‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,391 tot 9,405 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Bijdrager

dacht ik ook aan maar zal dat heel veel winst geven? (beter benzinestroom denk ik dat wel

diac
      Bijdrager

jazeker geeft dat winst, maar dan moet je wel een 13/13 kopen, dus kost het je toch geld ^^

angel
        Bijdrager

damn…Euhm….ZOu het helpen om mijn drie pijpjes van de luchtfilter wat te veilen en een gaasje minder te steken? 😀 En is de uitlaat van een ciao nergens begrensd? (je weet maar nooit hé, mijn geld is op maar ik merk dat het motortje dat laatste niet kan geven wat hij in zich heeft.

diac
          Bijdrager

luchtfilter aanpassen heeft geen effect voor de snelheid.
            meer lucht = minder smering.
            een Sito uitlaat is al van zichzelf een ontgrensde originele uitlaat.
            anders probeer eens een bromklok ergens uit te halen voor een prikje ofso 😉
            iig, je zult echt wel geld moeten uitgeven.
            of anders pak de dremel en ga je cilinder tunen enz.
            maar dan heeft die ook weer meer benzine nodig, dus boren + veilen en 13/13.
            dus, effe sparen? ^^

Boelie
            Bijdrager

waarom knalt mijn vliegwiel rubber eruit bij hogensnelheid? weet iemand dat?

niels-nijsten
              Bijdrager

en je 12/7 kan je ook uitboren naar 13/13 staat in de how to beschreven.

ik heb zelf ok een goeie vraag:P ik ben pas van 5 naar 3 spaaks velgen gegaan en als ik nu op de voorrem druk begint die hevig te bokken/stuiteren hij maakt geen stoppie ofzo zoals die dat normaal hoort te doen als je vol in je voorrem knijpt maar hij gaat echt stuiteren. hoe zou dit kunnen??

Jacky
                Bijdrager

Boelie :
                  waarom knalt mijn vliegwiel rubber eruit bij hogensnelheid? weet iemand dat?

Hij zit er niet goed in?

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Ik heb een malossi 43 mm cilinder maar hoe om moet ik mijn zuiger monteren of maakt dit niet uit ? Hoe kan ik dit zien?

angel
                    Bijdrager

misschien rare vraag: hoe zorgen jullie ervoor dat je ouders niks zeggen dat je brommer te snel rijd… mijne zagen de hele tijd dat ik niet meer mag opvoeren..Iemand tips?

PiNeAppLePro
                      Bijdrager

Xd van mijn ouders mag het gewoon 😛 maar kan iemand mijn vraag even beantwoorden 😀

Ik heb een malossi 43 mm cilinder maar hoe om moet ik mijn zuiger monteren of maakt dit niet uit ? Hoe kan ik dit zien?

Bartjee
                        Donateur

staat een pijl bovenop de zuiger. deze moet naar je uitlaatpoort wijzen

angel
                          Bijdrager

volgens velen moet mijn ciao met een poulie 70 nog sneller kunnen dan 45…..Kan iemand met zekerheid zeggen waar er ergens begrenzers zitten op een ciao?

niels-nijsten
                            Bijdrager

zitten er niet op hij kan zeker sneller ja zoals ik je voorheen al zei inlaat uitboren.

IAMAND ENIG IDEE OVER MIJN REM PROBLEEM????

angel
                              Bijdrager

oké ik heb eventjes getest en deze problemen heeft mijn blok nu:

– gefluit in de hogere toeren (eerder gejank)
                                – het gevoel dat er lucht ontsnapt (luchtfilter meerdere keren gecontroleerd en vastgedraaid Wink )
                                – als je boven het blok hangt slaat de warmte soms wel in je gezicht… – allé ja op zich normaal maar hij dat gebeurt al na gewoon eventjes draaien
                                – moeilijk op toeren komen – maar eenmaal op toeren schiet hij vooruit (en komt dat janken naar voor)

wat ik al heb gecheckt:

– luchtfilter (uitgeblazen, gekuist, gaasjes gecheckt)
                                – uitlaat aansluiting
                                – eens zonder filter gereden op een vuillloos stuk (ja i now gevaarlijk voor je blok): raar genoeg stopte het gejank en geblaas

alvast bedankt

Jacky
                                Bijdrager

Als hij zonder filter beter loopt wijst dit op een te grote sproeier. Zit je carburateur ook goed op het blok?

15 berichten aan het bekijken - 9,391 tot 9,405 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.