‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,151 tot 9,165 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Bijdrager

ik merkte wel iets aan het optrekken maar ik denk dat velen het volgende zullen zeggen: het heeft geen nut, aangezien je inlaat van de brommer maar 12mm is heeft het geen nut om er 13 mm carb. op te zetten(met 13nnen door de deur waar er maar 12 tegelijk inpassen gaat ook niet) dus die deur moet groter–>je inlaat vijlen. maar jij wilt niet aan je blok prutsen en je hebt dan denk ik standaard setup? leg er een leovince krul onder en andere trekveertjes.(vergeet niet een grotere sproeier te monteren).

groet niels.

p.s ik heb zelf op mijn standaard ciao met electrische ontsteking andere trekverren 13/13carb malossi luchtfilter en een leo krul. en hij loopt behoorlijk goed.

Dave93
      Bijdrager

oke bedankt:thumb

Helpt het ook om een achter koppeling te monteren?
        En welke kleur trekveertjes?

ja-general
        Bijdrager

een achterkoppeling is alleen nodig als een een vario naaf hebt en een voor vario

Korenberg
          Bijdrager

Oke vraagje :
            Kheb nu al 3 keer een andere snaar gehad van de lokale brommerboer hier, maar nog steeds de verkeerde:|

Dus nu wou ik hem bestellen bij jmpb shop,
            Deze : http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3459
            moet dus goed zijn voor mijn Vespa Ciao met 70mm poelie?

Om iig ff zeker te weten;)

pier
            Bijdrager

Jups is de goede! maar waarom paste de andere niet dan? te lang of te kort..

De 912 is voor 65-70 poulie
              de 950 is voor 80-95 poulie

Korenberg
              Bijdrager

Oke mooi:)
                Ja van de bromfiets zaak hier hadden er een paar bestelt, maar allemaal te groot. volgens mij allemaal voor citta
                want ze waren langer dan orgi:|
                Mja dan maar even bestellen, gelijk wat zooi mee om hem wat leuker te maken:)

Boelie
                Bijdrager

heeeeey is het verstandig om met mijn 70 cc dr evo + speeedengine carters te rijd als dat nut heeft koop ik die van een jongen hier van site alvast bedankt

diac
                  Bijdrager

in dit geval zou ik het doen; wil je in de toekomst met 80cc rijden?
                    in dit geval niet; wil je niet met 80cc rijden, je hebt je eigen carter al getuned, dus het heeft bijna hetzelfde effect als een speedengine, enige verschil is dat een speedengine nog een iets groter inlaatvlak heeft.
                    als je gewoon je 70cc houd zou ik lekker rond blijven pruttelen met dat blokje wat je nu hebt, als dat het gewoon goed doet.

Loek
                    Bijdrager

Hallo, zo ziet mijn 42mm polini alu er nu uit. Je ziet een witte streep die hoogstwaarschijnlijk een waarlopertje is.
                      Ik doel meer op de vage plekken over de hele cilinderwand. Je voelt verder niks, hij is gewoon glad. Is hij nog bruikbaar?

ArvidW
                      Donateur

Wand ziet er niet meer 100% uit, maar zou cilinder pas afschrijven wanneer hij echt vastnaait;) Zonde om een cilinder af te schijven omdat een wand dof is (wat niet hoeft te betekenen dat hij versleten is). Wand is pas versleten als schaafsels van aluminum je uitlaat uit komen vliegen 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Loek
                        Bijdrager

Ok, bedankt arwid. Je voelt verder niks van de plekken dus ik dacht ook wel dat hij nog bruikbaar is. Ook is het contrast van de plekken in het echt minder als op de foto’s, maar het laat wel goed de plekken zien.

Mike
                          Bijdrager

nou kenny heeft je ander wel genaait met ze zonnige praatjes als ik dat zo mag zeggen

ik vind die wand er gewoon niet fris uitzien

en je heb er niet echt weinig geld voor betaald ofzo,

ik weet neit eens hoeveel, maar meer dan dat ik die speedengine ana hem verkocht had, tis namelijk mijn ouwe speedengine

Mike

hansieb
                            Moderator

Heeeee volgens mij is die is bijna DOOD !

Check foto 2 of het is optisch bedrog maar volgens mij ook zon mooie witte plek bovenin waar heel de nicasyl weg is!
                              Vastnaaien doet die niet snel maarja er valt niet meer super veel mee te rijden wordt namelijk alleen maar erger.

Edjuh
                              Bijdrager

Ik zou hem niet meer gebruiken.

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

die cilinder ligt nu al op de Intensive Care, ik zou m rustig in laten slapen..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 9,151 tot 9,165 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.