‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,286 tot 9,300 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Naaf eruit halen en de kast open maken.

Misschien zit er ijzervijsel in ofzo ? check het even

Markaz
      Bijdrager

bedankt voor de reacties zag opeens dat de poulie helemaal niet meer vast zat, ook geen bout meer:S nja probleem opgelost!

daveyy
        Bijdrager

heey ik had vorige keer een topic gelezen en stond in dat bij die gene in de buurt nog proma cc te koop waren weet iemand welk topic dat is of kan diegene zelf reageren ?? ik zoek namelijk een proma cc
          groeten dave

Michel410
          Bijdrager

Gister even stad (groningen) in geweest, dus ik zet me ciaotje in de bewaakt fietsenstalling zie ik daar een redelijk bekende ciao staan.. Wit met oranje velgen.. Vespa-ciao.nl stikkers dr op.. Dus ik parkeer de mijne er netjes naast:D
            Mijn vraag.. Van wie was die ciao?

pier
            Bijdrager

VAN hansje flansje

hansieb
              Moderator

Michel410 :
                Gister even stad (groningen) in geweest, dus ik zet me ciaotje in de bewaakt fietsenstalling zie ik daar een redelijk bekende ciao staan.. Wit met oranje velgen.. Vespa-ciao.nl stikkers dr op.. Dus ik parkeer de mijne er netjes naast:D
                Mijn vraag.. Van wie was die ciao?

Haha dat was ik 🙂 die van jou stond naast me he , met leo krul

Kreeg al van die kerel te horen MOOIE herenbrommer heb je er van gemaakt :thumb

Boelie
                Bijdrager

heey kan ik gewoon poelie 80 + v-snaar can citta bestelle op jmpb.nl
                  want bij specifiek ciao staat alleen ma v snaar 65/70 en 95 en waar anders?

Bluevespa
                  Bijdrager

nee V-snaar niet, V snaar van citta is anders dan ciao,je kan ook gewoon naar de dichtbij zijnde brommerzaak toe gaan en daar een V snaartje halen

Bluevespa
                    Bijdrager

ik heb een vraagje ik heb op deze online shop:http://www.vdhparts.nl/shop/index.php?c=srch&cattt=Vespa-Gilera&keys=uitlaat&rb=describe&inpages=45#

een proma circuit gevonden,nu weet ik natuurlijk niet of ze die nog hebben maar je kan het altijd proberen(Y)
                      welke moet ik nou hebben, of zit er uberhaupt wel verschil tussen de

-uitlaat Ciao/Si Proma circuit 22mm 41919NR 70.00

en de

-uitlaat Citta Proma Circuit 22mm 41922NR 70.00

Jacky
                      Bijdrager

Ja die voor ciao/Si neem ik aan he. Je hebt een ciao toch.

Edjuh
                        Bijdrager

Een si uitlaat past zonder aanpassingen(gat in de brug boren) niet op een ciao en omgekeerd, vreemd dat ze die bij elkaar zetten.

daveyy
                          Bijdrager

heey jacky als ji weet of ze die proma cc daar nog hebben laat het me effe weten
                            massl

de papkarre
                            Bijdrager

probleem:

als ik hem start doet hij het wel maar als ik ga rijden komt hij niet op toeren. Maar als ik het achterwiel los van de grond haal dan komt hij wel op toeren + als ik zonder wiel aan de grond vol gas trek houd hij na 5 sec. in waar ligt dat aan? en me benzine stroomt niet goed door vanuit me tank volgens mij. en maakt het uit dat er lucht in me benzine slang zit?

en ik wil een nieuwe 12/12 of 13/13 carb halen maar waar? en welke sproeier dan zonder te veilen en welke met veilen (en dan van allebij de carbs plz) ik heb nu 49 met een citypoep

angel
                              Bijdrager

voor een 12/12 of 13/13 carb moet je kijken hier:

http://www.jmpb.nl/shop/index.php?cat_id=139&catname=’Framedelen&#8217;

de papkarre
                                Bijdrager

ok bedankt ik heb nu die 12/12 in mijn winkelwagentje met standaart filter, benzine filter, koppakking en sproeier zou hij dan weer goed moeten lopen?

en maakt het uit dat er lucht in je benzineslang zit? En zou het compressie verlies zijn van de kop dat hij daarom niet op toeren komt? (en welke sproeier heb ik nodig met een 12/12 carb standaart luchtfilter, citypoep, standaart cilinder en uitgeboorde inlaat? (ja eigenlijk moet dat in sproeier topic)

15 berichten aan het bekijken - 9,286 tot 9,300 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.