‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,241 tot 9,255 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiNeAppLePro
    Bijdrager

Trekveertjes beinvloeden alleen de trekkracht! Dus niet de top en deze zijn volgens mij wel te sterk voor een standaard setup

diac
      Bijdrager

met een 80 poelie zul je harder gaan, en ik zou anders gewoon het het polini trekveren setje van JMPB.nl bestellen.
        ze verzenden ook naar belgië, vraag je gewoon of ze het niet in een bubbeltjesenvelop kunnen doen.
        dan probeer je gewoon de groene en blanko metalen eens 😉
        suc6:thumb

PiNeAppLePro
        Bijdrager

Ja jongens dit klinkt heel dom maar was wat te enthousiast met spoelpoorten doortrekken. Zit nu een piep klein gaatje ! Dit kan toch gewoon worden verholpen met kneedbaar staal ? Zo niet wat dan ?

Hoe kan je dit dan het best aanbrengen?

mvg

Paultje!

ik zou de carter gewoon weg gooien ik heb het zelf ook een keer gehad..mij lijkt het niet erg goed om met van dat kneedbaare troep te gaan zitte klooie..dat laat tog wel een keer los.
            maar je kan het proberen!volgens mij zijn er wel meer mensen op et forum die het wellis hebben gebruikt.

angel
            Bijdrager

heb nog een klein vraagje…Ik heb dus op de site van jmpb.nl de polini trekveerset gevonden maar kan iemand mij vertellen of het deze wel zijn:
              http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3210

Wat staat citta bij?:( Net zoals bij de poulies, iemand? :?Hoeveel km sneller zou hij hiermee lopen?

markiej
              Bijdrager

deze passen wel die zijn voor iedere vespa hetzelfde. een hogere top zul je er niet mee bereiken hij trekt wel wat beter op;)

angel
                Bijdrager

dus poulies, v snaar en trekveren van citta passen op ciao?

diac
                  Bijdrager

de v-snaar niet, dat is een andere maat.

markiej
                    Bijdrager

de poelies en trekveren passen wel en voor de v-snaren kun je kijken bij specifiek ciao daar staan ze bij.

angel
                      Bijdrager

heb gekeken maar daar hebben ze ééntje voor 65/70 en nog één maat 950 waar er niks bij staat???? Help? 😕

JP
                        Bijdrager

Als ik de moer aan de rechterkant van mijn wiel vast draai, gaat hij heel zwaar wanneer ik dan het wiel wil rond draainen.
                          Zodra ik hem iets losser doe loopt het wiel weer soepel.

Bedoel de moer die op de as zit die door de velg heen zit.

Wat doe ik verkeerd?

ArvidW
                          Donateur

lagerplaat verkeerdom

Verkeerde moer (toch wel de ori waarop tandwiel zit of zat)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

nico
                            Bijdrager

ik las bij de how to’s iets over de ontsteking te vervroegen cp’s op de polini manier heeft iemand hier ervaring mee ?

JP
                              Bijdrager

ArvidW :
                                lagerplaat verkeerdom

Verkeerde moer (toch wel de ori waarop tandwiel zit of zat)

lagerplaat hoord met de moeren richting de brug of er juist vanaf?

Heb geen orginele moer meer met tandwiel maar een normale.

Edjuh
                                Bijdrager

Vraag: Ik ga een CBA kopen met goedkeuringsnummer: NL AK 0015

K=brommer

Maar AK ook? Of is dit snor?

Ik hoor het graag.

15 berichten aan het bekijken - 9,241 tot 9,255 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.