‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,571 tot 9,585 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

jazeker

je kan hem alleen niet vastzetten met het schroefje. Maar hij blijft zonder schroefje ook prima zitten.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

william
      Bijdrager

hoihoi

edjuh jij zei “nee” maar bedoelde je daarmee nee je hoeft die niet vast te zette of nee het gaat niet?

greets william

Bluevespa
        Bijdrager

ik heb een vraagje, mijn contactpunten zaten helemaal op elkaar, niet gebrand, maar gewoon wel tegen elkaar aan, ik had hem op 0.5 mm gezet,, misschien ietsje meer, want als ik de voelermaat ertussen uit trok, danging het weer op elkaar,. Ik stond dus stil opeens en hij wilde niet meer starten, dus ik heb zonder voelermaat gewoon een klein beetje ruimte tussen de contactpuntjes gedaan, en hij trekt echt VEeeeel en Veeeeeeeel sneller naar de top, vergeleken wat hij ooit gedaan heeft. Maar, kan het kwaad, ik bedoel hij rijdt nu goed, moet ik het nog nakijken hoeveel Mm er nu tussen zit?? of is het gewoong oed zo, ik dacht zelf.Als hij gewoon goed loopt zal het ook wel goed zijn he??

Bert
          Bijdrager

Herr FlicK :
            bij 16inch wil 2,50 nog wel dacht ik.
            bij 17inch max 2.25

17 inch van achter met een 2.5 past net… niet. maar dan slijt die band maar een beetje in. Want het gaat dan net! Zie ook die foto van me. Voorop een 17 inch 2.25 en achter op 17 inch 2.5

VespaAvanti
            Donateur

Bluevespa: Als je hem perfect op 0,45 zet loopt hij natuurlijk het beste.
              Maar als jij vind dat hij nu goed loopt met een beetje meer of minder dan is dat helemaal geen ramp:thumb

Bluevespa
              Bijdrager

nou ik hoorde van crulli, dat hij op 0.50 beter zou lopen aangezien mijn setup., maar ik heb geen flauw idee waar hij nu op loopt:P , hij doet het goed, daar gaat het om

sombrero
                Bijdrager

hallo ik heb een blok waar drie kabels uit komen een blauwe een gele en een roze.
                  de roze en de gele zijn voor het voor en achterlicht maar de blauwe weet ik niet voor wat die is
                  de blauwe kabel levert ongeveer 40 volt voor wat kan deze zijn.

sjaak trekhaak

ik zag hier net op http://www.brommeronderdelenshop.nl te kijke en daar zag ik een koppeling staan voor variomatic ,http://www.brommeronderdelenshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=63
                    die kost hier 53 euro en op jmpb is die veel duurder ,die koppeling van de link past die zeker ?

diac
                    Bijdrager

die van jmpb is origineel van piaggio.
                      die van brommeronderedelenshop is een andere merk (geen merk)
                      bij brommeronderdelenshop moet je ook nog wel BTW erbij rekenen! kom je nog duur uit.

sjaak trekhaak

oh zo ,dacht al 53 euro en 110 is toch wel een heel verschil, bedankt:thumb

sombrero
                        Bijdrager

Ff een vraagje wat is de beste manier om je kenteken aan de linkse kant van je brommer te monteren???
                          en wat is de grootste maat band wat op mijn ciao past met 4 spakers. Het liefst wou ik de maat van de michelin m29s maar is 2,5 de dikste zonder aanpassingen aan frame of 2.75? en 4 spakers zijn toch 16 inch eah??

Mike
                          Bijdrager

4 spakers is 16 inch ja, en 2,50 past zonder gezuer erop, 2,75 gaat netaan aanlopen

Mike

Loek
                            Bijdrager

Heb nog even een kleine vraag. Ik wilde nog even zeker weten of ik mijn zuiger goed om gemonteerd heb. pijltje is niet meer zichtbaar. Ik heb een 46 polini, de laatste zuigerveer had de opening naar boven (zegmaar zelfde richting als het krukastapeind). Zit hij zo goed om?

diac
                              Bijdrager

ik heb nu dus octaanbooster gekocht (1 liter) maar ik vroeg me af hoeveel ik moet mengen op 10 liter benzine.
                                er staat op;

Metric
                                ———————————
                                % | ml/litre
                                ——————————–
                                1.0 | 10
                                1.5 | 15
                                2.0 | 20
                                2.5 | 25

als je goed kijkt zie je het 😉

william
                                Bijdrager

hoi hoi ik heb 2 vragjes.

welke snaar is korter die van een 70 of die van een 95 poulie, en kan ik die op een 80 poulie gebruiken wel met men blok helemaal naar achteren. en kan ik een cp kruk en carterhelf op een grote carter van een electrische ontsteking zetten? en moet die ontstekings nok er dan ook op?

greets william

die ontsekings nok heb ik dan toch niet nodig of wel?

15 berichten aan het bekijken - 9,571 tot 9,585 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.