‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,781 tot 9,795 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Interceptor
    Donateur

Uitlaat

deze uitlaat heb ik, iemand een idee welk merk het is?
      ke heb weer iets fout gedaan met die link

Bluevespa
      Bijdrager

ik zit met een probleem, voor het ophangpunt van mijn Proma circuit, bij de cilinderkop, dat draadend, heb ik een verlengmoer van m7 naar m6 nodig, Klopt dit??? Bij de bromboer kan ik hem niet krijgen,en bij de meerens(profil) Ook niet,, hebben jullie enig idee of die bij de gamma of Praxis wel te krijgen is??

Jeroen
        Bijdrager

bouwmarkten hebben het ook niet, m7 wordt nouwelijks gebruikt,
          maar van m6 naar m7 zul je nooit vinden dan zou je een verlengmoer van m6 half naar m7 moeten tappen.
          je zou ook een moertje m6 en m7 tegen elkaar kunnen lassen.

alleen sommige speciaalzaken hebben ze.

Loek
          Bijdrager

Ik heb me laten vertellen dat OPEL dealers ze hebben… Check het daar eens.

Bluevespa
            Bijdrager

ik weet wel, dat die maat door de oudere Citroens gebruikt werd , maarja dat is tegenwoordig ook niet meer zo

PoliniCitta
              Bijdrager

heb een vaag probleem met de contactpunten.

Als ik de contactpunten op 0.45 of 0.50 zet dan raakt die de ontstekingsnok niet. bij 0.40 wel maar dan rijd die niet goed.
                Heb een beetje speling op de krukas, maar dat hoord volgens my ook zo. heb al nieuwe contactpunten geprobeerd oude, steeds hetzelfde probleem.

VespaAvanti
                Donateur

mattiee: Het kan dat die sleuf in de CP niet groot genoeg is, dat heb ik wel eens gehad namelijk:!
                  Normaal gesproken hoort er geen speling op je krukas te zitten hoor, al hebben veel blokjes dat die nog steeds mooi lopen zonder vreemde geluiden:con

PoliniCitta
                  Bijdrager

dus ff die gleufje wat groter maken. weer dat rotblok eraf hale gvd. maarja, niks aan te doen

LeMoN
                    Bijdrager

Hallo

Ik ben bezig met een lijstje te maken van onderdelen die ik nog moet bestellen bij JMPB, ook voor na het poedercoaten, ik wil echt gewoon alles vervangen hebben ook alle boutjes en moertjes etc ben ik aan het noteren 😛 Maar nu zit ik met het volgende. Ik heb 3 dingen waar ik niet van weet waar die horen

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3108
                      http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3104
                      http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3199

Ik weet ook niet hoeveel ik er daarvan moet hebben, kan iemand mijn dit vertellen :P?!

-Roy-
                      Bijdrager

die stofringen moet je 2 hebben, die lagerbus 1, die lager bus moet in je achterbrug waar je hem aan je frame hangt, die stofringen die moeten daar dus ook zodat je minder trillingen hebt.

hmm die kopere lagerbus weetik niet

LeMoN
                        Bijdrager

Thanks 🙂 dan laat ik die koperbussen voor wat het is voorlopig ;P

VespaCiaoPaul
                          Bijdrager

http://www.vespa-ciao.nl/images/exploded%20views/Koppeling%20std.jpg

als ik mn moer van mn koppeling aandraai dan duwt de bovenplaat (15) de schoentjes zover naar buiten dat ze de schaal al raken.

Kan ik dan tussen de schoentjes en de bovenplaat wat revetjes/ringetjes tussen zetten of is dit anders op te lossen?

vespaciao4ever
                            Bijdrager

hey
                              ik heb dus een bravo en als ik goed wil op trekken moet ik de choke een klein beetje induwe, niet helemaal, en dan trg losse….

hoe komt dit?

dank u

AA-T
                              Sleutelbeheerder

@vespaciaopaul:
                                ben je niet het achterste ringetje vergeten (nr 2) of heb je die miss verkeerd om gemonteerd..
                                of is je bovenplaat (nr 15) wellicht bol?

@vespaciao4ever:
                                als je je choke induwt sluit je de luchttoevoer van je carb. af, dus krijgt je cilinder als het ware meer benzine
                                ik denk dus dat je een te kleine sproeier hebt

vespaciao4ever
                                Bijdrager

dankje
                                  had dit ook al bedacht maar wou tg even professioneel advies:)

15 berichten aan het bekijken - 9,781 tot 9,795 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.