‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,691 tot 9,705 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

hmm dan toch maar overwegen eentje te kopen πŸ˜›

wat voor frees moet ik gebruiken om mijn carters de flow te verbeteren en spoelpoorten door te trekken?

disaster
      Bijdrager

50 attena is mooi cilindertje gister de 70 gehaald met wind mee met setup hier naast

enterthelohman
        Bijdrager

m n spie baan in mn vliegwiel is iets beschadigd heb er een nieuwe spie ingezet maar die brak af .
          ligt voor de hand om te zeggen dat het daar aan ligt of kan het iets anders zijn.( mn koppeling is weleens losgekomen onder het rijden.)

TimoO_
          Donateur

nee ligt hoogstwaarschijnlijk aan het vliegwiel. gewoon een ander vliegwiel erop zetten en dan zal je zien of hij weer breekt of niet.

LeMoN :
            hmm dan toch maar overwegen eentje te kopen πŸ˜›

wat voor frees moet ik gebruiken om mijn carters de flow te verbeteren en spoelpoorten door te trekken?

hoge snelheidsfrees voor de dremel werkt goed. krijg je gewoon bij de gamma, formido etc.

enterthelohman
            Bijdrager

denk het ook maar aangezien ik geen ander vliegwiel meer heb liggen.
              dacht ik misschien zijn er meer mensen die dit hebben gehad en ligt het probleem ergens anders.
              je vliegwiel draait natuurlijk maar 1 kant op dus bij een kleine beschadiging zou ik denken dat dat niet uit moet maken.

daveyy
              Bijdrager

heey ik kan een kickstartblok met toebehoren dus(trappers, ketting, kettingwiel,cilinder, 12/12 carburateur en CDI voor 105€ kopen
                vraagt de verkoper teveel of is dit wel een leuk prijsje???
                mzzl

TimoO_
                Donateur

mwah, mits het bijna nieuw spul is is het teveel zou ik zeggen. de prijs voor een compleet kickblok moet rond de 85 euro liggen.

daveyy
                  Bijdrager

TimoO_ :
                    mwah, mits het bijna nieuw spul is is het teveel zou ik zeggen. de prijs voor een compleet kickblok moet rond de 85 euro liggen.

ja dat had ik al geprobeert 85€maar hij wilt er tog echt 105 voor ik ga er effe over nadenken nog bedankt
                    mzzl

markiej
                    Bijdrager

weet iemand hoe de demper van een proma chrono origineel vastzat?
                      want ik heb er eentje gekregen en die zit een beetje beun in elkaar:(

FonS
                      Bijdrager

ff Barry een pm sturen πŸ˜‰

sombrero
                        Bijdrager

kan iemand me vertellen welke sproeiermaat ik nodig heb bij de setup hiernaast? zel was ik het denken aan maatje 64

diac
                          Bijdrager

ja 64 is goed joh πŸ˜‰ (misschien zelfs 66, moet je even proberen)
                            als je het carter gaat tunen steek je er een 68 in.

sombrero
                            Bijdrager

en welke hittegraad boegie moet ik pakken 7?? en welk merk is dan het beste en wat kost zo een boegie ??

Interceptor
                              Donateur

hey mensen, ff een vraagje over lagers vervangen op een cp blok, aan welke kant moet de cf3 lager komen? het grote deel of het kleine carterdeel? zelf denk ik dat ie in het grote carterdeel moet komen

groeten nicky

okee thanks Herr Flick :thumb

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

waar c3 op staat aan onstekingskant, grote carter dus

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 9,691 tot 9,705 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.