‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,796 tot 9,810 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Bijdrager

ik heb van mun buurman een mooi blokje gekregen wat ik dus ben aant ”tunen” alles gaat goed maar nu ga ik mijn krukas bekijken en die wil ik berkenen op een dr70 evo, nu ben ik in arvid w zun how to aant kijken en zie ik een snorkrukas staan daar lijkt mijne dus het meeste op maar alleen heb ik 2 gaten in mijn krukas(OP DE FOTO DE 2 ZWARTE BOLLETJES)
      en ook ligt het ‘verlaagde stuk’ verder dan op de foto van de snorkrukas het gele stukje is bij mij ook nog verlaagd zegmaar.

zou de brommer met deze krukas lopen of zou het met die 2 gaatjes erin niet meer werken?? ik heb trouwens geen idee hoe de gaatjes erin komen:?

Boelie
      Bijdrager

hey
        die kabel die uit mijn blok komt en naar de bobine toe loopt moet die 6 volt geven ?

Bluevespa
        Bijdrager

Jongens, ik heb een vraagje,ik moet eerlijk zijn dat ik meer verwacht had van de proma circuit,ik heb hem er nu onder hangen, maar hij trekt langzamer op dan mijn leovinci rocket(absoluut niet verwacht) mijn leovinci is lek, hij is gelast maar niet goed, me bocht is platgeslagen. De proma circuit heeft wel een boost, maar de top is lager dan bij mijn leovinci rocket:|,, ik rij wind mee rijdt ik nog geen 70. ongeveer 68, En met mijn leovinci rocket reedt ik 70 met wind mee:S, ik bedoel wat is nou het probleem. Allebij zelfde setup, maar hoor ik er meer uit te kunnen krijgen met die proma circuit???
          Ik heb deze setup

Cilinder: 70 cc polini w-poort
          Carters: Std
          Carb 13/13
          poelie:80
          Uitlaat: Proma circuit
          Krukas: Std
          Sproeier:68
          Brommer:Ciao
          Trekveertjes: Polini groen
          Filter: Malossi Zwart

Hoe kan ik zorgen dat die top toch hoger word, want in Praktijk, zou de top van die proma circuit hoger zijn dan van een leovinci rocket zeggen de meeste., ik krijg gewoon niet meer toeren deruit ofzo,Moet ik misschien andere poelie proberen ofzo:S, ik heb geen flauw idee, Iemand enig idee?

niels-nijsten
          Bijdrager

mayb is de afstelling verkeerd chek de kleur van je bougie eens na een lang stukje blazen.

imand nog reacties op mijn vraag??

vespaciao4ever
            Bijdrager

@niels: denk niet dat het een groot probleem is
              probeer em eens

@bluevespa: grotere sproeier helpt mss

VespaAvanti
              Donateur

niels-nijsten: Die gaten in de krukas maken niet uit hoor, dat hebben meer vespa krukassen;)
                Je kan er dus gewoon mee rijden:thumb

niels-nijsten
                Bijdrager

dank u vriendelijk:P

Bluevespa
                  Bijdrager

ik heb net een stukje volgas gereden, en ik had me bougie deruit gehaald, nu zie je in dat kleine bochte zeg maar, zie je het een klein beetje grijs worden
                    voor de rest is ie koffiebruin.

Thomasc
                    Bijdrager

Ik ben net uitgeschoten met m’n schroevendraaier en nu zit er een kras van ongeveer 5 cm in mn lak op de tank.
                      Is dit nog te verhelpen?
                      zo ja, Hoe??

!Japieoh!_!Ciao!

Het stukje op schuren en afplakken aan de zijkanten met tape en overspuiten lijkt mij.

Thomasc
                        Bijdrager

Als je mij zegt waar ik de orginele blauwe lak van vespa kan kopen dan doe ik dat zeker.

Ik had het meer over polijsten of met commadant of zoiets..

Kevinwol
                          Bijdrager

ik heb net mijn cilindertje er af gehaald en hij wou er niet meer op. ik drukken knapoen de zuigerveren nieuwe er op gedaan weer proberen weer me zuigerveren kapot hoe kan ik mijn cilindertje goed om de zuiger drukken?

Loek
                            Bijdrager

tierap om de veren heen en dan gewoon schuiven. Misschien ook wat 2 takt olie erbij…

Kevinwol
                              Bijdrager

zal het proberen moet morgen ff nieuwe zuigerveren halen bij de bromboer

niels-nijsten
                                Bijdrager

leter opdatde zuigerveren goed om derop zitten ze hebben een boven en een onderkant

Weet trouwens iemand wat de squish van een dr70 evo is???

15 berichten aan het bekijken - 9,796 tot 9,810 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.