‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,211 tot 9,225 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

Met gat en rubber is voor CP, zonder gat is elec. Kunstof is pinasco. Verder geen verschillen zoverik weet.

ArvidW
      Donateur

Boelie :
        ik heb 2 vliegwielen op 1 staat in kleine lettertjes 14 en de ander 11 weet iemand wat die betekenen??

Leg ze eens op de keukenweegschaal.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

PiNeAppLePro
        Bijdrager

Hallo,

Ik zou graag wat tips willen krijgen voor

1.het doortrekkken van je spoelpoorten
          2.Poortmap maken, waar is dat handig voor?

PiNeAppLePro
          Bijdrager

iemand??

wjtjee
            Bijdrager

Kijk bij de how to’s daar staat het wel

sombrero
              Bijdrager

ik heb ff een vraagje ik weet dat het al vaak is gevraagd maar ik kan het ff niet vinden.

hoeveel watt en hoeveel volt levert een elek blokje
                ik dacht 6 volt maar de bromboer hier in de buurt zei 12 maar ik geloof hem niet echt.

diac
                Bijdrager

elek 12 volt, cp 6 volt, toch?
                  aantal wattages weet ik zo niet, maar een lampje van 10 watt ofso is genoeg 😉

sombrero
                  Bijdrager

diac :
                    elek 12 volt, cp 6 volt, toch?
                    aantal wattages weet ik zo niet, maar een lampje van 10 watt ofso is genoeg 😉

okee dan dus ik zou een 12 volt led-achterlicht kunnen monteren
                    maar kan iemand zeggen hoeveel volt het blok geeft want diac weet het niet zeker

ja-general
                    Bijdrager

nee elec is ook gwn 6 volt hoor zelfte als cp

diac
                      Bijdrager

als je een opgevoerd blokje hebt kun je ook gewoon 12 volt lampjes erinduwen, zullen ze op hogere snelheden minder snel springen, tenminste mijne sprongen altijd boven de 60 😛
                        :bier

sombrero
                        Bijdrager

diac :
                          als je een opgevoerd blokje hebt kun je ook gewoon 12 volt lampjes erinduwen, zullen ze op hogere snelheden minder snel springen, tenminste mijne sprongen altijd boven de 60 😛
                          :bier

owkee maar dat heeft ook weer met wattage te maken maja dat boeit me ff niet ik kijk gewoon of het zal gaan werken ga ik ff spanning meten wat het blok levert en dan kijken met een voedingskastje op het lampje of het niet doorbrand

disaster
                          Bijdrager

edank en dan heb ik nog een vraag

ik heb me brommer aan de praat dus ik ging een rondje door de straat rijden en na 300 meter kapt die ermee als ik dan gas geef dan krijg ik een verzuip geluid en als ik dan stil ga staan stop die ermee en krijg ik hem niet meer aan. maar als ik een even w8 doet ie het weer maar weer hetzelfde symtoom dus ja ik ben radeloos. hij heeft het altijd goed gedaan met deze setup

zou het elc. ontsteking kunnen zijn

setup

50 athena
                            13/13 delorto
                            standaard lucht filter alleen buisjes open gezaagt
                            bugie hittgraad 7
                            afstelling is wel goed bougie is mooi koffie bruin
                            carter gevijld
                            zwarte trek veren
                            80 pulie

heeft iemand een idee anders ga ik denk weer mijn cp blop er onder doen
                            ik heb ook al met hitte graad 5 gereden maar dan doet hij presies het zelfde

ik zeg je een ding houd het elektronische blok heb je bijna n0oit problemen mee

kijk eens of de zuigerveren nog goed zijn andersmoet je eens die vervangen
                            als dat niet helpt maak je de carb ook maar een schoon en kijk of je sproeier niet is losgetrild.
                            dat hij naa een tijdje staan wel weer doet kan zijn omdat dan de benzine die teveel in je blok of uilaat staat dan weg verdampt is

kan misschien ook aan de hittegraad van de bougie liggen maar dit is echt het laatste wat het zoukunnen zijn
                            Mijn Perso

ik heb alles geprobeerd en hij doet het nog steets niet

Mix User
                            Bijdrager

Nenn GoeinnDag Ollemaale;;

Kheb een vraagske:Keb nog nen ciao mix staan da niemeer draaid en khad em graag doen draain(moet voor eindwerk school). en kheb een Bravo zien staan voor niet veel geld voor onderdelen. Kan ik hier motor onderdelen van gebruiken voor de Mix of niet?
                              [Antwoord In Pm AUB[

Alvast Bedankt Ben

jelle: probeer a.u.b. in goed Nederlands te typen, dit leest behoorlijk iritant.

y0rdii_
                              Bijdrager

ik vroeg me af of mijn groene trekveertjes wel nut hebben op mijn setup en of ik niet gewoon standaard veertjes erin moet doen?

13/13
                                polini top one
                                80 mm poullie
                                std 50 cc

sombrero
                                Bijdrager

ik heb ook een vraag.. ik heb mijn vario gemonnteerd maar de rand van de halfpoelie schuurt tegen het frame ik heb het als volgt gemonteerd

vligwiel, ring busje wat bij de vario zat, halfpoelie, vario, en dan de rest
                                  moet er tussen het vliegwiel en het kleine busje nog de ring van de koppeling en moet dei dan met de rand naar het vliegwiel of naar de kleine bus

15 berichten aan het bekijken - 9,211 tot 9,225 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.