‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,766 tot 9,780 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-Roy-
    Bijdrager

Hey,

in de laatste maand heb ik nu al 3 bougies versleten, 1ste was een NGK8 van jmpb.nl, daar had ik al neit zo veel vertrouwen in.
      erna een champion6, deze zou het wel moeten doen maar bleek na 2 weken ook al half door te branden ofzo.
      en erna een b0sch8, deze heeft het het langst gedaan.

maar nu ook weer: op top begint ie te stotteren, dus bougies gaan de hele tijd kapot, hoe kan dit komen?? 65 kan nooit te hard zijn dat ze zomaar kapot gaan steeds

diac
      Bijdrager

champion 6 is wel een 50cc bougie eh.. lijkt me te warm voor jouw setup.

ik heb een 46mm cilinder en een 46.5mm cilinder kop.
        welke pakking kan ik dan beter gebruiken; 46mm of 46.5mm koppakking?

Rebel

Ik heb een vraag:
          Wat voor kleur zou vet zijn op een vespa (ja vaak gevraagd maar wil iets speciaals)
          Denk aan:
          Full chrome vespa
          Chrome/Matzwart
          Chrome/Metallic Blue
          Metallic Orange
          Metallic Limegroen
          Glow in the Dark 😛 (beetje duur maar okej)

Of andere ideeen?

Rutta
          Bijdrager

ik had even een vraagje, ik heb de laatste tijd vaak dat als ik full speed rij, dat hij dan begint te stotteren dan gaat hij zachter maar rijdt nog wel.. als ik dan stop en het gas opentrek dan lijkt het alsof hij hem niet helemaal goed pakt. Iemand een idee hoe dit komt en of er een oplossing voor is?

ArvidW
            Donateur

-Roy- :
              Hey,

in de laatste maand heb ik nu al 3 bougies versleten, 1ste was een NGK8 van jmpb.nl, daar had ik al neit zo veel vertrouwen in.
              erna een champion6, deze zou het wel moeten doen maar bleek na 2 weken ook al half door te branden ofzo.
              en erna een b0sch8, deze heeft het het langst gedaan.

maar nu ook weer: op top begint ie te stotteren, dus bougies gaan de hele tijd kapot, hoe kan dit komen?? 65 kan nooit te hard zijn dat ze zomaar kapot gaan steeds

NGK 7 zou ik kopen, en de electrodeafstand goedzetten! (is ori nl niet zo)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

kasper
              Bijdrager

de tecno estoril is dit een goede uitlaat voor mijn 49.3 cc vespa ligt opgevoerd en zoek een goedkope uitlaat ervoor is dit een goede uitlaat?

wil jullie meningen hoeren 😛 heb niet teveel geld om uit tegeven.

:P:P

Groetjes Kasper

CiaoSTB
                Bijdrager

mening hoeren? hehehe

barry
                  Donateur

Als ze dikke tetten hebben & er lekker uit zien mogen ze een mening hebben.

Bo3T
                    Bijdrager

hallo,

waarom kun je eigelijk niet met 80cc standaart kop gebruiken?

ik heb met 70cc altijd gewoon mijn standaart kop gebruikt, dit ging gewoon goed. wat scheelt het nou
                      om een 43mm kop erop te doen?

met mijn 80cc heb ik ook met 43mm kop gereden, dit reed ook altijd goed.
                      wat scheelt het hierbij dus om ook een 46 kop erbij te doen?

ben gewoon nieuwschierig 😀

Rutta
                      Bijdrager

Rutta :
                        ik had even een vraagje, ik heb de laatste tijd vaak dat als ik full speed rij, dat hij dan begint te stotteren dan gaat hij zachter maar rijdt nog wel.. als ik dan stop en het gas opentrek dan lijkt het alsof hij hem niet helemaal goed pakt. Iemand een idee hoe dit komt en of er een oplossing voor is?

Niemand?

sombrero
                        Bijdrager

maak je carbureateur eens schoon 😀

Loek
                          Bijdrager

Bo3T :
                            hallo,

waarom kun je eigelijk niet met 80cc standaart kop gebruiken?

ik heb met 70cc altijd gewoon mijn standaart kop gebruikt, dit ging gewoon goed. wat scheelt het nou
                            om een 43mm kop erop te doen?

met mijn 80cc heb ik ook met 43mm kop gereden, dit reed ook altijd goed.
                            wat scheelt het hierbij dus om ook een 46 kop erbij te doen?

ben gewoon nieuwschierig 😀

Hey die vraag heb ik nou ook zeg :p
                            Waarom zou een standaard kop op 43mm wel werken en een 43mm kop op 46mm niet?

CiaoSTB
                            Bijdrager

Wat voor uitlaat raden jullie mij aan? ik ben van plan de volgende setup er onder te zetten, het liefts veel power in het begin als eindresultaat, hoeft niet super hard te gaan:
                              Cil: 50cc std
                              Carb: 13/13
                              Carters: std
                              Poeli: Malossi voorvario 90mm
                              Krukas: std
                              Brom Ciao

(trouwens voor andere tips qua setup tell me, begin net met dat hele tunen van mn brommer dus alles is nog nieuw voor mij :p)

simonferrari
                              Bijdrager

he,

ik zou er een betere filter opzetten,
                                en een leovince krul/circuit.

die uitlaat trekt wel goed.

deze:
                                http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3148&searchlink=yes&search=LEOVINCE&page=1
                                deze is voor citta maar past ook onder je ciao, maar let op:
                                de bok past bij je ciao niet meer en moet je een standaart nemen.

succes :thumb

CiaoSTB
                                Bijdrager

oke, ik heb geloof ik nog wel een malossi filter liggen… Trouwens mn ciao heeft al een zij-standaard als je dat bedoelt 🙂 dus zou geen probleem zijn? thnx voor reactie

15 berichten aan het bekijken - 9,766 tot 9,780 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.