‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,676 tot 9,690 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

frf
    Bijdrager

ik heb dus al een paar maand geleden een tankdop met slot gekocht (bijna verplicht :p)

maar nou ben ik dus dat rubberen sluit ringetje kwijt kun je zulke losse ringetjes krijgen ergens ?

of heeft iemand anders hier een oplossing voor ?

diac
      Bijdrager

ja, Die ringen heten O-ringen.
        moet je even langs een doe het zelf zaak ofso;)

frf
        Bijdrager

ja ik werk bij de gamma maar vraag me af of we die hebben :p

ciaoracer
          Bijdrager

doe er gewoon een elastiekje om:P heeft een vriend van me ook gedaan.:D

Iemand trouwens een antwoord op mijn vraag?

diac
            Bijdrager

zo’n elastiekje word aangevreten door de benzine waardoor die een dezer dagen in je tank ligt:con

Ciaoracer; volgens mij werkt die met olie hoor, maar hoe je het moet vervangen weet ik niet;)

frf
              Bijdrager

ja idd elastiek leek me ook niet egt goed heb het ook al geprobeerd met tape maar dat is nog slechter idee 😛

ciaoracer
                Bijdrager

Ik zou idd graag willen weten hoe ike t moet vervangen jah.:D De olie in de bravo voorvork.

Ow idd jah stom idee van me van zo een elastiekje. haha.:D

Tomahawk
                  Bijdrager

Ik kreeg gister weer een probleempje met mn ciao..

ik heb 2 weken geleden mijn sproeier vervangen.. van 38 naar 42 (check mn setup)..
                    nu reed ik gister naast een fietser.. dus reed zeer rustig.. als ik dan gas losliet, leek het wel alsof ik de zuiger hoorden tikken? en hij schokte een beetje.
                    vervolgens gewoon normaal naar huis gereden, maar als ik nu wil gaan rijden, rijd mijn brommer schokkerig weg.. die schokken zijn wel regelmatig..

zou dit een warmloper kunnen zijn? of iets anders? zuigerveren misschien? (deze zijn al eerder een keer kapot gegaan)
                    en wat zou de oplossing kĂșnnen zijn?

VespaAvanti
                    Donateur

Lijkt op een fout afgestelde of versleten contactpunt.
                      Vervang ook gelijk je krukaskering als je de contactpunt zou vervangen;)

LeMoN
                      Bijdrager

Hallo party people,

ik heb zojuist een opzetstuk en polijst borstel gehaalt voor op de boormachine, maar nu moet ik natuurlijk nog een aantal dingen erbij halen waaronder polijst pasta, maar als ik het goed heb gelezen zijn er nog meer dingen die je moet halen, alleen heb ik geen idee wat allemaal? En waar kan ik uberhaupt polijst pasta halen, want hier bij de karwei hadden ze het niet :S

Grt,

Anton

FonS
                        Bijdrager

ciaoracer :
                          Hey,

Ik wil even vragen. Zit er in een bravo voorvork olie? Of werkt deze gelijk een Tomos voorvork met een veer? Als deze met olie werkt hoe vervang ik deze? En hoe zit deze voorvork precies in elkaar?

Alvast bedankt.

ja er zit olie in, en ja het werkt met een veer :p

tenminste, het roggelde nogal toen ik de binnenpoot bewoog in de buitenpoot (toen de vork uit elkaar lag)
                          ik heb er zelf niet eens aandacht aan besteed, maar ik geloof dat je hem gewoon kunt vullen door het gat waar de bout inzit, om de kroonplaat te bevestigen (bovenaan)

LeMoN
                          Bijdrager

LeMoN :
                            Hallo party people,

ik heb zojuist een opzetstuk en polijst borstel gehaalt voor op de boormachine, maar nu moet ik natuurlijk nog een aantal dingen erbij halen waaronder polijst pasta, maar als ik het goed heb gelezen zijn er nog meer dingen die je moet halen, alleen heb ik geen idee wat allemaal? En waar kan ik uberhaupt polijst pasta halen, want hier bij de karwei hadden ze het niet :S

Grt,

Anton

Wil op bovenstaande ook graag nog antwoord hebben en het volgende ook:

Heeft het veel effect als ik een bromkrukas in mijn snorblokje gooi, ik ga mijn snorblokje nog tunen etc… En zo ja wat is het vershcil eigenlijk?

ArvidW
                            Donateur

Ja, hebt wat vermogenswinst op hogere toerentallen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

LeMoN
                              Bijdrager

Zou het veel effect hebben op mijn setup hiernaast met een 50cc athena en getunede carters?

heuvel85
                                Bijdrager

het is altijd wat he!

loop waarschijnlijk wat langer door met de cil!

15 berichten aan het bekijken - 9,676 tot 9,690 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.