‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,376 tot 9,390 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Bijdrager

zijn die niet te strak op een standaard 50cc setup? (allé op een poulie 70 na ;))

barry
      Donateur

Domme vraag hé!!!Je hebt een setje ,dus probeer eens even.Het gewicht van de persoon speelt ook een grote rol.

Jacky
        Bijdrager

angel :
          zijn die niet te strak op een standaard 50cc setup? (allé op een poulie 70 na ;))

Doorgaands zijn die wel goed. Maar barry heeft natuurlijk gelijk. Alsje ze allemaal hebt, kun je best zelf proberen. Dan ervaar je zelf wat jij het fijnste/ beste vind.

barry
          Donateur

Ja,want de ene persoon weegt 50kg & ik weeg er 86.Groot verschil hoor.

guy
            Bijdrager

probleem!
              ik heb mijn boosdoener gevonde en het was idd het sieltje! maaar?! waar meot ik die nu trug duwen:?
              kan iemand mij vertelle waar dat dingtje moet?
              gr guy

de papkarre
              Bijdrager

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=PM4151 deze of deze http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=PM4053 is voor een maat van me welke is beter/sneller ja ik weet is puch:?:?:?

Loek
                Bijdrager

Kan iemand mij precies vertellen wat de functie van een membraan in je inlaat is? Ik heb zelf wel een theorie, maar die zal wel fout zijn :p

de papkarre
                  Bijdrager

die zorgt ervoor dat er niet de hele tijd benzine blijft stromen en volgens mij voor meer carterdruk toch?

mijn vraag nog een keertje
                    http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=PM4151 deze of deze http:/www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=PM4053 is voor een maat van me welke is beter/sneller ja ik weet is puch

guy
                    Bijdrager

hoi

hoe kan t dat mijn koppelinghuls wel meedraait maar het binnenste niet. het vliegwiel draait wel los en het sieltje zit er nog in:?

gr guy

de papkarre
                      Bijdrager

dat spietje is miss versleten en dat van je koppeling dan zijn je startsegmenten verkeerd om gemonteerd of versleten

niels-nijsten
                        Bijdrager

je moet hard genoeg rennen voordat het middelste meegaat! en anders zijn je aanloopsegmenten misschien stuk

Loek
                          Bijdrager

Haal je startveertjes er gewoon eens uit.

angel
                            Bijdrager

ik zit nu met een poulie 70 op mijn brommer…..Waardoor hij ongeveer 45 km/u haalt met orginele snorvertanding…NU is mijn geld op maar ben niet zo tevreden over de snelheid :'( Iemand tips om hem sneller te laten lopen zonder dat het geld kost (vreemde vraag i now 😀

Loek
                              Bijdrager

43mm DR evo, super cilinder voor dat geld! Had je toch al meer zelf over kunnen vinden? Of niet dan?

niels-nijsten
                                Bijdrager

inlaat vijlen/boren

15 berichten aan het bekijken - 9,376 tot 9,390 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.