‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,406 tot 9,420 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Bijdrager

ik dacht het wel maar ik heb de bougie een tijdje terug gecontroleerd en die had een mooie koffie kleur 😕 Maar kan het zijn omdat ik de poulie vervangen heb dat de sproeier maat veranderd is (want hij rijd nu ook zo’n 10 km/u sneller….

mitchel
      Bijdrager

ey, heb even een dringende vraag? kan ik een 12/10 carb op een speedengine erop zetten, en dat die een beetje fatsoendelijk loopt? dit is dringend omdat ik het straks wil gaan testen. maar weet niet of en met welke sproeier het gaat.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Kan best, maar loopt natuurlijk niet zo optimaal als een 13/13..

Wel goed afstellen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

guy
          Bijdrager

heei,
            ik heb een probleem met mijn koppeling de schoentjes van het binnewerk wille niet goed pakke aan de koppelinghuls?
            kan iemand mij vertelle wat ik fout doe, en me vertelle hoe ik de koppling weer goed terug erop zet
            ze zijn ook niet versleten want voordat de koppeling eraf ging deed ie t gwoon! en het sietje zit erook gwoon in

(eerst was er toch een ‘How To’ over de koppling?)

mvg guy

angel
            Bijdrager

ik heb dus mijn filter goed uitgekuist met benzine en daarna goed gedroogd…Net als de vorige keer trouwens 😉 En nu startte ik hem….En plof! Rook uit de filter….En gaasje volledig weg…Wat kan er gebeurt zijn? Ik snap het niet! Ik had hem al eerder gekuist met benzine en toen gebeurde er niks…

sombrero
              Bijdrager

ik heb een koplamp besteld en een led achterlicht. het achterlicht is 12 volt en de koplamp moet ik een lampje voor kopen. hoeveel watt moet dit lampje zijn en moet het 12 of 6 volt zijn

ik heb deze vraag ook al in mijn perso gesteld. maar krijg nog geen antwoord

hansieb
                Moderator

12 volt lampen zou ik doen , 6 volt lampje had ik volgens mij van die vieze ***** brommerboer gekregen.

Vroeg nog om een 12 v JA dat was deze nog geen 50 meter gereden naar de kloten.

Kreeg net van mijn pa nog een leuk achterlampje HALOGEEN 12V 5W achterlamp en 12V 15W halogeen voor 🙂 werkt perfecto!

ciaoracer
                  Bijdrager

Kan ik met deze set het balhoofd van mijn ciao reviseren?

Balhoofdset

angel
                    Bijdrager

mijn orginele luchtfilter heeft het begeven….Nu is mijn vraag:
                      ik wil zoveel mogelijk het geluid van zonder filter te rijden benaderen 😀 En nu had ik voor een puch maxi een 12mm powerfilter gevonden voor 12mm en 15mm bing carburateurs…Ik heb hier twee vragen over:

1. past deze op een 12/10 carb

2. is het mogelijk om zo’n powerfilter kwijt te kunnen (vloerplaat erop is geen must 😀

FonS
                      Bijdrager

gewoon een malossi filter voor ciao kopen -> http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3189

die passen tenminste goed, en maken genoeg geluid

Boelie
                        Bijdrager

hey
                          kan het zo zijn dat mijn onsteking niet precies goed genoeg
                          is afgesteld en daardoor mijn brommer niet helemaal doortrekt ?
                          weet iemand dat?
                          thx

Crullie
                          Donateur

@ Boelie, dat kan zeker na een 2 jaar rijden (origineel) slijt het nokje van de contact punten en gaan de contact punten steedt een stukkie later open (na ontsteking), dus de speling tussen de contact punten weer afstellen op 0.45mm en het trekt weer als een beer. Hoe je dit doet staat wel ergens in de HOW TO’s.
                            Succes :thumb

TICKLING BARN

sieger
                            Bijdrager

kan iemand mij vertellen of dit een goeie bougie kleur is?

ciaoracer
                              Bijdrager

ciaoracer :

Balhoofdset

sieger
                                Bijdrager

ciaoracer :

ciaoracer :

Balhoofdset

ja maar dan moet je de borgmoer van je oude balhoofdset en die ring eronder wel weer er op doen voor de rest kun je alles vernieuwen…

15 berichten aan het bekijken - 9,406 tot 9,420 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.