‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,166 tot 9,180 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Interceptor
    Donateur

hallo, even een vraagje over een normaal koppelingshuis(met poelie); van de Belgenkoppeling weet ik dat de diameter groter is, is dat ook zo bij het simonini koppelinshuis ?(met die ribbels erop). of is hij alleen versterkt?
      mazzels
      nick

Wouz-LwB
      Donateur

Ja , de simo koppeling is ook groter.
        Maat zit tussen een belgen en normale koppeling in geloof ik !

hansieb
        Moderator

Hij is toch nog groter dan een belgenkoppeling oftewel 60mm en een belgen iets van 57mm

Edjuh
          Bijdrager

Hij is groter dan een belg ja, ik zal hem wel eens opmeten.

Interceptor
            Donateur

hey mannen bedankt voor de info allemaal:thumb
              kga men pinasco 80cc op gekotterd blok met een simokoppeling eens proberen met 95 poelie in elkaar te zetten binnenkort
              mazzels nick

hansieb
              Moderator

Poelie 95 is wel wat te groot denk ik eerder 80 maarja even testen, bij aa-t met de 43DR op speedengine deed die niet veel met poelie 70 en belgen 😛 dat was 50 meter steppen.

Jij rijd toch met 80cc en ik denk dat 80 beter is 🙂 gok wel op een snelheid van 90km/h!

-Roy-
                Bijdrager

kun je ergens die verlengstukjes voor proma cc bestelle zodat je hem aan je cilinderkop vast kan maken? en tapeind is m7 he?? voor als ik hem niet kan vinden ofzo

hansieb
                  Moderator

-Roy- :
                    kun je ergens die verlengstukjes voor proma cc bestelle zodat je hem aan je cilinderkop vast kan maken? en tapeind is m7 he?? voor als ik hem niet kan vinden ofzo

Hij stond op jmpb maar ik zie hem nu ook niet meer

Mail jmpb ff!

guy
                    Bijdrager

hoi!
                      ik heb niet het jusite greedschap maar is er een manier waardoor ik het vliegwiel eraf krijg
                      want vermoedlijk zit er een “spieltje”? fout. waardoor mijn vliegwiel niet draait(draait wel los met het hand)
                      kan iemand mij vertelle waardoor dit kan gebeuren want heb toch nix raars gedaan zover ik weet
                      mog dit spieltje er fout ligge? waar moet dat dan terug worden gezet:O?
                      bedankt!

guy

hansieb
                      Moderator

Ja er is een manier wat ik ook wel vaker heb gedaan.

Duw dat rubbertje van je stekkertje naar binnen

Dan een platte schroevendraaier pakken en PAS OP VOOR SPOELEN!!!! tikken met een hamer op de schroevendraaier en ondertussen het vliegwiel steeds een stukje draaien.

Dit moet prima te doen zijn.

Interceptor
                        Donateur

hansieb :
                          Poelie 95 is wel wat te groot denk ik eerder 80 maarja even testen, bij aa-t met de 43DR op speedengine deed die niet veel met poelie 70 en belgen 😛 dat was 50 meter steppen.

Jij rijd toch met 80cc en ik denk dat 80 beter is 🙂 gok wel op een snelheid van 90km/h!

hahahaha gegegeg
                          nee nog niet mee gereden (alleen dr43mm), 80cc zit nog in de doos, kmoet nog een pen 12 krukas hebben, want heb een pinasco cilinder gekocht met pen 12 (heb er nog wel 1 kruk liggen, maar die is al bewerkt maschienaal. en kwam uit zo’n imitatie blokje
                          blabla heel verhaal
                          thanks

Roy!

Hallo.

ik heb sinds ongeveer 1,5 week geleden een ciao gekocht, volgens de verkoper was hij nog helemaal origineel, maar dat is dus niet zo; er is een gat in de luchtfilter dichtgeknepen, er zit sproeier 38 op, en poelie 80, carburateur is wel origineel. Hij loopt nu niet bepaald goed. en dan nu mijn vraag: Zou het veel verschil maken als ik er een originele luchtfilter op zet en sproeier 36?

Alvast bedankt.

sombrero
                            Bijdrager

is het een brom of een snor? aan je sproeier te zien een snor
                              en wat wil je bereiken met de andere sproeier en luchtfilter sneller gaan of wat?

Roy!

sombrero :
                                is het een brom of een snor?

Het is een snor, de problemen zitten vooral in het stationair lopen.

sombrero
                                Bijdrager

heb je al aan de stationair schroef eens gedraaid als je hem indraait worden de toeren hoger als je hem uitdraait worden de toeren lager

15 berichten aan het bekijken - 9,166 tot 9,180 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.