig, en heeft bes een mooie lak niet veel op aan te merken
        http://www.mijnalbum.nl/Album=AT3QAX7X

ga aub niet mijn aankoop afpakke:lol

is de ciao 250 euro wel waard?

guy

Stann
        Bijdrager

ik zie wel dat het achterspatbord in is gekort, dus misschien dat die niet de 250 waard is, maar verder vind ik dat die er netjes uit ziet, als er verder geen mankementen zijn:thumb

Edjuh
          Bijdrager

ciaoracer :
            Het is idd een vrij grote dip. Best vaag. moet echt de eerste meters mee lopen. en dan op een gegeven moment komt die op toeren. IK ga gewoon morgen eens vrij zware trekveren proberen 😉 Anders word het maar eens tijd voor de vario er onder te zetten, wel een lagere top jammer genoeg.

Mijn ervaring is dat zo’n dip die je met poelie hebt, met vario als sneeuw voor de zon kan verdwijnen(ook handig om te weten als je gaat tjoenen). Trekveertjes helpen ook maar dan is je poelie zoals gezegd nog te klein om snel over de dip heen te komen.

Zer0r0nin
            Bijdrager

@ciao-racer: arvidW heeft gelijk, inlaat staat te lang open/lekt.

Beste oplossing zoals gezegd: nieuw krukkie/carter

Zwaardere veren zullen op zich wel een oplossing zijn.

Vario ook mogelijk maar het zou kunnen zijn dat afstellen wel wat lastig gaat worden omdat je nu een enorm smalle powerband hebt.

@guy: het ziet er opzich wel netjes uit, meer kan je er met alleen de foto niet over zeggen.
              â‚Ŧ250,- misschien een beetje aan de hoge kant, kan die gast er niet wat meer over vertellen?

ciaoracer
              Bijdrager

Ok, Klinkt dus allemaal niet erg geweldig.:(

Ik ga vandaag eens experimenteren met trekveren. Als dit niet werkt gaat toch maar de vario er onder.;)

Ik laat er wel iets van weten in mijn special.;)

Martijnvanheerde
                Donateur

ik ben van plan om een tussenstang te maken op mn ciao een vierkante
                  nou heb ik de nieuwste ciao en bij het zadel heb je vering.
                  ik d8 erover om een stuk uit de buis te slijpen ik wil nog wel vering.

is het nog stevig zo?
                  zoniet wat zou ik dan kunnen doen?

LeMoN
                  Bijdrager

dan zou ik hem nog eerder op je spatbord vastmaken…

Iemand enig idee waar deze voetsteunen vandaan komen? Heb ze een keer gevonden op straat 😛 dacht hmm misschien komt het nog wel van pas. Maarja misschien ook wel leuk om te verkopen 🙂

Martijnvanheerde
                    Donateur

dat vind ik te laag

LeMoN
                      Bijdrager

tja dan blijft er maar 1 ding over en dat is niet dat hoge punt aan je bagagedrager 😉 want dan ken je die er niet meer afhalen 😉

Martijnvanheerde
                        Donateur

ik heb al een idee ik las stripjes om de bagagedrager heen en daar de buis aan
                          en dan de stripjes met de bagagedragerschroeven daar aan vast zetten
                          ik snap er zelf ook nix meer van maarja je ziet het wel hoe het wordt;D

Bo3T
                          Bijdrager

welke cilinder is sneller op speedengine?
                            46,5mm malossi
                            46mm polini

heb ze allebei.

en als een schroef van de onsteking zo vast zit en de binnekant van de schroef beetje dol is, hoe krijg ik die er dan uit?

thx

diac
                            Bijdrager

46.5 malossi, maar de polini heeft meer koppel.
                              probeer het zou ik zeggen, ik vond de polini wel goed rijden op poelie.

Zer0r0nin
                              Bijdrager

@Bo3t: dus de schroef zit er nog in? maar je kan hem er niet meer uitdraaien omdat hij de schoefdraad niet meer pakt?

-dan ff met ÊÊn schroevendraaier onder die schoef proberen te komen en de schroef omhoog-duwen. Tegelijkertijd met de andere schroevendraaier gewoon los draaien.
                                Hierdoor duw je de schroef als het waren omhoog en schroef je em tegelijk naar buiten.

Op een gegeven moment kun je de schroevendraaier waarmee je duwt ook vervangen door een tangetje oid.

Kevinwol
                                Bijdrager

ff een vraagie. kan op een 43mm mallosi cilinder een standaard kop?

15 berichten aan het bekijken - 9,946 tot 9,960 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.