‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,541 tot 9,555 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

daveyy
    Bijdrager

heey is dit de polini hogedruk kop http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3456
      zo ja wat help eht in je setup merk je veel verschil??
      ik hoor het
      mzzl

ciaoracer
      Bijdrager

Hoe haal ik die zijkapjes bij een ciao mix bagagedrager er af? Weet niet hoe ik die verrekte dingen los krijg. Zie nergens schroeven.:D

Mike
        Bijdrager

bij de bagagedrager stangetjes de rest is een soort klik systseem zoek naar 2 schoevies

Mike

Jacky
          Bijdrager

Michel410 :
            Ik kan toch wel gewoon een 70 cc op mn MIXENDE ciao mix gooien?:?

HEt kan maar je loopt het risico dat je oliepompje het niet bijhoudt en hij te weinig olie krijgt waardoor je cillinder kapot loopt!

ciaoracer
            Bijdrager

Mike :
              bij de bagagedrager stangetjes de rest is een soort klik systseem zoek naar 2 schoevies

Ok bedankt. Zal ik direct even gaan zoeken:D Want wil misschien toch eens gaan kijken dat ik van dat tankje een 2de benzine tank ga maken ofzo.:thumb

Edjuh
              Bijdrager

daveyy :
                heey is dit de polini hogedruk kop http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3456
                ik hoor het
                mzzl

Als je deze voor 15 euro kan kopen ok, maar het verschil is zo klein dat 50 euro echt belachelijk veel is.

enterthelohman
                Bijdrager

markiej :
                  ik kan een 70malossi kopen maar er is een stukje cilinderhemd afgebroken. alleen aan de zijkant een hoek eruit. kan ik hier nog mee rijden en is dit nadelig voor de prestaties??

maakt voor de prestaties weinig uit als het niet een al te groot stuk is.

hansieb
                  Moderator

Edjuh :

daveyy :
                    ik hoor het
                    mzzl

Als je deze voor 15 euro kan kopen ok, maar het verschil is zo klein dat 50 euro echt belachelijk veel is.

Wat nog vreemder is , is dat de ciao kop maar 30 euro kost hahaha scheelt je 20 euro

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3455

Pielie
                    Bijdrager

Ik weet dat het hier nog ergens gestaan heeft waar je olie moet doen in je achterklok en waar. Kan iemand de link posten,vindt hem niet echt. En kan dat zijn omdat da olie op is dat hij minder remt?

sombrero
                      Bijdrager

Pielie :
                        Ik weet dat het hier nog ergens gestaan heeft waar je olie moet doen in je achterklok en waar. Kan iemand de link posten,vindt hem niet echt. En kan dat zijn omdat da olie op is dat hij minder remt?

uhm die olie heeft niets te maken met je remmen. het kan wel zijn dat er olie is gaan lekken en dat je remmen nu glad zijn door de olie. maak ff open en maak alles schoon. nieuwe olie erindoen is makkelijk. draai die schroef met de platte schroevedraaier eruit. stop de fles met olie in het gat… druk zolang dat je er genoeg olie in hebt. en draai de schroef weer erin. maar houd je brommer recht. en kijk of je niet te veel erin doet want dan komt het weer eruit via een een of ander ontluchtingsgaatje:)

Boelie
                        Bijdrager

hey even een vraagje zou een getunde(gefreesde) krukas egt zo kut lope
                          op speedengine carters met 70 cc

Paultje!

als jij em gewoon goed frees op de polini manier moet het gewoon goed lopen..er zal wel enige onbalans in je krukas komen denk k

Boelie
                            Bijdrager

heb ik allemaal gedaan
                              moet alleen nog in elkaar
                              maar sommige mense van site hier rade een gefreesde krukas af
                              bij speedengine carters snap?
                              maar miss zijn er ook andere ervaringen
                              daarom deze vraag.

hansieb
                              Moderator

Paultje! :
                                als jij em gewoon goed frees op de polini manier moet het gewoon goed lopen..er zal wel enige onbalans in je krukas komen denk k

De polini manier frezen is dus niet goed als je een ( Snor of bromkrukas:? ) hebt kijk maar naar flick zijn speedengine met gefreesde kruk die liep brak.

Of je berekend goed hoe je je kruk tuned met een speedengine of je laat em standaard.

Boelie
                                Bijdrager

pff heb ik igelijk mun kruk verneukt
                                  ja nou evn o site nieuwe vrage kope:P
                                  bedankt

15 berichten aan het bekijken - 9,541 tot 9,555 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.