‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,556 tot 9,570 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

even een vraagje,k kon bij de How to niet vinden hoe ik mijn Contactpuntjes bij veil, en welke maat Voelermaat ik moet gebruiken enzo, jullie weten dat vast wel:),, dus, iemand enig idee?

Crullie
      Donateur

@ Bleuvespa,Contact punten bij vijlen is alleen maar een lap middel om nog ff weer een stukkie te rijden als ze heel erg ingebrand zijn, het is verstandiger om gewoon nieuwe contact puntjes te kopen en dan weer afstellen op 0,45mm speling.
        Maar gezien je Set-up mogen de contactpunten ook wel op 0,5mm of nog een beetje meer speling staan dan heb je wat meer voorontsteking en loopt het motortje iets pittiger.

TICKLING BARN

Bluevespa
        Bijdrager

klopt het, dat ik er zo niet bij kan komen, behalve als ik mijn koppeling eraf haal, want mijn contactpuntjes zitten volgens mij zo goed als op elkaar gebrand, maar ik moet dus dat schoefje iets los draaien.Platbek schoevendraaier, maar kom er zo niet bij,want me koppelingshuis zit in de weg

ArvidW
          Donateur

Koppeling moet er idd af, rest kan blijven zitten 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

VespaAvanti
            Donateur

Hoeveel zal dit geval nog waard zijn denken jullie?:?
              Zit geen kenteken op en loopt niet, waarom hij niet loopt weet ik niet omdat ik hem nog niet hier heb staan:lol

nle^

zo als die er nu bij staat op de foto zou ik er ongv
                tusse de 80 en 100 voor over heben.

VespaAvanti
                Donateur

Dat is opzich niet verkeerd:D
                  Anderen die hier anders over denken:?

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

misschien net een 20 euro..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

JayL
                    Bijdrager

weet iemand waar ik kneedbaar alu/metaal en epoxyhaars voor metaal kan krijgen in Eindhoven?

en als je je carter wilt overspuiten.. MOET dat met hittebestendig lak of niet?

william
                      Bijdrager

hoi hoi

ik wil en kleine carterhelft van een cp ontsteking op een grote carter van electrische ontsteking zetten, ik weet dat ik er dan ook een cp krukas in moet setten omdat, die de krukas van mix ook op de kleine carter ook gelagerd zijn.
                        maar op de cp kruk zit een ontstekings nok. die hoef ik toch niet op men elec carter te plaatsen?

greets william

Edjuh
                        Bijdrager

nee.

VespaAvanti
                          Donateur

Herr FlicK :
                            misschien net een 20 euro..

In die richting zat ik ook al te denken eigenlijk:lol

Tomahawk
                            Bijdrager

Als ik een 6V Claxon koop bij JMPB.nl, kan ik deze dan zo op mijn brommer monteren?

een bromer levert voor de verlichting toch 6V stroom? en is dit gelijkstroom of wisselstroom?
                              de claxon heeft 6V Wisselstroom nodig..

als dit kan, welke draden moet ik dan pakken?

bedankt alvast 🙂

hansieb
                              Moderator

Volgens mij is de toeter gewoon 6 volt wissel … anders zouden ze hem niet aanbieden voor ciao / citta.

Op een ciao mix nieuw model zit die ook gewoon aangesloten.

Wat je gewoon kan doen is je stroom draad naar het licht pakken en die splitten , als je licht aanstaat dooft die wel als je dus gaat toeren 🙂

Daarom zijn er dus meerdere spoels ontstekingen zodat je licht niet uitgaat ( toeter + licht vreet teveel stroom tegelijk )

Roy!

Het balhoofdhuis voor een Ciao Mix, past dat ook op een gewone Ciao?

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3401

15 berichten aan het bekijken - 9,556 tot 9,570 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.